Se indlæg
 Udskriv debat
flybiletter til oktober (og jeg er ved at fortvivle)
rastloes
natty skrev:
Jeg undres over at du skulle bruge 20 timer på det, når andre kunne finde dem i løbet af højest 4-5 minutter. Shock

Ja, det har du så absolut ret i. Har hellere aldrig spekuleret over at det muligvis var billigere at flyve i slutningen af september. Troede simpelthen ikke at det gjorde en så betydlig forskel. Men jeg tager det til lære... det kan du være sikker på
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

rinpoche
rastloes skrev:
rinpoche skrev:
rastloes skrev:
7 aftener senere (ca. 20 timer foran pcen) er jeg nu ved at fortvivle.

hehe, Ben, du sætter ikke særlig stor værdi på din egen tid.
Hvis de 20 timer blev omregnet til tabt arbejdsfortjeneste, så bliver din billet under alle omstændigheder dyr Wink

Hvad gør man ikke for en god makker... i

Respekt for det, Ben. Håber i finder en fornuftig pris.

Mvh

Tumut
Rastloes, håber I får en god tur.

En anden gang, hvis du har brug for hjælp eller bare lidt inspiration, så skriv endelig, så hjælper vi gerne. Det er det vi er herinde for, AT HJÆLPE HINANDEN. Hvis det kun gik ud på at nedgøre andre og lignede, så ville verden da ikke være et sjovt sted.

Hjælpsomhed og smil kommer man langt med.

Istedet for at tænke det negative ( hvorfor kan han ikke finde det når jeg kan finde det), så
tænk det positive,(Det kan jeg hjælpe ham med..........Fedt at jeg hjælpe dem)

natty
Selvfølgelig Tumult, du har ret Angel

Saendaeng
Fido skrev:
randle skrev:

"Hvad er det lige du vil med dit indlaeg??? Er det kun for og komme op paa 1000 indlaeg????

5555555555555555555555555555555BVDr"

"Har du ikke raad til og have 40000 baht staaende i thailand, hvad f..... laver du saa her ude?

Hvor er det ubehageligt og laese om hvor BILLIGT der kan hentes en thai kvinde til dk. Det er som om det bare handler kroner og oerer. Billig F...."

"Du er traet af soegemaskiner og forlanger andre skal soege for dig... Tak skal du ha... Du er nok en af de velbeslaaede danskere der skal til Thailand og give den gas paa bekostning af billetprisen eller andres hjaelp...
til dig: Bliv hjemme, hvis det kniber med oekonomien. Kun et godt raad.
Der er nok ikke de store problemer naar du skal koebe f.....
Faa dig et liv K... H..

Kan kun sige til dig, at du boer blive hjemme, hvis ikke du vil betale hvad det koster.... Bare lige min mening..."

BVDrBVDrBVDr

Nu har jeg kigget lidt på dine tidligere indlæg, Randle og det er jo ikke alverden du selv bidrager med.

Sad

Fido, Du har også lagt mærke til at Randle er så "venlig og hjælpsom og aldrig negativ"Wink
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
PL
La´nu randle være, han er jo syg!

Altså Randle P. McMurphy:

Rolll

sabai sabai
Hvad fejler han egentlig ? Big eyes

[img]http://www.creepygif.com/images/full/564.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

rastloes
rinpoche skrev:
rastloes skrev:
rinpoche skrev:
rastloes skrev:
7 aftener senere (ca. 20 timer foran pcen) er jeg nu ved at fortvivle.

hehe, Ben, du sætter ikke særlig stor værdi på din egen tid.
Hvis de 20 timer blev omregnet til tabt arbejdsfortjeneste, så bliver din billet under alle omstændigheder dyr Wink

Hvad gør man ikke for en god makker... i

Respekt for det, Ben. Håber i finder en fornuftig pris.

Mvh

Ja, nu har vi snart det hele på plads. målet var at opnå hoteller, flybiletter (både inderings og udenrigs) til en samlet pris af 10000 DKR for de 22 dage per person. Jeg ser rigtig meget frem til ferien sammen med min kammerat. Han har ikke været afsted i 2 år, så der er på tid at han får en god ferie. Min kæreste kan desværre ikke få fri, så vi rejser for os selv. Han har heller aldrig set BKK, så det bliver sjovt at vise ham byen. Jeg takker dig mange gange og ligeledes mine bedste ønsker til TUMUT, for jeres forståelse & hjælp.
Redigeret af rastloes d. 21/07-2010 12:19
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Spring til debat: