Se indlæg
muslimer
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 15/07-2007 02:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Hold da op hvor du velformuleret Kim, men jeg er 100% enig i dit indlæg, og jeg er lide så påvirket af muslimere i dagligdagen, som så mange andre. Er specielt nervøs, da jeg har en attraktiv datter på næsten 18 år, som higer efter accept og bekræftelse, og det tror hun måske ved at få opmærksomhed fra de "skidte" muslimske drenge. Det er ihvertfald noget hun prøvede på før Bare se på Mugges indlæg, det går ufatteligt godt i DK IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
jensenjs |
Lagt på d. 02/05-2008 10:37
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Tag et kig på dette videoklip. Har alle glemt denne skændsel. En handling foretaget af de mest aggressive deltagere I protesterne mod Danmark, Pakistan og Afgahnistan i tæt samarbejde med Taleban. Her er der virkelig tale om manglende respekt for andre religioner. Hvad man kan kalde en religion der tillader en sådan handling forbyder min anstændighed mig at nævne. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 09/04-2014 17:18
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
En flere år gammel tråd om en flere år gammel sag, men en sag med nyt - overraskende nyt. Akkari har skrevet en bog og Akkari er i dag en anden Akkari end han var dengang. Personligt syntes jeg det er flot at Akkari ikke bare lader sagen dø i stilhed til trods for han er blevet en anden Akkari, men at han tager sagen op igen for at fortælle hans version af hvad der skete og for at han fortæller hvad det er vi har med at gøre og for at han gør sit for at vække fornægterne. Jeg tog dengang afstand fra Akkari og hans daværende meninger og handlinger. Idag vil jeg gerne løfte på hatten for Akkari og hans nuværende meninger og handlinger. Med min dybeste respekt, flot Ahmed Akkari. Her er lidt links til dem som ikke aner hvad jeg tænker på: - Ahmed Akkari udgiver bog - Anmeldere roser Akkari-bog om Muhammed-krisen - Ahmed Akkari på forsoningsrejse: Undskyld Fogh - Skal Danmark tilgive Akkari? - Orientering Tak Akkari for at du gør det du nu gør, også selvom det kan koste dig dyrt fra de udyr du nu har vendt ryggen. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
buick |
Lagt på d. 09/04-2014 18:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
ja at være muslim er lig at være rocker eller amerikansk bande medlem blod in blod out mentalitet fra ende til anden eller Jehova for den sags skyld selv om de ikke lige slår fraløberne ihjel |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 09/04-2014 18:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Jeg er helt og aldeles enig i,at tilgive Akkari,tager helt hatten af for ham. Men byrådsmedlemmer og folketingsmedlemmer,som stadig sidder og lader,som om intet af disse skrækkelige ting er sket og stadig sker,har jeg meget svært,at tilgive. Det er lidt,ligesom de tre abestatuetter : Ikke høre-ikke tale-ikke se. Så går det jo nok over af sig selv? Eller giver flere stemmer ??? |
|
Spring til debat: |