Se indlæg
 Udskriv debat
Guide til at søge boyfriend/girlfriend visa
pedrorandall
ps:

nogle som kender nogle søde thaipiger og hvordan man evt kan komme i kontakt med dem. evt seriøse dating sider eller som kender og hved hvor i thailand man kan få kontakt med en sød thai kvinde.

med venlig hilsen

Nordjyden

hugoboerge
pedrorandall skrev:

ps:

nogle som kender nogle søde thaipiger og hvordan man evt kan komme i kontakt med dem. evt seriøse dating sider eller som kender og hved hvor i thailand man kan få kontakt med en sød thai kvinde.

med venlig hilsen

Nordjyden

Nu er det her ikke en "dating site" og traaden handler som sagt om at faa et visa til en girlfriend som Nordjyden soeger. Naar du har fundet hvad du soeger saa hop ind i denne traad igen.

Imens efter at have dit foregaaende indlaeg saa vil jeg personligt holde mig langt vaek fra en person som vil have DKK 3,000.- for de indledende manoevrer.

For de DKK 3,000.- plus noget ekstra rejs en tur til Thailand og find ud af tingene selv.

Mht dating sites i Thailand saa er der noget der hedder Google.

zapper
pedrorandall skrev:

ps:

med venlig hilsen

Nordjyden

Ja jeg kender nogle søde thaipiger.
For nu ikke at blive taget med bukserne nede, så ville jeg nok starte med at læse lidt om landet og alle herlighederne.
der er masser af dating sider fx thaikisses og thailovers fælles for dem er, at det koster lidt penge at få tilgang til adresser og oplysninger om pigerne.
Men start du nu med at læse lidt her og der om og sug til dig, og derud fra kan du komme med spørgsmålene, som uvilkårlig vil dukke op.

GAMBIT
Hej Pedro,

Nu synes jeg det ville være en skam at betale en mand 3000 kr for at være en mellem mand.

Jeg vil anbefale at du opretter en bruger på forskellige dating sites og tager den stille og roligt - Du vil uden tvivl finde nogle søde og venlige kvinder som ligesom du,søger kærlighed og at møde en fra et fremmed land.

En anden måde kunne være at rejse herned på ferier, men der vil sansyneligheden for at du møder "forkerte" piger nok være stor.

Narin
quote]pedrorandall skrev:

ps:

med venlig hilsen

Nordjyden[/quote]

Tror ikke , at der findes nogen seriøse datingsidder.

99 % af de dejlige piger der er i udbud, er useriøse eller falske profiler. Der kun har det formål at suge dine surt tjente penge ud af dig.

Hvis du er interesseret i kontakt med en sød pige fra Thailand, så må du bevæge dig ned til Amazing Thailand

hugoboerge
GAMBIT skrev:

Hej Pedro,

Nu synes jeg det ville være en skam at betale en mand 3000 kr for at være en mellem mand.

Jeg vil anbefale at du opretter en bruger på forskellige dating sites og tager den stille og roligt - Du vil uden tvivl finde nogle søde og venlige kvinder som ligesom du,søger kærlighed og at møde en fra et fremmed land.

En anden måde kunne være at rejse herned på ferier, men der vil sansyneligheden for at du møder "forkerte" piger nok være stor.

Er sandsynligheden ikke lige saa stor ved dating sites ?

GAMBIT
Nej det tror jeg nu ikke. Man har vel haft god tid til at lære personen nogenlunde gennem date sitet.

Uanset så er det vel Pedro som skal bedømme hvad der er rigtigt eller forkert for ham.

hugoboerge
GAMBIT skrev:

Nej det tror jeg nu ikke. Man har vel haft god tid til at lære personen nogenlunde gennem date sitet.

Uanset så er det vel Pedro som skal bedømme hvad der er rigtigt eller forkert for ham.

Helt korrekt, men

Man har vel haft god tid til at lære personen nogenlunde gennem date sitet.

Har aldrig haft "fornoejelsen" men jeg tvivler og mener man skal moede personen "in person". Ok det kommer maaske senere hen.

farao54
pedrorandall skrev:

Hej alle sammen herinde på Thailand-portalen.

jeg er en mand på 45 år fra det Nordjyske som søger en sød Thailands kæreste og har i den forbindelse set en annonce på gul & gratis der hedder:

Thai Piger søger Kæreste

også kaldt thai-dating-dk

personen bag kalder sig Michael Larsen og skulle efter sine bo i Thailand.

nu vil jeg gerne vide om der er nogle som kender til denne thaidating.dk for der er ikke nogle hjemmeside men har snakket med manden selv som siger at de søger for alt hvad der har at gøre med pigerne kontakt visum papire osv osv mellem os danske mænd og pigerne.

men men men, for hele herligheden vil han have 3000, dkk sendt ned før der kan skabes kontakt med pigerne. har set foto af nogle emner og det er jo alt sammen meget godt men synes det virker noget spooky for hvem fanden vil bruge 3000 kr for at få nogle adresser og fotos af thaipiger , kan godt nok komme på mange dating sider for de penge og næsten flyve tur retur for de samme penge til thailand.

jeg vil meget gerne høre fra andre som måske har set eller hørt eller været i kontakt med denne Michael Larsen for jeg synes der er noget loddent ved det hele.

annoncen kan somsagt ses på gul og gratis under Erotisk Kontakt.

jeg skal ikke hænge nogle ud men synes det er mystisk og let kunne tyde på fup!!

hilsen den optimistisk men eftertænksomme Nordjyde Smile

Du burde nok oprette dette indlæg i en ny tråd...
Men hvis jeg var dig ville jeg nok søge mod nogle af de større dating sider some www.dateinasia.com eller www.thaifriendly.com

GAMBIT
tror Pedro er kommet godt ind i chat verdenen siden han ikke har givet repsons. jeg gruer mig for hvad vi har rodet ham ud i..

Chok dee khrap Pedro Hehe-guy

farao54
LOL LOL

Thaidreamer
Nogen der ved af erfaring
Hvornår ens thai pige må komme på besøg
3 mdr. Turist visum

Hun har Været her 1 gang på 3 mdr. Turist visum.. Og rejste hjem til thailand d 20 august.

Tænker hvor lang tid der skal gå før hun må komme igen.
Som jeg tolker det . Siger loven 90 dage på 180 dage
Ska der så gå 3 mdr. Inden vi ka søge igen
Eller 6 mdr. ?

sjusju
Hun kan komme igen 90 dage efter hun er kommet hjem. Da der kan ansøges 3 måneder før kan hun søge når hun kommer hjem.

Thaidreamer
Det var også det jeg troede ..
Så det er fint

Spring til debat: