Se indlæg
 Udskriv debat
Børnene i Doi Law
pee chang
Det bliver nok ikke i denne uge Read the rules

kimkingo
Rolig nu. Der er stadigvæk 4 timer tilbage af Tirsdagen. I ThailandLOL LOL

DKPete
Hrmm nu er kl 21.20 i Thailand og stadig intet svar - enten fatter Hugo intet af ordene damage control - eller også er alt ude af kontrol som tidligere nævnt ! Uanset hvad der måtte komme frem nu - vil jeg mene at troværdigheden er borte !

chaingmai
god nat hugoViolin

chaingmai skrev:
god nat hugoViolin

Ja, det var vist desværre det-havde håbet på et andet udfald,men man må jo bøje sig for kendsgerninger.

bannok
Det kan være at Hugo har lært noget af Thaierne, for dem betyder tid ikke så meget og for iøvrigt går tiden ikke, tiden kommer, og kommer tid kommer råd, så vær lidt tålmidige der ude.Frown

chacha
bannok skrev:
Det kan være at Hugo har lært noget af Thaierne, for dem betyder tid ikke så meget og for iøvrigt går tiden ikke, tiden kommer, og kommer tid kommer råd, så vær lidt tålmidige der ude.Frown

Nej,,,den holder sku ikke.....der har været mere end rigelig tid for hugo.....
desværre, så link til den hjemmeside er klar til at blive slettet......også her...Shock

Webmaster
Webmaster skrev:
Pede skrev:
Hej Admin
Jeg blander mig aldrig i disse debatter/skænderi, men dette overgår hvad jeg syntes Hugo, hans kone og skolen skal stå model til. Denne personsag burde foregå internt mellem denne ABS og Hugo og ikke offentligt i dette forum. Jeg har selv besøgt skolen og det har over 100 andre fra DK også. Jeg har dyb respekt for det arbejde Hugo og hans kone har lagt i at hjælpe skolen, og lad dette arbejde forsætte uden alle disse beskyldninger. Jeg er sikker på Hugo kan skaffe et regnskab. Som jeg ser det nu er ABS kun ude på at svine Hugo til!!
Hvis dette emne ikke får en ordentlig toner vil jeg råde admin til at slukke tråden.
På forhånd tak
Peter

Hejsa Peter og andre som har tænkt samme tanke,

På et tidligere tidspunkt i tråden der var jeg faktisk ved at låse tråden, da jeg på daværende tidspunkt syntes at det mere lignende en hetz end en normal debat med nogle fair spørgsmål som enkelte herinde ønskede besvaret. Men jeg tog mig selv i det med tanke på følgende i reglementet:

Uopfordret reklamering for relevante thai-relateret produkter/firmaer er tilladt, såfremt det anses at der er interesse for produktet/firmaet og kun så længe at man er villig til at besvare spørgsmål omkring produktet/firmaet i forumet, så alle brugere kan spørge og læse svar på tidligere spørgsmål omkring produktet/firmaetet og deraf vurdere produktet/firmaet.

Hugo har her på siden gennem tiden haft benyttet sig af muligheden for at henlede opmærksomheden på skolen i ny og næ. Derfor vil jeg i dag på baggrund af reglementet også mene at Hugo bør svare på de spørgsmål som der bliver stillet herinde omkring skolen.

Desuden mener jeg nu, som tråden og spørgsmålene har udviklet sig, at alle partere er bedst tjent med at de spørgsmål som de forskellige ligger inde med bliver stillet og svarene på spørgsmålene bliver givet. Der er som jeg ser det i løbet af tråden kommet sådanne ting og spørgsmål frem at det er alt afgørende for projektet at disse ting også bliver besvaret.

Jeg kan som Admin ikke forholde mig til fakta i denne sag da jeg simpelthen ikke aner hvad der er op og ned i sagen - jeg håber det bedste og frygter det værste. Det eneste jeg kan sige er at på baggrund af reglementet så finder jeg at det er rimeligt at Hugo svarer på eventuelle spørgsmål som der måtte være.

Selvfølgelig skal debatten og spørgsmålene herinde stilles og besvares på en ordentlig måde uden nogen form for unødvendig tilsvining eller lignende - hverken fra den ene eller anden side i sagen.

Fortsat rigtigt god dag til alle ;-)

- Admin -

huratho skrev:
Hej
For god ordens skyld og for anden gang skriver jeg "Der kommer en redegørelse mand. el. tirs."
Hilsen Hugo

Jeg vil hermed meddele at linket i højre spalte af denne side til Hugo's projekt er fjernet.

Jeg er på ingen måde i stand til at bedømme om der er hold i de beskyldninger og den mistanke som i den senere tid er kastet mod Hugo og projektet. Men jeg vil mene at jeg i det mindste er i stand til at bedømme at Hugo til trods for løfter om en redegørelse mandag eller tirsdag ikke har ønsket at benytte sig at denne mulighed for at tilbagevise påstandende og beskyldningerne indenfor den af ham selv givne tidsfrist. Derfor mener jeg også at Hugo dermed elegant tilsidesætter betingelserne i reglementet for alt hans tidligere reklamering for projektet.

Uopfordret reklamering for relevante thai-relateret produkter/firmaer er tilladt, såfremt det anses at der er interesse for produktet/firmaet og kun så længe at man er villig til at besvare spørgsmål omkring produktet/firmaet i forumet, så alle brugere kan spørge og læse svar på tidligere spørgsmål omkring produktet/firmaetet og deraf vurdere produktet/firmaet.

Derfor vil det være urimeligt såfremt denne side fortsat ville, skulle og kunne linke til et projekt hvor personerne bag ikke ønsker at tilbagevise de stillet påstande såfremt de måtte være uretmæssige og svare på de spørgsmål de forskellige brugere herinde er fremkommet med. Om brugerne selv aktivt har støttet projektet eller ej er uden betydning da vilkårende for reklameringen i reglementet ikke er udformet således at kun brugere som har benyttet sig af "tilbuddet" er berettet til at spørge eller klage.

Siden her ønsker ligeledes hellere ikke at supportere projektet yderligere i fremtiden end allerede gjort.

Jeg skal for en god ordens skyld meddele at undertegnende og resten af Admin ikke er bekendt med andre detaljer i sagen end dem alle andre har kunne læse her i tråden. Der er altså alene taget stilling til at lægge afstand til projektet udfra den manglende vilje til at besvare spørgsmål om projektet som personerne bag projektet i følge reglementet burde besvare.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
waree
Hmmmmmm Hugo Hmmmmmm

chaingmai
jeg vil bare sige,at det er fint at admin. ikke bøjer sig for pres, fra pede, det er pede der har et problem med sit pojektLOL LOL

Ja, jeg må jo tilstå, at dette havde jeg aldrig regnet med.Jeg har prøvet at støtte Hugo gennem det her, idet jeg stolede på ham,men nu viser han jo med alt tydelighed, at jeg tog fejl,desværre.
Jeg har de sidste to dage forsøgt, at få forbindelse til ham, uden held og har lagt flere beskeder til ham, som han ikke svarer på.
Min konklusion må jo derefter være, at de påstande der er stillet frem her,jo desværre tyder på at være rigtige-ellers ville manden vel have benyttet lejligheden til at tilbagevise disse beskyldninger.
Jeg har derfor tænkt, at tage kontakt til de folk i danmark,som jeg har henvist til skolen og forklarer dem sagen-så de ikke forgæves donerer til Hugo.
Min sidste besked til Hugo,for kort tid siden lyder således:

[10:13:23] Brian Marinus Soerensen: Hugo for fanden-eftersom du ikke har villet svare på diverse beskyldninger,tvinger du jo næsten også os,der har støttet dig gennem det her, til at tro,at de har ret i deres påstande.Men en ting kan du jo lige så godt indse Hugo-lige meget hvad der er sket og gjort-så kan du jo ikke løbe fra det og bare gemme dig,så du kan da lige så godt komme ud af busken og afleverer en forklaring til folk-sidste nye er at web master på DTW har meddelt, at de ikke længere vil have reklame for skolen på deres side og ej heller vil støtte skolen/børnene i fremtiden-det her har du sgu gjort godt Hugo-hold kæft du har taget pis på os alle sammen-ikke mindst de stakkels børn og de der har sponseret.
Så her min uforbeholdne undskyldning, til de jeg har tvivlet på, i denne sag.
brianmarinus.

chaingmai
dem der er skuffet i dag er hogo`s venner ikke hans ,,fjender"Shock

sank
Sad Ja det er trist for disse børn og andre børn rundt i Verden ? der vil gå meget lang tid før jeg og sikkert mange andre vil støtte noget som helst Angry

goldwing
@Hugo

Du skrev en PB til mig, hvor en af tingene var...

Jeg har svaret at der kommer en redegørelse først i næste uge.
Så håber jeg du er mand nok til at stå frem og sige "Undskyld, jeg tog fejl"

Som sagt lovede jeg dig at jeg ville være mand for en undskyldning, men men, du kom aldrig med en redegørelse, fordi du ikke er en mand, men en gemen plattanslager som jeg havde gættet.

Gud hvor er du ynkelig, samt din bestyrelse som blev nedsat til at krasse penge ind i DK.... føj føj

ABS
Ja, der var ikke de store odds på at der ikke ville ske noget fra Hugo´s side. Jeg har fået nogle private mails, hvori der bl.a står at må jeg være en glad og stolt mand, når nu jeg har ødelagt Hugo, samt kaldt mangen en mærkelig ting. Det var jo hvad man kunne forvente. NEJ. Jeg er ikke stolt. Ikke noget at være stolt over. Mener hellere ikke at jeg har ødelagt Hugo, som nogle siger. Det har han klaret fint selv. Hans liv er jo ikke ødelagt, men hans plat projekt er forhåbentligt ødelagt. Til jer der hele tiden har ytret alt dette for reklame og egen vindings skyld..Tag jer sammen.

God Påske til jer alle.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
lung
jeg har ikke blandet mig i debatten før nu.. min holdning er nu at slå koldt vand i blodet, det kan jo være Hugo er syg, eller andet legalt der har hindret ham i at svare.
skulle vi måske ikke lige vente til efter påske, inden nogen begynder at dømme...

Lung

Hrj!
Er lige kommet hjem og dette lå,som en besked på mit Skype-måske alligevel en forklaring.

[12:53:32] Hugo R. Thomsen: Jeg vågnede op på et hospital her til formiddag, uden og ane, hvad som har foregået. Jeg har sendt alle dokumenter til John, da jeg ikke ved hvordan man lægger vedhæftede filer ind
brianmarinus

sony
Ja jeg har talt med ham hertil morgen, og jeg vil sige han så ikke godt ud og han talte også meget som om han er syg. Så de dokumenter som Hugo ikke selv kan finde ud af at oploade, han fortalte også han havde givet dem til John
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

ABS
Hvorfor kommer han så ikke selv ind og fortæller det.?????? Mangler måske nosser... Nej du. Han har haft siden den 26/3 hvor al balladen startede, til at komme med noget. Intet er sket.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
sony
Hvem var der startede den? hva abl bare fordi du skal ha noget reklame bliver du ved på de forskellige sider. Og fordi du er blevet uvenner med Hugo skal du absolut køre ham længere ned i sølet end han er lige nu.

En ting er sikkert jeg gør alt for at folk ikke skal bruge dit firma, for så utroværdig du er kan man da ikke forvente noget
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: