Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Hvad betyder....
|
|
LTG |
Lagt på d. 10/03-2010 09:35
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hej Brasmus Næh.... det afholder mig skam ikke fra yderligere deltagelse på DTW Trækker såmænd bare lidt på smilebåndet og ryster svagt med hovedet, mens jeg tænker: "Man ligger som man reder" Venligst
Anders |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/03-2010 18:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 180 |
Sabai Sabai den skal du længere ud på landet med, knokler 12-16 timer i døgnet?????? og så har du tid til at kommentere her på siden på alle tidspunkter af døgnet den tror jeg bare ikke på, men glæder mig over at der er flere der synes det samme som jeg, så du skulle måske finde et andet forum??? eller gå lidt i tænkeboks, husk som en skrev, dette forum er offentligt for alle, så kunne du ikke lige finde kammertonen frem, det ville glæde mange herinde, Kunne du ikke tage på ferie et par måneder, og glemme alt om DTW så længe, TAK MVH NID. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 10/03-2010 18:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
sabai sabai skrev: Nid skrev: sabai sabai UTROLIGT så besservissen du ??? Har du ikke andet at give dig til i dit liv end at sidde at finde links der er negative i forhold til LOS, kunne du ikke prøve at bruge dine 24 timer i døgnet på at finde noget posetivt, jeg har sgu ikke tid til at sidde og finde links her og der, men jeg har arbejder jo også ca 12 timer i døgnet så der er måske forskellen på os to, men fri os for dit pladder og negavitet, det klær ikke denne side, er forøvrigt Thai gift taler og forstår sproget, men underligt nok så har jeg ikke nogle problemer, men det er måske fordi jeg har et liv med indhold, og ser posetivt på mine medmennesker, men der har du da vist et stort problem IKK MVH NID. Nu er de link , jo ikke mit pladder om Thailand ! det er virkeligheden !! Nu knokler jeg jo også 12-16 timer i døgnet ..med sort arbejde , mens jeg søger pension , så jeg snarligt kan bosætte mig i Thailand ! Men jeg har dog ikke lyst til at blive pisset over fødderne , mens jeg får en hygge sludder over hækken med min thaipolitinabo ! Jeg håber at du så snart kan flytte til Thailand, og nyde din velfortjente førtidspension. Så kan du jo også fra tid til anden, besøge hjemlandet, og score endnu flere sorte penge. Har jo selv arbejdet med førtidspensioner, og det er sgu flot at du har kunnet fuppe dig igennem. jeg ønsker dig held og lykke fremover. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 10/03-2010 19:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Der er mange om buddet.... Land of sin.... Land of scams.... Land of smiles.... Land of sunshine.... Land of sex...., personligt min egen favorit!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
vandango |
Lagt på d. 10/03-2010 19:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
FCKdk skrev: Der er mange om buddet.... Land of sin.... Land of scams.... Land of smiles.... Land of sunshine.... Land of sex...., personligt min egen favorit!!!! Ja for fanden da, jeg kan også godt lide smukke kvinder. Har jo opholdt mig en del i Sakon Nakhon området. Iøvrigt er området helt støvet for smukke kvinder. Spekulerer dog lidt over, hvad de gamle danskere i Sakon Nakhon har at gøre godt med? -sådan når man har været folkepensionist i mange år. Redigeret af vandango d. 10/03-2010 19:10 |
|
|
John |
Lagt på d. 10/03-2010 19:35
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
LTG har fået svar på sit spørgsmål. Der skulle gerne være plads til os alle, selvom vi ikke er enige, og hold venligst personfnidder udenfor debatten. Tråden er låst Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |