Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
JH - naturligvis skal du have besked fra de rigtige og kompetente myndigheder.
Du skriver, at du har haft mange udlandsophold, men ikke hvor og hvor længe...
En meget vigtig ting er også, om du på disse ophold har arbejdet for danske virksomheder eller på steder hvor dansk interesse har gjort sig gældende...
Hvis jeg var dig, ville jeg allerførst spørge min kommunes rådgiver, der måske vil henvise dig til den rette person i Sikringstyrelsen...
Processen m.h.t. ft.pension til Thailand er sat igang via kommunen, så det er spændende hvad der sker...
Jeg har mange ophold i udlandet bag mig (England, Tyskland, Spanien og Grønland) - så der bliver nok ikke fuld folkepension til JH
I dette udmærkede link som lung lagde ind, står der på side 2 at der kræves 30 års ophold i DK når man søger folkepension fra et ikke-konventionsland, som jeg går ud fra Thailand er..
http://www.dss.dk...ension.pdf
Ikke helt nemt at få klarhed over hvad der er korrekt...
JH skrev:
...Jeg har mange ophold i udlandet bag mig (England, Tyskland, Spanien og Grønland) - så der bliver nok ikke fuld folkepension til JH
Om du har arbejdet i alle disse lande, kan du måske få delpensioner fra alle lande. For min egen del, ved jeg, at når jeg en gang går i pension, kan jeg få pension fra både Sverige og Danmark.
JH skrev:
...Jeg har mange ophold i udlandet bag mig (England, Tyskland, Spanien og Grønland) - så der bliver nok ikke fuld folkepension til JH
Om du har arbejdet i alle disse lande, kan du måske få delpensioner fra alle lande. For min egen del, ved jeg, at når jeg en gang går i pension, kan jeg få pension fra både Sverige og Danmark.
Ingolf
ikke bare kan du tage pension med fra sverige, du kommer til at stå bedre end alle os andre, da du i terioen kan få 40/40 dele pension fra danmark og 10/40 dele pension fra sverige, pga specielle nordiske regler,
bkk skrev
......ikke bare kan du tage pension med fra sverige, du kommer til at stå bedre end alle os andre, da du i terioen kan få 40/40 dele pension fra danmark og 10/40 dele pension fra sverige, pga specielle nordiske regler.....
Jeg ved ikke riktig om den holder bkk. Som jeg har forstået det, regner man med 40 aktive år, og om de 17 er i Danmark og de 23 i Sverige, bliver pensionen 17/40 fra DK, og 23/40 fra S. Eller har du bedre information bkk??