Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Før min kone og jeg fik fælles konto. Gav jeg hende 20000 baht om mdr. Jeg ville ikke have hun skulle arbejde på fabrik eller lign. Så vi startede noget op til hende .så hun selv kunne tjene penge og noget hun kunne lide.Og det kører den dag idag.
Lidt morsomt girobank skriver 800.000 -da han i en tidligere debat (på et andet forum) fik oplyst den endelige pris jeg betalte. Men det er måske noget med hukommelsen
Marken blev udbudt til 800.000,- Baht, men efter lidt dialog fik jeg den for 500.000,-
Man kan imidlertid ikke bruge prisen til så meget, idet priserne på mark varierer meget. Jeg har set mark solgt fra 22.000,- og opefter for 1 Rai.
Det har vel også noget at gøre med hvem det er køber?
Hvis de finder ud af det er en udlænding der står bag med penge kunne jeg godt forestille mig at prisen bliver noget højere.....