Se indlæg
Thailandsk landsbykultur og min bare røv!
|
|
PL |
Lagt på d. 24/07-2010 00:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Jeg har en fornemmelse af at de fleste af jer helt har glemt at Thailand stadigvæk er et ekstremt opdelt klassesamfund, hvor det er almindelig adfærd at lavere rangerende Thai´er forsøger at skaffe sig penge, tjenester og gode kontakter opad i systemet. Det er helt normalt, men vi undrer os bare over at opleve det, fordi vi ikke længere har et klasseopdelt system i Danmark. Host... På papiret vel og mærke, der er stadig forskel på folk, forhåbentlig. Endvidere er opfindsomheden stor når der skal skaffes penge til at overleve, og hvis i har set diverse TV udsendelser i Thailand gennem årene, så ved i at Thai´er er ekstremt grove til at snyde hinanden ved uigennemskuelige handels transaktioner, scams og tricks osv. "Thai society is based on the idea of different social levels. As a westerner you will be considered to be the social superior of nearly any Thai you date. The reasons for this are many and varied, but one important reason is that even a modest salary by western standards is considered a fortune by the average Thai guy. Quite simply, you are probably richer than any man he has ever known. Because of your higher social status many Thai guys will treat you with reverence. Interestingly, this may not translate into the bedroom. Some westerners assume that because their date is docile and submissive to them in public that they are a natural bottom. This is not always the case – sometimes the most timid, deferential Thai boy can become a seriously aggressive top once you get under the sheets. What it does mean is that most Thai guys will expect you to be the one to take them out on a date and they will expect you to pay for dinner." Another common mistake is to assume that because you are being treated as the social superior, that your date considers America or those from Europe or other western countries in general to be superior. That leads you to start talking about how much better your country is than Thailand. Nothing you could do or say could be ruder. Instead, compliment your date on how great his country is. Your cock will thank you in the morning. The Money Honey What confuses many Western guys is that after several dates, your new friend may start asking you for small amounts of money. Lots of guys freak out at this point thinking they have started dating a gold digger. Don’t worry – that’s not the case. It is normal in Thai culture for someone to ask his social superiors for small favors. In this case, because they consider you so wealthy, it just seems natural for them to ask you for some money. It’s no different than a heterosexual woman expecting flowers or jewelry from time to time from her man." http://www.gaytha...-t782.html Sgu´ morsom læsning, selvom det er for bøsser, BWTF det er samme vilkår med tøserne! PL Redigeret af PL d. 24/07-2010 00:52 |
|
|
Chet |
Lagt på d. 24/07-2010 00:53
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
- sikken en fin historie! Jeg får associationer, at bag smilet gemmer der sig en Gollum. Vil vi alle ikke stige i rang, hvis der var udsigt til easy money? Det er min egen teori. Det jeg hæfter mig ved historen er, at konen giver dem det glatte lag. Jeg skreg af grin. God slutning iøvrigt \\Chet |
|
|
Joe |
Lagt på d. 24/07-2010 01:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Hvem er hun? |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 24/07-2010 01:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Vandango ...sgu da pudsigt, kender du også hende ? Det er jo Lek/Bee fra Buffalo Bar, i Soi Vinai ved Third Road, som min ven Peter skal giftes med i næste måned. Redigeret af sabai sabai d. 24/07-2010 01:34 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/07-2010 01:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Saendaeng skrev: Vandango, Hvem er hun? Hun er alle de drømme vi har om unge piger, hun har næsten lige rundet de 22 år, altså 30 år yngre end jeg. Var alene i Pattaya i 12 dage (6 ugers ferie), troede min kæreste havde forladt mig, hun ville ikke tage hjem til mig fra Udon Thani, så jeg troede at jeg var ungkarl igen. Fandt senere ud af, at kæresten ville være sammen med sin datter på første skoledag, samt planlægge ekstra undervisning i Thai og engelsk, hvorfor fanden kunne hun ikke bare sige det til mig, og at hun ikke kunne komme til Pattaya før, jeg troede at hun havde droppet mig!!!!!!!!!! Jeg elsker hende virkelig sindssygt meget! Boede på et lækkert hotel der hedder Four Seassons Place på 3. road i Pattaya, ja betalt og forudbestilt fra Danmark som overraskelse til min kæreste, som altså ikke kom. Forinden da boede jeg på et billigt Sawasdee hotel, hvor jeg også lå og bonkede kvinder på det billige hotel. Nåh men da jeg kom ud fra Soien hvor mit hotel FSP. lå, drejede jeg til højre, ned ad 3. road til jeg efter et par minutter kom til Buffalo Bar. Jeg satte mig ind ved et midterbord, så jeg kunne se pigerne danse go go, har været her en gang før med nogle kendte danske musikere og Peter fra Bryggeriet. Buffalo bar er et sted der ligger i mellem en beer bar og en go-go bar. Kvinderne flokkedes omkring mig for ladydrinks, og jeg afviste dem, syntes at de kørte lidt for hårdt på mig, og jeg kom kun for mine drinks, og se nogle frække piger danse, man er jo lidt genert nogen gange. Derefter blev jeg lagt på is en time eller to af de sultne ladydrinks tøsser, mens jeg nød de frække danse på stængerne. Senere forbarmede sig en ung pige, der lignede en million i hendes aftendress sig over mig, kom med et big smile til mig, og jeg købte øjeblikkeligt en ladydrink til hende, vel vidende om at det var sidste udkald for mig. De forsmåede der ikke kunne bomme ladydrinks fra mig, mente at hun skulle koste 2000 plus barfine, fordi hun var ung og smuk, jeg smilede og kiggede den unge smukke kvinde i øjnene, lidt efter sagde hun 1500 baht, jeg smilede videre, lidt efter lød den så på 1000 baht, så skulle jeg også tage hende i 2 dage, jeg slog til lynhurtigt - very good deal! Ung frisk pige, jeg kunne skide godt lide hende. Satte hende lidt på en prøve, ville gerne svømme nøgen med hende om natten i hotellets swimmingpool. Hun sagde ja det turde hun da godt, hvorefter hun smed kludene og tog hotellets badekåbe på. Der var en hulens masse mennesker i receptionen, jeg bad dem om at holde sig væk, fordi jeg gerne ville bade nøgen med en pige. Vi havde en dejlig oplevelse sammen i poolen, og hun havde lige nået at tage sin hotelbadekåbe på, før en af de mandlige medarbejdere indfandt sig i pool området, tids nok til at se min manddom kravle ned i et per shorts. Hun var en rigtig sød pige, vi havde det godt sammen i de par dage. Hun fortalte mig at hun var ugift, og at hun havde en søn på 4 år, som boede hos hendes forældre. Dagen efter jeg mødte hende, sad vi og hyggede os på balkonen i hotellets badekåber, hendes mobil ringede, og en mand skældte hende godt og grundigt ud. Jeg spurgte hende om hvad det drejede sig om? Jo det var hendes far som var rasende, han har forlangt at hun sender 2000 baht hjem hver uge, og hun var kommet bagefter med denne uges betaling. Jeg var forbløffet og jeg var rasende på denne alfons, derefter lagde jeg mærke til at hendes arme var fyldt med ar, hun havde mange gange prøvet at tage livet af sig. Jeg sagde til hende at hun aldrig måtte gøre det igen, og at jeg var ked af at hun var så dybt ulykkelig. Herefter er det slut med prostituerede piger, kæresten dukkede op igen, og vi har talt om at gifte os og stifte familie. [img]http://www.buffalobar.com/girls/bgirl-997-3383m.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 24/07-2010 01:44 |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/07-2010 02:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
sabai sabai skrev: Vandango ...sgu da pudsigt, kender du også hende ? Det er jo Lek/Bee fra Buffalo Bar, i Soi Vinai ved Third Road, som min ven Peter skal giftes med i næste måned. Ja det er Lek.... jeg ønsker ham al held og lykke, hun er en pragtfuld pige, varm og lidenskabelig, hun er ikke ødelagt endnu. Hvis du kan på en eller anden måde advare mod svinet -hendes far, så gør det. Håber at han går ud foran en lastvogn, sikke en modbydelig person. Redigeret af vandango d. 24/07-2010 03:00 |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 24/07-2010 04:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
hvem siger det var hendes far, og ikke hendes boyfriend
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Lagt på d. 24/07-2010 04:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
dutling68 skrev: hvem siger det var hendes far, og ikke hendes boyfriend Begge dele er desværre 120% muligt og realistisk..... welcome til thailand. |
|
|
Lagt på d. 24/07-2010 14:03
|
|
Donis, er sandheden ved at gå op for dig nu? Kan du slet ikke få svar på noget ved hjælp af din kæreste? Hun burde da vide noget om tingene og hvordan det laves! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 24/07-2010 14:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Et interessant indlæg fra Rasmus. Jeg synes nogle tolker indlægget som en fejende generalisering, men det er det jo slet ikke. Blot et øjebliksbillede fra en situation i en given tid og sted. Jeg har opholdt mig i "vores" landsby i lange perioder. Har aldrig oplevet noget ubehageligt fra familiens side, tværtimod. Husker dog en bemærkning fra min svoger til min kone. Han syntes (han var overrislet) vi burde købe ham en havefræser en Kwai Lek. Min kone gik øjeblikkelig ind herpå, det eneste hun stillede som betingelse var at vi så fik hans 4 vandbøfler. Dem havde han jo alligevel ikke noget at bruge til, hvis han fik en havefræser. Sagen blev ikke forfulgt yderligere. |
|
|
Lagt på d. 24/07-2010 15:13
|
|
girobank skrev: Donis, er sandheden ved at gå op for dig nu? Kan du slet ikke få svar på noget ved hjælp af din kæreste? Hun burde da vide noget om tingene og hvordan det laves! sorry hvad laves ? |
|
|
Lagt på d. 24/07-2010 18:02
|
|
Donis/Jesper, jeg ved godt at du helst ikke vil svare på spørgsmål, og da slet ikke et konkret. Kan du ikke læse eller forstå hvad jeg skriver? |
|
|
natty |
Lagt på d. 24/07-2010 18:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Sorry Girobank, men jeg forstår heller ikke hvad du mener med "hvordan det laves", så jeg spørger da også gerne, hvordan hvad laves? natty |
|
|
Lagt på d. 24/07-2010 18:12
|
|
Læs indlægget om den lille forretning moderen havde med udlånsforretning m.v. hvem kan bedre forklare det end en thailænder, der tilfældigvis er kærester med Donis? |
|
|
natty |
Lagt på d. 24/07-2010 18:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
okay takker, har du et link? |
|
|
Lagt på d. 25/07-2010 04:19
|
|
girobank skrev: Donis/Jesper, jeg ved godt at du helst ikke vil svare på spørgsmål, og da slet ikke et konkret. Kan du ikke læse eller forstå hvad jeg skriver? uanset hvormeget jeg end ønsker det, kan jeg ikke læse tanker..... Men hvis du kan være præcis og kortfattet er jeg sikker på det hjælper :€) |
|
|
Lagt på d. 26/07-2010 02:43
|
|
Girobank, havde du mere på denne med udlånsforretningen ? jeg er stadig ikke helt med ? men jeg er da spændt på hvad det er May kender til udlån osv. specielt den til hvor man får tilbage :-p |
|
Spring til debat: |