Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa thaikurt
Ja man skal ikke gå efter manden,så hvis i er uenige så skriv privat til hinanden,så bliver vi andre fri for den diskution
Og vi andre kan så ha et dejligt sted at hygge skrive,selv følgelig kan vi og det kan ikke undgås at vi ikke lige har de samme meninger,
Men lad os prøve at holde en pæn stil.
Det ville jo også være rart hvis,vi en dag mødes til lidt hygge og så stadig kan se hinanden i øjnene.
bamsen
At jeg en dag skulle hygge mig med dig og kone se jeg frem til , men at skulle gore det med vedkommen tro jeg aldrig jeg kommer til da det nok ende i et stor og heftig diskution.
Jeg se hele ingen grund til at skrive en peson der ligge langt vaek fra det jeg menig og sandsynlig kun er ude paa en ting .
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."