Se indlæg
 Udskriv debat
Børnene i Doi Law
Riverkwai
lad os alle glemme hugo platugle og komme videre med livet.han kan sejle sin egen s............Shock.

Havnso
sikken da noget lort i skriver

det ene øjeblik klapper i på skuldren det næste får man kniven

moral er godt dobbelt moral er dobbelt så godt

det er bare dansk mentalitet når det er bedst
Read the rules
må de skide politikker brænde i helvedeHeadbanger

huratho
Hej
Allerførst vil vi, Nang og jeg, rette et stort TAK til de som har støttet op om os og stadig tror på projektet og som trodser de negative indlæg, som der har været. Tak for alle PBer og mail, de har virkelig varmet.
Der blive lavet en del om på siden i den kommende tid.
Hjemmesiden vil få et nyt navn. www.aidsboern.dk var rigtigt indtil staten lavede skolen om til en "blanding", men forgangs manden til siden ville at navnet skulle bestå for det solgte.
Projektet"s formål bliver uændret, nemlig det at give nogle stakkels børn, hvis fremtid/skæbne er uvis, en lidt bedre og lysere hverdag og at arbejde hen imod selvforsynene, m.h.t. fisk og grøntsager.
Regnskabssiden bliver nedlagt, dog vil det altid blive nævnt under kommentar om evt dornationer og når der bliver brugt penge. Der vil derefter, hvert 1/2 år blive offentliggjort et revideret regnskab, lavet af en uvildig.
Det bliver ikke muligt at købe reklameplads på siden.
Under "Info om skolen" vil der blive redigeret, så den er tidssvarende.

Vi vil sige ligesom John (jos38) er i det mindste i tvivl om projektet"s ægthed så lad være med at give.

Til slut vil vi nævne Nang og jeg kæmper videre, med eller uden støtte fra jer. Vi har immervæk knap THB 70000,00 at gøre godt med.

Endnu engang TAK til alle som har støttet op om os.

Hilsen
Nang og Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

chaingmai
ja det er fint og takke for støtten,MEN jeg havde hellere set, at du havde tilbagevist kritikken punkt for punkt,kan du ikke eller vil du ikke? indtil der kommer en redegørelse om kritikken fra din side, vil jeg følge dit råd om ikke at give til kommuneskolen i doi- lawShock

TG950
chaingmai skrev:
ja det er fint og takke for støtten,MEN jeg havde hellere set, at du havde tilbagevist kritikken punkt for punkt,kan du ikke eller vil du ikke? indtil der kommer en redegørelse om kritikken fra din side, vil jeg følge dit råd om ikke at give til kommuneskolen i doi- lawShock

ja, det er der nok mange der vil følge, håber at hugo en dag vågner op.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Tak til Hugo.

I andre,der ikke har doneret en eneste baht- hvad er det egentlig I vil med al den negative udladning?

Vær lidt mere positiv og nyd den dejlige påskesol.

FCKdk
Flot arbejde, Hugo....
Dejligt at høre tingene lidt fra din side!!!!
Held og lykke fremover!Wink
Fortsat god Påske!

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

chaingmai
hugo indlæg er skam godt nok, men at skrive om fremtiden når der er blevet spurt til nutiden, er ikke godt nok,men når det er sagt så kan jeg se at der er vilje til at det skal blive bedreRolll

Hvad er det du ikke lige forstår,Chiangmai?
Der blev spurgt til regnskaber osv.-dem har Hugo lagt frem-og de var ok.
Så har der været diskusion om navnet på skolen-og det forklarer han jo lige her-at det var noget der var dikteret ham,da navnet på den måde solgte bedre-og at det nu bliver ændret.
Hvad ER det så lige du vil have forklaret yderligere.?

olejensen
brianmarinus skrev:
Hvad er det du ikke lige forstår,Chiangmai?
Der blev spurgt til regnskaber osv.-dem har Hugo lagt frem-og de var ok.
Så har der været diskusion om navnet på skolen-og det forklarer han jo lige her-at det var noget der var dikteret ham,da navnet på den måde solgte bedre-og at det nu bliver ændret.
Hvad ER det så lige du vil have forklaret yderligere.?

ja brianmarinus du forstår da at holde liv i det negative, for nogle gange er tavshed guld værd.

muddie14
Det er lidt underligt , at man godtager en liste på indtægter i 3 år og udgifter i ??? tid , der mangler datoer og regnskab ??? men vi kan vel konstantere at der aldrig kommer et regnskab for de ca, 200000 thaibaht der er indbetalt i de år der er gået.

Shock

chaingmai
Jokertjaaa. det kune f.eks. som du selv underede dig over, hvorfor skolens telf. nr. var det samme som hugo,s private.det er hugo der suverænt har kørt løbet, men navnet på hjemmesiden var blevet dikteret ham, hvordan synes du selv det lyder? har du set et regenskab,så har du set mere end jeg,jeg har kun set en bekræftelse på at hugo havde et indestående i banken i hans navn,ikke een eneste postering, om ind og ud ,ingen bilag, det det jeg ville gøre hvis jeg var i hugo sted og skulle tage vare på anders penge, godt samlet ind under forkerte oplysninger.så nej jeg har ikke fået en forklaring, men er jeg den eneste der ikke synes det ,ja så er det mig der er dum

huratho
Hej
Normalt føre jeg et sobert sprog og det vil jeg også gøre nu.
muddi14, der er på udgiftsiden et regnskab der viser hvad pengene er brugt til.
Petersen, mit telefon nummer fremgår som mit telefonnummer, ikke skolens, det er med andre ord skolen uvedkommende, ligeledes er hjemmesiden en støtteside for skolen, men som alle andre støttesider for diverse organisationer og private indsamlinger m.m. har den til formål at støtte skolen. Ikke at give oplysninger OM skolens lærere og andet. Dertil har man ampur eller skolens kontor, og så er det der I skal henvende jer.
Du er den der foreslog boring efter vand, så der ved du hvad pengene gik til, og derudover har du jo besøgt skolen og set hvad midlerne iøvrigt er brugt til.
Hilsen Hugo

muddie14
nej chiangmai du er ikke den eneste der føler, der er kuk i det vi får at vide,

Ja, hugo der er en liste på udgifter, men der mangler ligesom et eller ander der hedder datoer for udgifter og indtægter, det er også hvis du ser på det et underligt roderi nogel få datoer her og der, men dog ikke i en rækkefølge der siger noget som helst.

Samtidig knirker det , hvis den indsamling finder sted på din private bankkonto.

dette er ikke for at hænge dig ud men det virker dårligt når du ikke kommer frem med en spiselig redegørelse for et beløb der tilsyneladende har været på hen ved 200000 baht , dog et beløb .

huratho
hej muddi14

det er så sådan som mine evner har rakt vedrørende at gøre regnskab, jeg har aldrig ønsket at bruge penge på en revisor, og ingen har tilbudt sig til at stå for at bogføre.

jeg er slagter og har gjort det så godt jeg kunne, pengene der er gået ind, plus en ikke ubetydelig del af mine egne og min kones gennem nu 11 år er gået ubeskåret til skolen, dette er der beretninger om, hver en bath
og det er det du kan læse om på regnskabssiden,
det har hele tiden været formålet at der ikke skulle bruges penge til administration, dette har alle bidragsydere altid vidst
For det fremgår af hjemmesiden
Hilsen Hugo

chaingmai
der er ingen der har bedt om oplysninger om skolens lærer,men er der noget galt iat en evt.sponsor ville forhøre sig på skolen, om det han eller hun ville give, var noget skolen kunne bruge(alså ting og ikke penge) det ville da være naturligt,jeg har før skrevet at du har gjort en forskel, for kommuneskolen i doi-law det har jeg set,men du har også været med til at så tvivl med din uvilje til at lige noget frem, ville du godtage en regning hvor der stod,,rep. af bil 25,000 " det tror jeg ikke ,men det vil du jo ændre i fremtiden,og ja 200,000 bath er mange pengeRead the rules ps. jeg kender godt din sobre toneRolll

huratho
Hej Petersen

ja altså du bor også i Chiang Mai lige som jeg, og du har sikkert også fårt udført noget arbejde hvor du har fået et stykke bagerpose med thaiskrift på, som kvittering.

jeg siger ikke at dette er tilfældet hver gang, men der er dog en del af udgifterne hvor det er en slags dags dato kvitteringer.

Jeg er ikke helt sikker på hvad det præcis er du ønsker, men jeg vil da gerne kigge ud til dig så vi kan tale om det stille og roligt, det plejer vi da at kunne.

hilsen
Hugo

chaingmai
hugo,det er lige meget,når det er ens egne penge,men der skal være 100% orden når det er andres,men den tager vi når du kommer du er velkommen, Cheers

ABS
Lovede ellers mig selv jeg ikke gad skrive mere om dette på nogen debatside. Men… Først at fordeling af syge og fattige børn nu er 50/50. Ja, mange har nok noget snue el. ondt i halsen, for at tro på at 90½ barn skulle have AIDS uden nogen form for pleje, tilsyn. Ingen læger el. sygeplejersker. Sad
Hjemmesiden vil få et nyt navn. www.aidsboern.dk var rigtigt indtil staten lavede skolen om til en "blanding.. LØGN.!!!!!! Det har aldrig været en AIDS-skole/børnehjem med dødsgange. Siden skolens opstart den 11 Juli 1979 har det aldrig været det Hugo påstår. Kan læsses lidt om det på denne side.
http://school.obe...page5.html
Selv med en GOOGLE oversættelse får man lidt ud af det..
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
jimmikoldenborg
Fortsæt det gode arbejde Hugo:-)
Og god ide at stramme op på regnskabet.

Glæder mig til at besøge jer i Januar 2012
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Spring til debat: