Se indlæg
PAS PÅ SVINDEL MED DINE LEGALISERINGS PAPIRER.
|
|
buick |
Lagt på d. 31/07-2014 10:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Havde jeg haft en kunde der som dig bliver ved og ved og ved så havde jeg også afbrudt samarbejdet utroligt at Robert ikke gjorde det men ventede til du afbestilte det Bjarne t Jensen skrev: Svar på mine spørgsmål Robert. Du forsøger altid at undgå at svare på simple spørgsmål. Du må jo have dine grunde til du ikke vil svare mig? Men de fleste kan nok selv regne ud hvorfor. Så dumme er de heller ikke. GENOPFRISKER GERNE MINE SPØRGSMÅL: Hvorfor brugte du 29 dage på ingen ting Robert Kronberg? Svar udbedes. Hvorfor skal man true dig med at poste i forums for du reager overhovedet? Svar udbedes. Hvordan kan man bruge 33 dage på absolut intet? svar udbedes. Er det rimelig at beholde 17200 bath når man intet har fortaget sig? Svar Udbedes. Er det ok, at beholde andres penge når man ikke vil udføre arbejdet? Svar udbedes. Og jeg har mange flere spørgsmål til dig Robert. Mange flere og husk jeg har dokumentation i orden. VENTER VENTER OG VENTER PÅ SVAR. |
|
|
savarden |
Lagt på d. 31/07-2014 11:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 226 |
@Buick. Du kan have din personlige mening om Bjarne som kunde og din holdning tror jeg allerede vi alle kender. Robert har haft rigeligt med muligheder for at svare på spørgsmål på måden han driver sin forretning på hvilket han bevidst har undladt.. Jeg mener det er relevant for de personer som herinde kunne tænkes at bruge Roberts firma at vide under hvilken vilkår der her arbejdes under .. Derfor bliver mange ved med at spørge.. Personligt har jeg allerede fået svar på de ting jeg ønskede... Derudover er sagens kerne jo netop de manglende svar fra Robert. |
|
|
buick |
Lagt på d. 31/07-2014 12:49
|
ja selvfølgelig har jeg min mening og jeg er stolt over jeg ikke bare følger hvad de andre siger og mener nogle kan ikke andet end følge flokken andre har styrke nok til at stå for hvad de mener savarden skrev: @Buick. Du kan have din personlige mening om Bjarne som kunde og din holdning tror jeg allerede vi alle kender. Robert har haft rigeligt med muligheder for at svare på spørgsmål på måden han driver sin forretning på hvilket han bevidst har undladt.. Jeg mener det er relevant for de personer som herinde kunne tænkes at bruge Roberts firma at vide under hvilken vilkår der her arbejdes under .. Derfor bliver mange ved med at spørge.. Personligt har jeg allerede fået svar på de ting jeg ønskede... Derudover er sagens kerne jo netop de manglende svar fra Robert. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 31/07-2014 13:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Buick, Er du ikke lidt rasmus modsat nu ? Jeg tror ikke der er nogen herinde der føler du ikke må ytre din holdning, men jeg synes snart at det er begyndt at blive tyndt øl. Hvis nu at du bliver "snydt" ville du ikke synes at en debatør der insisterer på at være modsat bliver trættelig i længen ? Jeg tror ikke at nogen af os er blevet klogere på om bjarne rent faktisk er blevet snydt eller har lavet kontraktbrud/aftalebrud men hvad gør din modsathed gavn når det hele stadig er uklart ? |
|
|
buick |
Lagt på d. 31/07-2014 13:33
|
Det er nu ikke det jeg læser nogle skriver og nej jeg bliver aldrig træt af at en anden har en anden mening end mig jeg debattere videre for at vise jeg har ret men selvfølgelig hvis man ikke magter at debattere eller ikke har noget forsvar så kan jeg da godt forstille mig nogle vil blive trætte af ikke bare at få ret GAMBIT skrev: Buick, Er du ikke lidt rasmus modsat nu ? Jeg tror ikke der er nogen herinde der føler du ikke må ytre din holdning, men jeg synes snart at det er begyndt at blive tyndt øl. Hvis nu at du bliver "snydt" ville du ikke synes at en debatør der insisterer på at være modsat bliver trættelig i længen ? Jeg tror ikke at nogen af os er blevet klogere på om bjarne rent faktisk er blevet snydt eller har lavet kontraktbrud/aftalebrud men hvad gør din modsathed gavn når det hele stadig er uklart ? |
|
|
jojokent |
Lagt på d. 31/07-2014 13:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
Jeg misforstaar maaske , men det lyder som om at nogle af Roberts tilhaengere ogsaa driver en slags virksomhed . Og de er rigtig traette af saadan nogle dumme kunder der er kritiske , ligesom vi er nogle der er lidt traette af daarlig service . Saa kunne de maaske naevne hvilke firmaer de er med i saa begge parter kunne undgaa hinanden fremover. |
|
|
savarden |
Lagt på d. 31/07-2014 13:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 226 |
[quote]buick skrev: Det er nu ikke det jeg læser nogle skriver og nej jeg bliver aldrig træt af at en anden har en anden mening end mig jeg debattere videre for at vise jeg har ret men selvfølgelig hvis man ikke magter at debattere eller ikke har noget forsvar så kan jeg da godt forstille mig nogle vil blive trætte af ikke bare at få ret @Buick. Måske du skulle prøve at forholde dig til de spørgsmål som bliver stillet til Robert istedet for at anfægte de debatører du ikke bryder dig om.. Hvad angår at du bare foresætter din egen debat for at vise du har ret som du skriver ovenstående er vi efterhånden ikke i tvivl om Redigeret af savarden d. 31/07-2014 14:05 |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 31/07-2014 14:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Mukke skrev: Hugoboerge Jeg er ikke rigtig klar over, hvad du har gang i, men for mig ser det ud til, at du er misunderlige på trådstarter, fordi han har fået flere klick end du nogen sinde har opnået... Denne sag om noget så simpelt som at legalisere nogle få papirer, er da vist gået i selv sving.. Jeg vil da mene det ville været yderst positivt, hvis de to parter snakker sammen, og ikke igennem noget som nu, ligegyldigt.. Hugoboerge du siger man bruger 4. tilbud... Du er da vist en drømmer, selvfølgelig bruger man da ikke 4. tilbud på noget så simpelt.. Jeg er nu kommet så langt i denne historie, at jeg ikke tror der er så meget mere at gøre, ud over at de må finde en løsning. Det er jo nok det bedste for dem, og for vi andre bliver vi fri for klogeåger som jeg, der skal blande sig hele tiden. Robert eller Bjarne, en af jer har skidt i nælderne, og jeg hælder nok mere til at det er Robert, for du Robert skulle aldrig havde ladet dette udvikle sig som det er. Engang imellem kan det altså være godt at investere i fremtiden Robert, og ikke bare lade stå til, jamen sådan er der jo så meget.. Håber weekenden må blive positiv for jer alle. @Mukke - jeg har hverken gang i noget eller dybt misundelig, hvorfor dog det. Jeg giver lidt statistik og giver udtryk for at denne traad paa kort tid har faaet hvad nok maa vaere rekord inden for rimelig kort tid. Enten har jeg udtrykt mig daarligt eller ogsaa har du ikke forstaaet mit indlaeg. Hvis man gaar ind paa Piro Consulting's website vil man bemaerke at - Piro Consulting er broen til Thailand - Corporate Consulting - Private Consulting - Real Estate Consulting - Media Consulting Legalisering af dokumenter hoerer under Private Consulting dvs det er smaatingsafdelingen og det er nok ikke her at pengene skal tjenes. Det haaber jeg ikke for firmaet. Der hvor jeg vil hen (og jeg droemmer ikke) er at hvis jeg f.eks. oensker at goere forretning i Thailand og benytte mig af Piro Consultings "bro" indenfor Corporate Consulting vil jeg foerst snakker med evt 3 - 4 virksomheder for at hoere hvordan de kan hjaelpe mig og under ingen omstaendigheder ville jeg betale THB 10,000.- for en snak med Robert Kronberg eller til noget andet firma. Jeg oensker at vide hvad det er jeg gaar ind til ved at danne mig et indtryk af de 3 - 4 firmaer foer jeg "gaar i seng" med nogen af dem. At raadfoere sig om det at goere forretning i Thailand er ikke simpelt og derfor boer man snakke med flere konsulentfirmaer. At indhente flere tilbud er ganske normalt hvis det drejer sig om stoerre sager og hvis man er et boersnoteret selskab saa er der noget der hedder "Corporate Governance" saa man henvender sig ikke kun til Piro Consulting og giver dette firma ordren uden at se sig for. Man henvender sig ogsaa til andre. Legalisering af dokumenter burde vaere en simpel sag. Dog kunne man lige ringe rundt til et par firmaer for at hoere priser. Herudover hvis jeg skulle have raadgivning i en stoerre sag ville jeg soege paa nettet og hvad der efterhaanden er blevet skrevet taler ikke til hverken Piro Consultings eller Robert Kronbergs fordel er jeg bange for. Robert eller Bjarne, en af jer har skidt i nælderne, og jeg hælder nok mere til at det er Robert, for du Robert skulle aldrig havde ladet dette udvikle sig som det er. Engang imellem kan det altså være godt at investere i fremtiden Robert, og ikke bare lade stå til, jamen sådan er der jo så meget.. Saa kan det vist ikke siges meget bedre Mukke. |
|
|
buick |
Lagt på d. 31/07-2014 14:16
|
Det er da ikke noget problem jeg oplyser gerne min virksomhed men først efter jeg få navnene jer så vi ifremtiden kan styr uden om de besværlige kunder jojokent skrev: Jeg misforstaar maaske , men det lyder som om at nogle af Roberts tilhaengere ogsaa driver en slags virksomhed . Og de er rigtig traette af saadan nogle dumme kunder der er kritiske , ligesom vi er nogle der er lidt traette af daarlig service . Saa kunne de maaske naevne hvilke firmaer de er med i saa begge parter kunne undgaa hinanden fremover. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 31/07-2014 14:18
|
Buick, Det er desværre ikke nemt at debattere med en der ikke vil besvare folks spørgsmål om hendelsesforløbet, ej heller besvare de spørgsmål trådstarter søger svar på. Det vil altså sige at du brøler op til ingen verdens nytte Redigeret af GAMBIT d. 31/07-2014 14:22 |
|
|
jojokent |
Lagt på d. 31/07-2014 14:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
Mit navn er Kent Nørmark. Bor i Panburi. Og dit firma er .... |
|
|
buick |
Lagt på d. 31/07-2014 14:21
|
Jeg har nu aldrig tænkt på at benytte Robert før denne tråd kom op men han vil da bestemt være med i opløbet til mine næste opgaver om det bliver ham afhænger af pris, evner, forbindelser og aftaler, det afhænger ikke af hvad andre fedter rundt med på tilfældige forums på nettet. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 31/07-2014 14:26
|
en helt anden ting er at man skal betale 100 % upfront - det er jo helt i hampen. hvis man som virksomhedsejer vil drive en forretning der vil udvise bare en smule tryghed så ville en 50% før opstart og de sidste 50% ved før udlevering af div dokumenter være en god indikator for at jobbet bliver bliver fuldført |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/07-2014 15:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
I min verden skal man kun betale for en service man får, og helst først efter at have fået den....men fx synes jeg det er fint at et "firma" som Roberts beholder pengene hvis visummet ikke bliver godkendt el. lign. Så længe der er brugt tid og kræfter på det. Det moralske spørgsmål (ikke juridiske!) er om Robert overhovedet har kigget på papirerne el. lagt kræfter i opgaven el. om han egentlig blot har taget sig en betydelig betaling for at have nogle dokumenter liggende på et skrivebord i en periode. Hvis sidstnævnte er tilfælde, så ville en tilbagebetaling være relevant i forhold til moralske overvejelser, også selvom der står noget andet i en kontrakt osv....det jo bl.a. derfor vi i DK har 'købeloven'. At Robert mener at Bjarne var ude på at snyde ham osv. er i mine øjne ligegyldigt. Har man udført en opgave el. har man ikke? I princippet kunne man åbne et kontor, tage imod ansøgninger for derefter at makulerer lortet og beholde pengene....no refund policy. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/07-2014 16:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
et lille legetøjs snedkeri, hans speciale er at bore gyngeheste røvhuller. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/07-2014 16:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
så for faen, nu bliver jeg sgu nok hældt ud af webmoster, men så skidevære med det, ingen brugbar information her alligevel, thaivisa er nok stedet, selvom det er engelsk. |
|
|
buick |
Lagt på d. 31/07-2014 16:59
|
Dvs at du mener det er helt ok man får oversat dokumenter får dem legaliseret osv for derefter at se ens arbejde og det der er lagt ud forsvinde ud i lokummet bare fordi klienten har fortrudt, ikke er med damen mere eller har fundet ud af han bare kan sige papiret er væk og så bestille kopier al arbejde her betales forud eller i rater som arbejdet er udført hvis opgaven er tilstrækkelig stor GAMBIT skrev: en helt anden ting er at man skal betale 100 % upfront - det er jo helt i hampen. hvis man som virksomhedsejer vil drive en forretning der vil udvise bare en smule tryghed så ville en 50% før opstart og de sidste 50% ved før udlevering af div dokumenter være en god indikator for at jobbet bliver bliver fuldført |
|
|
buick |
Lagt på d. 31/07-2014 17:00
|
For det første er du ikke i min kunde gruppe så desværre men ellers så mangler vi lige alle de andre navngiver sig |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 31/07-2014 17:07
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
number1kk skrev: et lille legetøjs snedkeri, hans speciale er at bore gyngeheste røvhuller. Ved man kan få oppustelige kameler, får og høns med et hul bagi (og endda oppustelige grise til de frafaldende), men vidste ikke at gyngeheste også har det. OK, kom nu tilbage til trådens udgangspunkt uden alle de forsøg på at afspore emnet. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 31/07-2014 17:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
buick skrev: Dvs at du mener det er helt ok man får oversat dokumenter får dem legaliseret osv for derefter at se ens arbejde og det der er lagt ud forsvinde ud i lokummet bare fordi klienten har fortrudt, ikke er med damen mere eller har fundet ud af han bare kan sige papiret er væk og så bestille kopier al arbejde her betales forud eller i rater som arbejdet er udført hvis opgaven er tilstrækkelig stor GAMBIT skrev: en helt anden ting er at man skal betale 100 % upfront - det er jo helt i hampen. hvis man som virksomhedsejer vil drive en forretning der vil udvise bare en smule tryghed så ville en 50% før opstart og de sidste 50% ved før udlevering af div dokumenter være en god indikator for at jobbet bliver bliver fuldført @ buick - det virker som om du er saa godt inde i sagerne at man skulle tro du var Robert eller arbejder for hans firma. |
|
Spring til debat: |