Se indlæg
Børnene i Doi Law
|
|
ABS |
Lagt på d. 30/07-2011 05:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 310 |
Så er det jo nok fordi det ikke er en AIDS- skole/børnehjem. Har aldrig været det. Vil nok mene at chancerne for at der er enkelte elever med HIV AIDS på div. skoler rundt om i Thailand er stor. Der er en officielt hjemmeside på skolen. Den nævner nada om AIDS- dødsgange osv. Skolen er en ganske normal Thailandsk skole, der får den støtte sådanne skoler får. Triste forhold. Sidder her hos svigerforældrene. De skoler heromkring er sgu mere triste og dette kun en times kørsel udenfor BKK. Og der er sikkert også er par stykker der har AIDS på disse skoler. Tror jeg vil kalde disse skoler for AIDS skoler/ børnehjem, sige at mindst et par stykker af disse skoler har dødsgange og starte med at samle ind til dem..
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 30/07-2011 06:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Syntes godt nok, at det er sørgeligt-her har der været en meget lang diskusion ang. Hugo oh skolen-mange der har besøgt skolen er kommet med deres besyv og meninger,som stort set alle-bortset fra de som nu engang er imod Hugo-har de været positive-nu kommer Svendsen med en helt dugfrisk beretning derfra-og en fuldstændig uvildig instans,der end ikke har deltaget i debatten og fortæller at her er der altså tale om aids-børn-kunne ikke forestille mig, at en institution som aids-care ville have skolens børn nævnt i den artikel, hvis ikke det havde nogen relevans. Alligevel fremturer ABS med at sådan er det ikke osv.-det ER jo fuldstændig håbløst,at nå ind til den slags mennesker der intet hører og ser,andet end hvad de selv siger/skriver. Den slags mennesker kan du vise noget i et leksikon-og er de uenige,vil de påstå,at det er en skrive fejl. Fuldstændig håbløst, at diskuterer noget på det plan. |
|
|
sank |
Lagt på d. 30/07-2011 08:17
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Svendsen fortalte Hugo ikke at han absolut ikke vil have noget med Aids Care at gøre og ikke vil blandes sammen med dem ?? |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 30/07-2011 09:01
|
Sank. Det har Hugo jo sagt så ofte og er jo op til ham-men det gør vel ikke deres artikel mindre sand-tværtimod har de jo netop ingen grund til at omtale Doi Law i forbindelse med aids-men gør det,hvilket vel siger noget om, at der ER altså en del aids-børn på skolen,som Hugo har sagt hele tiden. |
|
|
sank |
Lagt på d. 30/07-2011 09:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja NoiNarak Det var også fordi der blev ved at komme henvisning til Aids Care jeg ko mentere. Jeg aner intet om skolen og om det er den samme ?? jeg har et par gange sendt penge til Hugo og da også hilst på ham. |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 30/07-2011 09:55
|
sank skrev: Ja NoiNarak Det var også fordi der blev ved at komme henvisning til Aids Care jeg ko mentere. Jeg aner intet om skolen og om det er den samme ?? jeg har et par gange sendt penge til Hugo og da også hilst på ham. Jo Sank-skolen ER den samme-og jeg og damen har også selv besøgt skolen sammen med Hugo og det er og foregår,som både han og Svendsen skriver. Jeg ved ikke hvad udestående ABS og Hugo har-men det ABS og et par andre påstår,vil jeg påstå er løgn-Hugo og nang,er så søde nogle mennesker og gør så meget for de børn,der er deres et og alt-så er det bare så ærgeligt, at der er nogen,der åbenbart ikke kan tåle,at nogen gør en indsats for andre-uden at få noget for det. |
|
|
mussehund |
Lagt på d. 30/07-2011 11:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 145 |
Det kan da godt nok undre en, at ABS firmaet igennem en person, som ikke engang har noget med pågældende firma at gøre, udtrykker sig, som vedkommende gør. Jeg vil da vove den påstand, at firmaer i med rødder i Thailand ikke ville gøre noget sådant. Hvad med at få indehaverne på banen, og ikke et udefrakommende individ, som åbenbart har tiltaget sig direktørrollen i et Thailandsk firma. Jeg mener det er groft, at manipulerer med firmaer og navne som ikke har samhørs forhold. Det er vel lidt som om denne uvidende person prøver på at belyse... Hugo og jeg er ens, men du ABS-Per mangler mange alen, før du når Hugo i hans mål, at gøre noget for børnene i Doi Law. Du er jo så professionel i belysningen af andre individer ABS.s. direktør, ejer og måske plattenslager, at du ved alt om Hugo.. Lad os dog høre og få dine beviser, så vi kan judge dig i dine betragtninger, men det kræver jo n...... og så sker der jo nok ikke mere i denne sag, men du kan jo bare som sidst sende mig en privat PB med dine betragtninger om hvad mit legeme kan gøres om til. Robert og din såkaldte veninde må vel snart til at samle hjernecellerne for at finde ud af, hvem der hvem. Du har jo fundet ud af, og det af helt egen vilje, at du er direktør, regnskabschef, og alt andet i dette ABS firma... Hvad med at du fremlagde nogle regnskabstal, så vi alle er overbevist om, at du ikke tager af kassen, før veninden som jo er registreret som ejer, og Robert som direktør.. Ser du det kunne være ganske interessant. Glæder mig allerede.... Redigeret af mussehund d. 30/07-2011 11:32 |
|
|
Wittaya |
Lagt på d. 30/07-2011 11:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
En Thai kvinde kan tale tysk, en anden er direktoer og endnu en anden er ejer af et firma, hjerneceller og forvredner legemer..... Hvad har det med denne mulige AIDS / komunal skole at gore ? Forvirret ? --------- en smule ! Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
mussehund |
Lagt på d. 30/07-2011 12:13
|
Det behøver man så men ikke at være kære ven, men hvis man f.eks. have en forståelse og lyst til at læse forforhistorien, med de mange skrevne ord, så er der faktisk en fornuftig mening med galskaben, men det kræver noget baggrundsviden, som jeg ikke forlanger du skal have, hvis du ikke har fulgt med helt fra starten. Skulle lysten til en viden komme op, så er det vel bare at gå i gang med dette fra emnets start.. Det er godt nok en lang historie, som flere har kogt enormt meget suppe på.... Hvem der har ret og hvem der ikke har ret, kommer måske aldrig op på siden her, men mange har deres meninger om hvem der snyder hvem og hvorfor. Faktum er vel i denne så sørgelige historie er, at der kun bliver en taber, og det er den skole i Doi Law, som mange kan lide, og få mistror for svindel og humbug... Der er indtil dette øjeblik ført nogen beviser om noget sådant, men mange har deres personlige meninger om hændelses forløbene, og det kan børnene jo ikke rigtigt bruge til noget. Du skal vide, at de samme mennesker, som nu er primus motor i denne sag. Dette være sig Yiendee, Per ABS og andre af den samme kalibre. De har intet givet overhovedet til dette projekt, men de har udtrykt deres helt personlige meninger om den kære Nang og den kære Hugo. De 2. personer er bare udskud, og skal behandles som sådan... Jeg har indtil nu, ikke set nogen beviser fra disser herre, så man må vel bare sige... Gud fader bevares nogle klaphatte... |
|
|
sony |
Lagt på d. 30/07-2011 12:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jeg havde ellers lovet mig selv jeg ikke gad at kommentere mere for det er så langt ude med ham abl, men at de sidder og sviner Hugo til på en eller anden latterlig side er sgu under lavmålet da Hugo ikke selv kan forsvare sig derinde. Også jannick og alle han dobbelt profiler bare for at få Hugo ned, det er sørgeligt. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
swed |
Lagt på d. 30/07-2011 12:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
mussehund skrev: Det behøver man så men ikke at være kære ven, men hvis man f.eks. have en forståelse og lyst til at læse forforhistorien, med de mange skrevne ord, så er der faktisk en fornuftig mening med galskaben, men det kræver noget baggrundsviden, som jeg ikke forlanger du skal have, hvis du ikke har fulgt med helt fra starten. Skulle lysten til en viden komme op, så er det vel bare at gå i gang med dette fra emnets start.. Det er godt nok en lang historie, som flere har kogt enormt meget suppe på.... Hvem der har ret og hvem der ikke har ret, kommer måske aldrig op på siden her, men mange har deres meninger om hvem der snyder hvem og hvorfor. Faktum er vel i denne så sørgelige historie er, at der kun bliver en taber, og det er den skole i Doi Law, som mange kan lide, og få mistror for svindel og humbug... Der er indtil dette øjeblik ført nogen beviser om noget sådant, men mange har deres personlige meninger om hændelses forløbene, og det kan børnene jo ikke rigtigt bruge til noget. Du skal vide, at de samme mennesker, som nu er primus motor i denne sag. Dette være sig Yiendee, Per ABS og andre af den samme kalibre. De har intet givet overhovedet til dette projekt, men de har udtrykt deres helt personlige meninger om den kære Nang og den kære Hugo. De 2. personer er bare udskud, og skal behandles som sådan... Jeg har indtil nu, ikke set nogen beviser fra disser herre, så man må vel bare sige... Gud fader bevares nogle klaphatte... Har hugo stadig den samme hjemmeside? har Hugo stadig siden på facebook ? i begge tilfælde JA . Og svindlere er ALTID meget søde , tillidsvækkende og charmerende , og offer-et ønsker at støtte det de søde kæmper for , andre gange ønsker folk at være med i et projekt fordi de spare en masse i skat eller der er skyhøje skattefri fortjeneste , alle offer ønsker af hjertet at deltage , og de gør det frivilligt uden at de bliver om hjælp eller deltagelse Swed
|
|
|
mussehund |
Lagt på d. 30/07-2011 12:37
|
Dette var dog, det underligste indlæg, jeg har set længe. Enten må der være et eller andet, der er stået af, for hvorfor pokker bruger du mit indlæg, som et incitament til at lade mig fremstå som en tosset, specielt i et så fjollet indlæg. Jeg græmmes... |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 30/07-2011 12:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
så starter svineriet igen,jeg tror det er bedst for alle parter at lade den sag hvile |
|
|
mussehund |
Lagt på d. 30/07-2011 12:43
|
Det er vel som at sige, at den kære hr. Hittler i fordummens Tyskland var et dumt svin, fordi han var medvirkende til så manges død. Så sviner jeg også ham til, fordi det er jo også er historie kære Kwai. Nej for at belyse en sag fra flere vinkler, er man da nødt til at drage fortidens debattører ind i billedet, og er dette at tilsvine folk, ja så er det vel det. Vi er jo ikke alle så velfunderede i det danske sprog og dets nuancer som dig kære ChiangMai eller hvad du nu ønsker at hedde. Ja dette undskylder jeg meget, for dette vil vel også komme ind under din kategori... tilsviiiniiing... beklager meget... Redigeret af mussehund d. 30/07-2011 12:55 |
|
|
ABS |
Lagt på d. 30/07-2011 15:56
|
Kære mussehund- Manse- Thulefareren Osv. Osv. Osv. Poul Prueska Albertsen. Atter engang ævler du i øst of i vest. Ja , du og Hugo er ens. I har begge kaldt mig pædofil. At en her skulle have ”købt” Cat til sex. Gør det ondt på mig.? NEJ!! Gør det mig ked af det.? THJAA. Men en her kender sandheden og hele sandheden ang. Hugo og hans ”geniale” projekt. Jeg kan huske alle de trusselbreve du skrev til mig på FB, før du slettede vores ”venskab”. Derudover har du truede ALSKILLIGE mennesker på div. sider og med personlige E-mails. Skal jeg fremlægge regnskab tal overfor en som dig. Du må da være Thailands svar på Charlie Chaplin. Det bliver nok endnu værre når vi i Oktober måned åbner kontor i Dubai også.. Ja, efter mere end 20 år i branchen har en her endelig fundet ud af at han er Direktør. Bedre sent end aldrig.. Godt fundet ud af Manse. Helt dum er du sgu ikke. Hvor er Robert registeret som Direktør.???????????? Min kæreste står som Direktør grundet at den Thailandske lovgivning gør det nemmere på den måde. Jeg er den rette ejer. Jeg er den der laver alle tilbud og uden mig NO ABS.. Mvh ABS Relocations. Direktør eller ej. Indsatte mails og PB er fjernet med henvisning til reglementet. Advarsel givet. Admin. Redigeret af John d. 30/07-2011 17:49 We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
swed |
Lagt på d. 30/07-2011 16:50
|
mussehund skrev: Dette var dog, det underligste indlæg, jeg har set længe. Enten må der være et eller andet, der er stået af, for hvorfor pokker bruger du mit indlæg, som et incitament til at lade mig fremstå som en tosset, specielt i et så fjollet indlæg. Jeg græmmes... Jeg er en af de andre Swed
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 30/07-2011 16:51
|
M.Rasmussen! Når du nu nævner forskellige ting/sager,der er blevet svindlet med herude-kan du så ikke gøre dig selv og andre den tjeneste, at have helt styr på,hvem og hvad du sætter under denne kategori-jeg kan da fortælle dig, at der ER fremlagt regnskab osv.-både i hans gruppe og på ambasaden, i sagen om den kræft syge dansker i Chiang Rai-og rent bortset fra, at han i hans brandert tilbød-uden konens vidende at tage sig af manden til han døde(hvilket han så ikke fik lov til)så havde Suk altså intet med den sag at gøre. Når man ønsker, at være så hurtig på aftrækkeren ang. at udråbe andre mennesker til både det ene og det andet,som du er-så bør man ihvertfald vide hvad man taler om og hvem man beskylder for det ene og det andet. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 30/07-2011 17:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Allerførst vil vi (Nang og jeg) takke alle for de venlige ord som er blevet os tildelt. De har bare varmet. Det er også dejlig for os, at konstatere at det hele ikke bare bliver en gang belysning af, hvem der kan lide hvem og hvorfor. Når vi nu er ved nogle af de negative bidragsydere, så har Per alias ABS siddet på skolen med store blanke øjne, men måske var det bare krokodille-tåre. Per har end ikke set skolen, for Per var ikke tilpas, og Per fandt det første sted, hvor han kunne sætte sig. Det skal nævnes, at Per har fået sine penge tilbage. Andre kommer med ord som svindel, humbug, skolen er en gang fis og mange andre beskyldninger. Når i nu er så mange der er overbeviste om at skolen er en gang svindel fra vores side, så må man kunne forlange, at nogle kom med BEVISER, dette skulle vel være det mindste, man kan forlange. Når vi nu taler om regnskaber, så vil jeg også gøre opmærksom på, at jeg er ikke regnskabspligtig, men mente bare i alle skulle se, hvad der kommer ind, og hvad pengene bliver brugt til, andet var der ikke i dette, men dette har jo åbenbart været et stort issue for ikke bidragsydere, for bidragsydere har ikke ytret nogen form for denne request.. For en god ordens skyld, vil både Nang og jeg sige, at der på børnenes konto står der THB 69488,56. Nu er der vel brugt flere kræfter på dette ævl om ABS..s. tilgang til skolen, med hans kærestes frie oversættelse af forskellige ting, for nu skal..... Vores kræfter SKAL bruges på skolen. Det, der jo egentligt er det uforståelige, er, at jer ABS..Yiendee og andre som endnu ikke har støttet andre end jer selv... Svendsen... Nang og jeg takker dig for dit oplæg og TAK til alle som har og stadig støtter op om skolen og de dejlige børn. • Hilsen Nang og Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
swed |
Lagt på d. 30/07-2011 17:18
|
huratho skrev: Hej Allerførst vil vi (Nang og jeg) takke alle for de venlige ord som er blevet os tildelt. De har bare varmet. Det er også dejlig for os, at konstatere at det hele ikke bare bliver en gang belysning af, hvem der kan lide hvem og hvorfor. Når vi nu er ved nogle af de negative bidragsydere, så har Per alias ABS siddet på skolen med store blanke øjne, men måske var det bare krokodille-tåre. Per har end ikke set skolen, for Per var ikke tilpas, og Per fandt det første sted, hvor han kunne sætte sig. Det skal nævnes, at Per har fået sine penge tilbage. Andre kommer med ord som svindel, humbug, skolen er en gang fis og mange andre beskyldninger. Når i nu er så mange der er overbeviste om at skolen er en gang svindel fra vores side, så må man kunne forlange, at nogle kom med BEVISER, dette skulle vel være det mindste, man kan forlange. Når vi nu taler om regnskaber, så vil jeg også gøre opmærksom på, at jeg er ikke regnskabspligtig, men mente bare i alle skulle se, hvad der kommer ind, og hvad pengene bliver brugt til, andet var der ikke i dette, men dette har jo åbenbart været et stort issue for ikke bidragsydere, for bidragsydere har ikke ytret nogen form for denne request.. For en god ordens skyld, vil både Nang og jeg sige, at der på børnenes konto står der THB 69488,56. Nu er der vel brugt flere kræfter på dette ævl om ABS..s. tilgang til skolen, med hans kærestes frie oversættelse af forskellige ting, for nu skal..... Vores kræfter SKAL bruges på skolen. Det, der jo egentligt er det uforståelige, er, at jer ABS..Yiendee og andre som endnu ikke har støttet andre end jer selv... Svendsen... Nang og jeg takker dig for dit oplæg og TAK til alle som har og stadig støtter op om skolen og de dejlige børn. • Hilsen Nang og Hugo Hugo kender du Monrad og Rislund ? de har lavet en monolog der hedder jagtbrevkassen , lyt til den Swed
|
|
|
ABS |
Lagt på d. 30/07-2011 17:24
|
Hugo for den da nu ligger vi inde 20 billeder eller mere af ”the AIDS school of Doi Law.” Jeg har aldrig været med rundt.???????????????????? Har billeder hvor en her vader svedig rundt sammen med dig. Men aner ikke hvordan en her får de billeder sat ind. Så måske lidt hjælp fra WEB kan hjælpe lidt na.?
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
Spring til debat: |