Se indlæg
Nye Tuk-Tuk takster, Phuket
|
|
moon |
Lagt på d. 24/12-2010 09:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 211 |
Der er jo intet nyt under solen her, det er gamle nyheder TUKTUK mafiaen styrer med hård hånd mere eller mindre alt tuktuk kørsel på øen samlige tuktuker eller deres bagmænd betaler Ja også efter den nye gorvanør der skulle rydde op i det hele 25000 thbath om året for i det hele taget af få til at køre Der er kun en chance find en flink tuktuk få hans telefon nr. og brug kun ham til at køre så kan man redde sig en god pris til lige for at bringe GOKINOKS pis i kog er TUKTUK mafiaen styret med hård hånd af MUSLIMSKE Bagmænd Tag lige og smag på det GOKINOK for det er en sand historie Ja synd for turister men efterhånden vi andre lærer at leve med det Det helt store problem er nu blevet at de vil tæve min drivers så han må holde langt væk sommetider. Men Hurrae for mobiltelefonerne så kan man sku da komme hjem efter en fugtigt tur MVH Moon. Redigeret af moon d. 24/12-2010 09:50 |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 24/12-2010 14:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Yep, os gamle veteraner ved sgu´ hvad det drejer sig om, sådan er det nemlig moon! Phuket første gang i 1999 - gav fingeren til motosai taxi chauffører, tuk tuk bosser, og alle andre sorte, lang- og krushårede padthai-lømler, for her var der en dansker der ikke gad købe deres p*s med smil, høflighed og wai mig her og der, mens de stjal mine penge med arme og ben! F*ck dem, og det siger jeg også idag til de muslimske abekatte der styrer TukTuk kørslen her i Huamark/Suanluang, som er et af de områder i Bangkok hvor der bor flest muslimer, ærgerligt nok... Må være ens forbandede dårlige karma der gør at man skal belemres med det pak både i LOS og i Vibystan! Doc Gonzo |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 24/12-2010 14:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Gokinok skrev: Yep, os gamle veteraner ved sgu´ hvad det drejer sig om, sådan er det nemlig moon! Phuket første gang i 1999 - gav fingeren til motosai taxi chauffører, tuk tuk bosser, og alle andre sorte, lang- og krushårede padthai-lømler, for her var der en dansker der ikke gad købe deres p*s med smil, høflighed og wai mig her og der, mens de stjal mine penge med arme og ben! F*ck dem, og det siger jeg også idag til de muslimske abekatte der styrer TukTuk kørslen her i Huamark/Suanluang, som er et af de områder i Bangkok hvor der bor flest muslimer, ærgerligt nok... Må være ens forbandede dårlige karma der gør at man skal belemres med det pak både i LOS og i Vibystan! Doc Gonzo Ja,- man skal også snart til at gå i kirke for at høre dansk.- Men det er vel heller ikke noget for dig (Grøndalskirken)?? |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 24/12-2010 14:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg er vild med at køre Tuk Tuk når vi kommer til Bangkok så skal vi altid ud og køre i Tuk Tuk selv og min kone synes det er meget dyrt. Men nu er det mig der betale og ikke kone , så hele bo på et bilig hotel og så få råd til at køre i Tuk Tuk. På landet hvor vi bo har vi mortocykler bygge så man kan sidder bag ved , hvis man har prøvet det ved man at der ikke er ret meget plads til os så jeg sidder altid med benene ud over når vi køre er ikke så glad for at bruge og gør det kun sjælden. Redigeret af thaikurt1 d. 24/12-2010 14:51 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 24/12-2010 20:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
AL 48 skrev: Gokinok skrev: Yep, os gamle veteraner ved sgu´ hvad det drejer sig om, sådan er det nemlig moon! Phuket første gang i 1999 - gav fingeren til motosai taxi chauffører, tuk tuk bosser, og alle andre sorte, lang- og krushårede padthai-lømler, for her var der en dansker der ikke gad købe deres p*s med smil, høflighed og wai mig her og der, mens de stjal mine penge med arme og ben! F*ck dem, og det siger jeg også idag til de muslimske abekatte der styrer TukTuk kørslen her i Huamark/Suanluang, som er et af de områder i Bangkok hvor der bor flest muslimer, ærgerligt nok... Må være ens forbandede dårlige karma der gør at man skal belemres med det pak både i LOS og i Vibystan! Doc Gonzo Ja,- man skal også snart til at gå i kirke for at høre dansk.- Men det er vel heller ikke noget for dig (Grøndalskirken)?? Grønlandskirken? Helt fint med mig, hvis der er udskænkning! Doc Gonzo |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/12-2010 11:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Gokinok skrev: Skal der ikke mere til end et par indlæg på DTW til at gøre en evtl. Thairejsende nervøs, var det måske en god ide at blive hjemme i trygge DK, og smutte en tur til Lalandia istedet! Det er jo ikke bare et par indlæg det er i en meget stor del af trådene det er sådan. Jeg har bla skiftet brugernavn da jeg synes det var for pinligt at kunne blive fundet her og på mere seriøse sites. Gokinok skrev: Du og Natty har en eneste agenda: At svine mig til, og anklage mig for udelukkende at skrive negativt. Jeg skriver realististisk og oplysende, samt en hel del om bagsiden og det man helst ikke taler om... At I to frelste og sarte turister ikke tåler det, rager mig en jule-papand! Jeg har så absolut ikke et agenda om at svine dig til. og jeg tror da ikke jeg har anklaget dig for at udelukkende skrive negativt. Jeg vil maksimalt mene at du overvejende skriver negativt. Men det pisser mig af når di type bliver fornærmet og så ender med at kalde os "frelste og sarte turister" det er simpelthen så tåbeligt men det er desværre det man ofte ser når folk ikke man argumentere for sin sag, så skal man kande folk navne. Dem du bruger her er så absolut i den blide ende havde det været en indvandrer debat havde det nok været noget helt andet. Men ja jeg er turist, men det er du jo sådanset også da du jo bor i Danmark. Men det handler ikke om denne artikel men hvordan du og ligesindede skræmmer folk væk fra siden her primært fordi i ikke kan udstå turister der vil spørge om hjælp til turen. Det skal være en pessimistisk side der fortæller om alt det onde. Den vogn hopper jeg ikke på jeg tror på det bedste i folk til de beviser det modsatte og så tror jeg på at holde øjnene åbne og ellers tilpasse sig lokale skikke. Gokinok skrev: Natty: Stickman er p.t. den mest informative website om alle aspekter af Thailand, din uvidenhed er pinlig. Ahh alle aspekter? jeg synes da jeg har set en del ting i Thailand som ikke har været dækket på stickman. De giver en del af billedet men stickman har en specifik læsergruppe og det er artiklerne vinklet imod. Lige som de er på feks information. Der er ikke nogen der siger at de skriver noget usandt, men det er farvet af de briller de ser ud gennem og ingen af dem giver det fulde billed. |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 25/12-2010 11:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Gokinok skrev: AL 48 skrev: Gokinok skrev: Yep, os gamle veteraner ved sgu´ hvad det drejer sig om, sådan er det nemlig moon! Phuket første gang i 1999 - gav fingeren til motosai taxi chauffører, tuk tuk bosser, og alle andre sorte, lang- og krushårede padthai-lømler, for her var der en dansker der ikke gad købe deres p*s med smil, høflighed og wai mig her og der, mens de stjal mine penge med arme og ben! F*ck dem, og det siger jeg også idag til de muslimske abekatte der styrer TukTuk kørslen her i Huamark/Suanluang, som er et af de områder i Bangkok hvor der bor flest muslimer, ærgerligt nok... Må være ens forbandede dårlige karma der gør at man skal belemres med det pak både i LOS og i Vibystan! Doc Gonzo Ja,- man skal også snart til at gå i kirke for at høre dansk.- Men det er vel heller ikke noget for dig (Grøndalskirken)?? Grønlandskirken? Helt fint med mig, hvis der er udskænkning! Doc Gonzo Kan du nu heller ikke læse mere?-Hvem har dog væltet den sten du er kravlet ud under?? |
|
|
kiml |
Lagt på d. 25/12-2010 12:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Jeg vil æde skroget fra juleanden at priserne er de samme 200 bath for en lokal tur uanset om der på 600 meter eller lokal hotel-strand eller 400-600 bath til Patong. Som da jeg var der i Juli Måned.Jeg rejser sidst i Januar, og er 100 % sikker i min sag. Tuk Tuk nej rent A Motorbike, så kan jeg kører hvorhen jeg vil for 150 bath + benzin |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 25/12-2010 13:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Hva fan' kiml. Da jeg var der i januar var taksten på det samme 150 B. Rejser 15/jan. så der er rigtig røre i det tuk-tuk væsen. Tror jeg vil boykotte og tage hotellets vogn når det bliver tid til udflugter. Når jeg skal betale 800 b. med hotellets bil fra lufthavnen til Kata, er tuk-tuk priserne jo helt i skoven. |
|
Spring til debat: |