Se indlæg
 Udskriv debat
Børnene i Doi Law
olejensen
Jeg mangler et mandfolk der er stor nok til en anmeldelse og ikke disse dødstrusler.

Under gulvtæppet fortolker jeg på samme måde som to alen under jorden, så hvem der egentlig er skurk i dette cirkus er nok ikke til at vide.

Men på mig virker hele sagen til at dreje sig om andet end en indsamling til en privat bankkonto.

ABS
Denne Pb skulle få mig til at ryste i bukserne..Smile

Føj, hvor er du en led .stodder !
Jeg håber og tror, at dit firma går fallit, jeg skal gøre mit bedste til at det vil ske !

Du skriver hele tiden, du har beviser, men du offentliggør ingenting, formentlig fodi du ikke har noget bevis.

Jeg foragter mennesker som dig !

FUCK YOU ASSHOLE !
Luk
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
natty
ABS skrev:
Web. Din irettesættelse/warning er hermed accepteret. Nogen gange kører fingerne der ud af. Ikke klogt.

Ja, vil ikke kommentere på Doi Law sagen, da jeg ikke kender andet til den, end det jeg læser her. Jeg må dog sige at jeg også studsede over det du skrev om gulvtæppet og forstod det som en trussel.

Nogen gange, jeg ved det fra mig selv, skal man lige trække vejret, i kampens hede, se det igennem "se svar", som man har skrevet. Så opdager man måske at man er gået over stregen og kan rette det skrevne til, inden man trykker send.

Jeg har det efterhånden her som med e-mails, de kan misforstås forfærdeligt og man kan sgu ikke engang trække dem tilbage.
Her kan man dog i det mindste hurtigt sige undskyld.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

savarden
Kære ABS.

Så fik vi set dit sande ansigt Hammer

Mine spørgsmål var da ellers simple men din vrede og nu også åbenlyse trusler bekræfter mig bare i at dette handler om noget helt andet..

Beklageligt at du nu viser dig på denne måde må da ikke håbe nogen en dag får problemer med en flytning med dit firma Sick

På den anden side bekræfter din reaktion og skriv her til aften mig i hvad jeg hele tiden har vidst.

Du burde skamme dig.

ABS
Under gulvtæppet var nu ikke ment som en eller anden form for dødstrusel. Ned med nakken/ under gulvtæppet. Igen forkert af mig at skrive så det kunne misforstås. Så en her må tage de hug der kommer.Crying

www.abs-relocations.com
lung
Faktum er at Hugo har glædet en masse børn, og så vil jeg skide på om han kalder det aids børn, grimme børn eller fattige børn, målet helliger nogen gange midlet midlet, Hvis der var flere mensker som Hugo ville verden være et bedre sted at være..
nogle af indlæggene her virker særdeles frastødende og personlige.

Lung

ABS
savarden hvad forstår du ved vrede.?? Enhver der har været plattet/udsat for det jeg har været ville sgu være vred. Så stop dit ævl.

www.abs-relocations.com
savarden
Hvis verden så ud som du siger er det vel simpelt for dig at svare os herinde på mine spørgsmål ??

ABS
Læs tråden igennem, så vil du opdage at alle dine spørgsmål mere eller mindre er besvaret hist og pist i div. indlæg. Igen en mand der tror at det er et børnehjem burde stoppe sit ævl og læse tråden.

www.abs-relocations.com
kimkingo
Savarden. Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved. ABS har svaret dig, men du bliver ved. Er det for at få focus væk fra Hugo, som ikke selv vil (kan) svare her? Eller hvad er din dagsorden? Nyd nu påsken og det gode vejr.Smile

savarden
ABS :

Jeg er mand nok til at anfægte dine motiver for dine angreb på Hugo, du har ikke svaret mig på noget som helst ...

Simplet .. hvad er du blevet snydt for ?... har du mistet penge ?

Kimkingo... : nu er Hugo ikke selv istand til at forsvare sig, manden er syg og har været det længe... , har ingen dagsorden eller agenda men vælger at stille mig kritisk til hele den historie som er fremlagt her .

goldwing
kimkingo skrev:
Savarden. Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved. ABS har svaret dig, men du bliver ved. Er det for at få focus væk fra Hugo, som ikke selv vil (kan) svare her? Eller hvad er din dagsorden? Nyd nu påsken og det gode vejr.Smile

Yo baby Grin

For mig at se,har det hele tiden lagt i luften, at UANSET hvad Hugo ville lægge frem-så ville det ikke blive accepteret-og det er jo så hvad der er sket.
ABS er kommet med SÅ mange beskyldninger, der er SÅ grove-men har intet som helst bevist selv-er kun fremkommet med beskyldninger og trusler.
Se-jeg husker tydeligt de dage ABS og konen var i Chiang Mai og tiden derefter-dengang var der ingen snak om mistillid eller andet i forbindelse med Hugo-nej, der var han bare SÅ glad og tilfreds-blev omtalt(også af mig) på facebook osv.-så det var god reklame,så kan ikke forstå hvad der pludselig har vendt det sådan her.
Hvorfor er det så svært at forstå, at en gammel bedstemor,ude fra landet her i Thailand,er nervøs for, at sende sit barnebarn ind til storbyen og alt det ukendte,samt alle de kendte farer herved?
Jeg syntes,det lyder som en ganske normal bedsteforælders tankegang-og, det ER jo hendes ord der tæller og ikke Hugos eller dine-så selv om Hugo skulle syntes(hvad jeg er sikker på han gør) som du-så ER det udenfor hans rækkevidde,at ændre den beslutning hun tager, i forhold til Cat.
Kan udmærket forstå, at du er skuffet osv.-er det selv,idet både damen og jeg har fulgt hele historien om Cat og syntes, at det var så stort det du gjorde-men det her klæder dig ikke ABS.
Du/I beder hele tiden Hugo om beviser og at han skal opfører sig som en mand-er det, at sidde her, i dette forum og andre lignende og tilsvine en mand på det groveste,det du kalder for -en mand,så siger jeg godt nok tak for kaffe.Da specielt når du ikke selv vil fremkomme med andet end trusler osv.
Du truer med bål og brand-hvis du havde de hensigter du har beskrevet her ang. Hugo og ville have ham ned,så havde du da vel gået til politiet,med dine båndoptagelser og andre beviser-hvorfor sker det ikke ABS?
Jeg har som alle ved været igennem møllen og en af de første til at melde sig i hylekoret og kalde det svindel osv. var vores alle sammens Yindee og nu er han her igen,sammen med hele koblet.Så det er, sammen med din fremturen noget af det der gør mig-meget mistænklig ved alt dette.
Jo-jeg har hørt(lidt) om Skyum sagen-men omvendt-fordi du køber en dårlig kartoffel, holder du vel ikke op med at købe og spise kartofler,vel.?
Sluttelig vil jeg bare sige, at denne tråd er kopieret og såfremt der skulle tilstøde Hugo noget uventet,vil denne kopi blive videre givet til rette myndigheder.

Anonym Bruger
Kære venner.....

I er dog en flok usmagelige typer Der er et ordsprog der hedder "man skal gå efter bolden og ikke manden"

Hvad er sagens kerne i alle de her totalt vanvittige hade indlæg på bestemte personer ?? Hvad drejer sagen sig reelt om "ABS"?? Du er da noget af det mest provokerende skrivende menneske jeg længe har oplevet !! Fremsættelse af trusler og ønsker om at se en person under gulvtæppet,, det er jo skræmmende og totalt hen i vejret !! Hvad er du for en mand der kommer med så tomme trusler ( for jeg tror du skyder med luft ) og hvis du vil latterlig gøre dig selv ?? så gå endeligt til pressen Jeg gider ikke engang at bruge mere krudt på dig, for det er du ikke værd !!

Så kunne jeg godt lide at vide hvorfor så mange pludselig springer frem som en trold i en æske og mistænkelig gøre Hugo og hans projekt ?? Der er ikke skyggen af beviser om ulovligheder eller andet !! og alligevel er disse tråde både her og i andre forummer så hadefyldte og proppet med beskyldninger uden hold i.

Er i reelt klar over hvad i har gang i ?? Jeg tvivler !!

Det er jo totalt hen i vejret at mistænkelig gøre Hugo på baggrund af "ABS" fremfusen omkring hans forhold til Hugo, som jo iøvrigt rager os andre en papand, eller burde ihvertfald, men det er lykkedes ham at få sat vandet i kog.

Jeg ville egentligt ikke blande mig i disse tråde, da jeg ikke er et sekund i tvivl om at der er intet at komme efter, men jeg syntes at disse indlæg er under lavmålet !! og de skader kun skolen, børnene og Hugo.....

mvh Klaus

Klaus Grenaa skrev:
Kære venner.....

I er dog en flok usmagelige typer Der er et ordsprog der hedder "man skal gå efter bolden og ikke manden"

Hvad er sagens kerne i alle de her totalt vanvittige hade indlæg på bestemte personer ?? Hvad drejer sagen sig reelt om "ABS"?? Du er da noget af det mest provokerende skrivende menneske jeg længe har oplevet !! Fremsættelse af trusler og ønsker om at se en person under gulvtæppet,, det er jo skræmmende og totalt hen i vejret !! Hvad er du for en mand der kommer med så tomme trusler ( for jeg tror du skyder med luft ) og hvis du vil latterlig gøre dig selv ?? så gå endeligt til pressen Jeg gider ikke engang at bruge mere krudt på dig, for det er du ikke værd !!

Så kunne jeg godt lide at vide hvorfor så mange pludselig springer frem som en trold i en æske og mistænkelig gøre Hugo og hans projekt ?? Der er ikke skyggen af beviser om ulovligheder eller andet !! og alligevel er disse tråde både her og i andre forummer så hadefyldte og proppet med beskyldninger uden hold i.

Er i reelt klar over hvad i har gang i ?? Jeg tvivler !!

Det er jo totalt hen i vejret at mistænkelig gøre Hugo på baggrund af "ABS" fremfusen omkring hans forhold til Hugo, som jo iøvrigt rager os andre en papand, eller burde ihvertfald, men det er lykkedes ham at få sat vandet i kog.

Jeg ville egentligt ikke blande mig i disse tråde, da jeg ikke er et sekund i tvivl om at der er intet at komme efter, men jeg syntes at disse indlæg er under lavmålet !! og de skader kun skolen, børnene og Hugo.....

mvh Klaus

Flot indlæg Klaus!

chaingmai
Til hestder er et par ting som jeg er blevet afklaret med,og det er , at skolen er en alm. komuneskole, at der ikke er en skole for aids-børn, alså en skole som mange andre i thailanog er der nogen der vil støtte den i doi-law er det fint, hvad jeg ikke bryder mig om er at bruger aids-børn som ,,reklame"

chaingmai
så lige en ting mere, det hugo har lagt frem kunne han have gjort fra dag 1, så han har også skyld i det skriveri der har været glem ikke det.Angry

Anonym Bruger
Kære chaingmai....

Til det første indlæg du skrev hvad navnet angår, så er der en forklaring i disse tråde,, Og hvorfor skulle Hugo overhovedet bevise hvorvidt de stakkels børn har aids eller ej, det er da totalt usmageligt !!!

Hvad angår hvornår han skulle komme på banen,,,jamen herre du milde gud, det er et forum det her, det er sgu ikke en ret sal !! Så hvornår han syntes det er belejligt at svare, ja det må han jo om !!

Jeg giver dig fuldstændig ret Klaus-dertil kommer, at vi jo alle er forskellige og reagerer forskelligt, i forskellige situationer-og jeg kan love dig for Chiang mai,at i en situation som den Hugo har været sat i nu,der er man bare SÅ meget på hælene psykisk,at det gør helt ondt, at tænke tilbage på,da jeg selv sad i situationen.
Jeg tror ikke, at man kan svare på, hvordan man reagerer i sådan en situation,før man virkelig selv har prøvet det-nogle går helt i baglås,andre til mod angreb og andre igen vil bare føje angriberne for at få fred-og Hugo har så valgt-eller af en eller anden grund,været nødt til at gøre,som han har gjort.
Jeg kan ihvertfald se på ham, at det her har taget rigtig meget på ham-ja, for ikke at sige, at han ser lidt nedbrudt ud.
Syntes bare, at det er sørgeligt, at skolen og børnenes project med sponsorer osv. skal have denne dårlige reklame,fordi en mand ikke forstår og vil accepterer en bedsteforælders beslutning og bekymring omkring sit barnbebarn-dermed ikke være sagt, at jeg er enig i hendes beslutning-slet ikke,men jeg forstår den.

chaingmai
når nu hugo har udtalt at der fantes en dødsgang hvor der lå 6 børn og ventede på at dø, at det var hårdt at se de andre børn ,for man vidste ikke hvem der var i live næste gang man kom på skolen og så når man ved selvsyn ser ingen dødsgang igen børn der var syge,og ser hele indsamlingen er bygget op om at forsøde tilværelsen for dødssyge børn det synes jeg er usmagelig men sådan er vi jo forskellige at der måske er hiv, børn på komuneskolen i doi- law kan ikke udelukkes men det er der nok også på andre skoler. at hugo valgte den måde at takle sagen på gjorde ikke lettere og måske skulle han have en makker til hjælp og aflastningCrying

Spring til debat: