Se indlæg
"Dansk" restaurant til salg i Korat
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 13/12-2009 15:51
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
sony skrev: lad nu for f..... bj være det skal da ikke være meningen at man jager folk væk herfra med personlige angreb evigt og altid. Og jeg vil lige sige det er ikke fordi jeg altid er enig med bj, men han har vel også lov til at ytre sig, kan i ikke holde hans ord ud så spring videre til næste tråd. Fuldstændig enig med dig. Og vil lige tilføje at uanset hvor åndssvag man syntes lovgivningen er på området om førtidspensioner, så skal vi ikke her på siden lægge nogle til last for dette. Det må man huske på næste gang man sætter sit kryds nede i stemmeboksen eller klage over dem som administrere reglerne. Her på siden er det bedøvende lige meget om man er førtidspensionist eller direktør. Lad os nu undgå de personlige angreb og drillerier. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
sank |
Lagt på d. 13/12-2009 15:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Nu tror jeg at en i Rullestol og med Krykker godt kan investere i en Bar ? får sikkert ikke lov til at arbejde alligevel |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 13/12-2009 16:09
|
FedeFinn skrev: Befri mig for jeres bræk og ævl. selvfølgelig er det for helvede ikke meningen, at en person der får tildelt IP skal kunne påtage sig et arbejde, hvis det er tilfældet at en person kan det, ja så snyder han bla mig og alle andre. Hvis BJ føler sig truffet over at personer så spørger om dette, ja så synes jeg den meget nærtagendeBJ skulle skride herfra, nu er jeg ved at være træt af denne persons ynk. På intet tidspunkt er BJ nævnt ved nvns nævelse omkring arbejdsduelighed, men BJ du følte dig åbenbart ramt....gad vide hvorfor. BJ her er lidt til dig www.kinagrill.dk Sandsynligvis følte BJ sig truffet fordi spørgsmålet blev stillet sammen med et citat af BJ's tidligere indlæg. Men derudover er spørgsmålet interessant, dog har det intet at gøre i denne tråd. Man kunne have valgt at oprette en ny tråd om emnet og uden indirekte at henvise til BJ. Ellers er jeg fuldstændig enig med dig i at det er fuldkommen forrøgt at man kan modtage penge fordi man ikke kan arbejde samtidigt med at man gerne må arbejde, ja faktisk har ret til at arbejde og tilmed tage arbejdet fra folk som ikke fejler en skid og må nøjes med bistandshjælp og understøttelse. Men det er ikke BJ's skyld at lovgivningen er sådan, det er de mennesker som befolkningen har valgt ind i folketinget. Redigeret af Webmaster d. 13/12-2009 16:12 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 13/12-2009 16:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
FedeFinn skrev: kommunerne opretter specielle arbejdspladser til evnesvage/invalide pensionister/handikappede...de får en meningsfuld hverdag og et utroligt selværd,de føler at de udgør en forskeld da de jo arbejder,måske er de på værkstedet 4 timer om dagen 3 dage i ugen, mange sidder og putter skruer og dyvler i poser,arbejde som ingen andre vil lave,de får et beløb i løn som de betaler skat af,måske laver de ikke noget hele tiden men de er der,og den livskvalitet det giver at komme hjemmefra er guld værd for de mennesker, jeg har selv været på et sådanne værksted hvor jeg skulle være oppasser for 16 "tossede " mennesker,de var alle glade og tilfredse,brokkede sig aldrig,så venligst tal/skriv pænt om alle de der gerne vil men ikke kan,men forsøger det bedste,......... ps. fede finn det kan jo være det bliver dig der sidder der på et tidspunktBefri mig for jeres bræk og ævl. selvfølgelig er det for helvede ikke meningen, at en person der får tildelt IP skal kunne påtage sig et arbejde, hvis det er tilfældet at en person kan det, ja så snyder han bla mig og alle andre. Hvis BJ føler sig truffet over at personer så spørger om dette, ja så synes jeg den meget nærtagendeBJ skulle skride herfra, nu er jeg ved at være træt af denne persons ynk. På intet tidspunkt er BJ nævnt ved nvns nævelse omkring arbejdsduelighed, men BJ du følte dig åbenbart ramt....gad vide hvorfor. BJ her er lidt til dig www.kinagrill.dk |
|
|
BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 16:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
bagerbager skrev: Falang Bar skrev: fido-falang bar.... i er da utrolig dumme,han vil sq da ikke arbejde,han har bare penge som skal invisteres,så han kan bo og leve næsten gratis når han er i thailand, og så er det jo lige det store spørgsmål er i misundelige over at han stadig har mod og hjerne til at forsøge noget nyt, skam jeg med jeres angrep på andre.Lige mine ord men bar ejer i Patty er måske ikke det samme som at arbejde....gad vide hvad en fra det offentlige tænker når de læser om førtidspensionister der vil være bar ejer i Thailand ??? ikke så underligt at der bliver strammet op på reglerne. Fido skrev: Falang Bar skrev: Jeg troede ikke at førtidspensionister måtte arbejde BJ skrev: Hvor ligger den Lung og kan den evt. Leases i Starten??? og er der mulighed for at lave den om fra resturant til evt en Bar??? MVH.BJ Ps. Undskyld gentagelsen. Jeg troede ikke førtidspensionister KUNNE arbejde. Det er vel derfor de er tildelt pension før tid. Du har fuldstendig RET, ubegænset! MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 16:45
|
FedeFinn skrev: Befri mig for jeres bræk og ævl. selvfølgelig er det for helvede ikke meningen, at en person der får tildelt IP skal kunne påtage sig et arbejde, hvis det er tilfældet at en person kan det, ja så snyder han bla mig og alle andre. Hvis BJ føler sig truffet over at personer så spørger om dette, ja så synes jeg den meget nærtagendeBJ skulle skride herfra, nu er jeg ved at være træt af denne persons ynk. På intet tidspunkt er BJ nævnt ved nvns nævelse omkring arbejdsduelighed, men BJ du følte dig åbenbart ramt....gad vide hvorfor. BJ her er lidt til dig www.kinagrill.dk TAK ilige måde. THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 16:58
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Som jeg ser det er problemet at DTW flere gange er blevet "gransket" af diverse journalister og bliver sikkert også kigget over skuldrene af offentlige myndigheder(der har jo lige været en stor artikel om hvordan både forsikringsselskaber og offentlige detektiver følger med på facebok" så syntes jeg det er en kende for tosset at skrive om man evt. kan lease en bar i Pattaya her i dette forum....det er LIGE NØJAGTIG sådan nogle ting der havner på forsiden og i medierne..."FØRTIDSPENSIONIST DRIVER BAR I THAILAND". ja jeg kan lige se det....WUPTI så har vi sgu undskyldningen for endnu en stramning der rammer med spred hagl. Det kan også virke enormet provokerende på mig som skal gå på arbejde mindst 37 timer om ugen og bliver b*llet bagi af skattevæsnet hvis jeg tager overarbejde og kommer til at tjene for meget Redigeret af d. 13/12-2009 17:00 |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 13/12-2009 17:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Falang Bar skrev: ....WUPTI Det kender jeg ikke noget til dot com..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 13/12-2009 17:18
|
Falang Bar skrev: Som jeg ser det er problemet at DTW flere gange er blevet "gransket" af diverse journalister og bliver sikkert også kigget over skuldrene af offentlige myndigheder(der har jo lige været en stor artikel om hvordan både forsikringsselskaber og offentlige detektiver følger med på facebok" så syntes jeg det er en kende for tosset at skrive om man evt. kan lease en bar i Pattaya her i dette forum....det er LIGE NØJAGTIG sådan nogle ting der havner på forsiden og i medierne..."FØRTIDSPENSIONIST DRIVER BAR I THAILAND". ja jeg kan lige se det....WUPTI så har vi sgu undskyldningen for endnu en stramning der rammer med spred hagl. Ja, jeg har været inde på det før. Kan dog ikke huske om det var i et indlæg eller en email/PB. Med venlig hilsen
|
|
vandango |
Lagt på d. 13/12-2009 17:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Glem heller ikke dem der har arvet og er på FØP, de har alt mulig ret til både at beholde deres FØP, samt indvestere noget af deres arv. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 13/12-2009 17:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Falang Bar skrev: du skriver du du bliver provokeret, hvad syntes du så om politikere der får dobbelt betaling, bankdirektøre der får million bonusser,bistandsklienter der får julepakker,læger der er ansat af staten og som har privat klinikker hvor de tjener guld ved siden af deres stats løn, lad da de som er på pension have den i fred, og lad dem skrive hvad de vil også om det så indebære at der måske er en som kigger med, så længe du ikke selv er på pension er det jo ikke dit problem, og hvem ved når du endelig er gammel /nedslit nok til at komme i betraktning til pension så er den måske væk, vær positiv og glad.Som jeg ser det er problemet at DTW flere gange er blevet "gransket" af diverse journalister og bliver sikkert også kigget over skuldrene af offentlige myndigheder(der har jo lige været en stor artikel om hvordan både forsikringsselskaber og offentlige detektiver følger med på facebok" så syntes jeg det er en kende for tosset at skrive om man evt. kan lease en bar i Pattaya her i dette forum....det er LIGE NØJAGTIG sådan nogle ting der havner på forsiden og i medierne..."FØRTIDSPENSIONIST DRIVER BAR I THAILAND". ja jeg kan lige se det....WUPTI så har vi sgu undskyldningen for endnu en stramning der rammer med spred hagl. Det kan også virke enormet provokerende på mig som skal gå på arbejde mindst 37 timer om ugen og bliver b*llet bagi af skattevæsnet hvis jeg tager overarbejde og kommer til at tjene for meget |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 13/12-2009 17:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Det er lige som om at vise person mener at fordi man er IP så med nakken.. Vi har ikke valgt at blive IP men omstændigheden har gjort at vi blevet det. Lad os dog være i fred og lad os gøre hvad vi har lyst til uden at vi skal stå til regnskab over for andre lad være med at blander jeg i hvad vi bruge liv til. Vi blander os jo hele ikke hvad i bruge livet til. |
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 17:55
|
|
Det jeg siger er at HUSK bare at der er andre tosser end os her på DTW der kigger med ....skal vi en 3-4 måneder tilbage hvor der var en stor reportage fra Thailand om Danske barejere og prostituerede..(kan ikke huske om det var DR eller TV2).... Folk der kan lide Thailand er et yndet/jaget folk for medierne. Så behøver man partout ikke at udbrede sig vidt og bredt om det på en offentlig side som denne. Da SLET ikke hvis man som førtidspensionist vil drive en bar i Pattaya. Idag bliver man inden man skal på førtidspension bedømt på et "arbejdsevne kriterium" og ens arbejdsevne skal være nedsat til det "ubetydelige" som der står skrevet...at drive en bar i Pattaya er i MINE øjne ikke det "ubetydelige" Kan man drive en bar i Pattaya kan man fanden gale mig også gå på arbejde i Danmark. bagerbager skrev:
Falang Bar skrev: du skriver du du bliver provokeret, hvad syntes du så om politikere der får dobbelt betaling, bankdirektøre der får million bonusser,bistandsklienter der får julepakker,læger der er ansat af staten og som har privat klinikker hvor de tjener guld ved siden af deres stats løn, lad da de som er på pension have den i fred, og lad dem skrive hvad de vil også om det så indebære at der måske er en som kigger med, så længe du ikke selv er på pension er det jo ikke dit problem, og hvem ved når du endelig er gammel /nedslit nok til at komme i betraktning til pension så er den måske væk, vær positiv og glad.Som jeg ser det er problemet at DTW flere gange er blevet "gransket" af diverse journalister og bliver sikkert også kigget over skuldrene af offentlige myndigheder(der har jo lige været en stor artikel om hvordan både forsikringsselskaber og offentlige detektiver følger med på facebok" så syntes jeg det er en kende for tosset at skrive om man evt. kan lease en bar i Pattaya her i dette forum....det er LIGE NØJAGTIG sådan nogle ting der havner på forsiden og i medierne..."FØRTIDSPENSIONIST DRIVER BAR I THAILAND". ja jeg kan lige se det....WUPTI så har vi sgu undskyldningen for endnu en stramning der rammer med spred hagl. Det kan også virke enormet provokerende på mig som skal gå på arbejde mindst 37 timer om ugen og bliver b*llet bagi af skattevæsnet hvis jeg tager overarbejde og kommer til at tjene for meget Redigeret af d. 13/12-2009 17:58 |
|
|
Nixon |
Lagt på d. 13/12-2009 18:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 189 |
Thaikurt1 skrev: Vi blander os jo hele ikke hvad i bruge livet til. Næ men det ville i måske gøre hvis alle dem som arbejder satte sig ned og ikke længere gad arbejde på grund af alle dem som helt klart lever på nas. Uden skatteindtægter så er jeres eventyr slut. Det kræver ikke meget indsigt at forestille med hvilken velvilje folk betaler skat når folk samtidigt kan læse om hvor ubesværet i modtager af FP er til at arbejde ved siden af jeres FP og tage verden rundt på første klasse. Personligt kender jeg 4 modtager af FP, den ene fejler noget og er dermed berettet. De 3 andre har opnået FP uden at fejle en skid andet end dovenskab. Ok helt dovne er de alligevel ikke for de er da friske nok til at stå op hver morgen og arbejde sort. Den ene tjener cirka 40000 kr fast sort ved siden af sin FP, han får så også gjort rent derhjemme 3 gange om ugen af kommunen for det ikke skal være løgn. De 2 andre laver dog noget mindre men det er stadigvæk en hån af de mennesker som betaler deres skat. Næ du når 68'erne, hippierne og resten af den røde magtelite en dag er uddøde så kommer logikken tilbage og så er det i arbejdstøjet kære kammerat. Hvordan var det nu jeres slogan var? Som brødre vi dele, jeg tager det hele. Husk at livet er andet end at stopfodre umættelige fugleunger. hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/12-2009 18:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
jeg må jo gi Falang Bar 100% ret.. som du her siger bagerbager, kan det være at pensionen er væk når han er gammel og slidt. men det jo klart når der er så mange gode grunde til at fjerne den.. det er også pisse irreterende for mig, jeg knokler røven ud af bukserne, for at andre kan sidde og fisse den af for mine skatte penge i thailand. fint nok du er på fp, men du behøver ikke få det til at lyde som om du har en fed fidus, (som jeg skal betale for) jeg kender 2 som er på fp.. den ene har haft brækket ryggen, og kommer aldrig til at gå normalt, eller for den sags skyld have et lille fritids job, han skal ha fp til han engang går over på den almindlig folkepension, og det har jeg intet imod. (tvært imod er jeg temlig glad for, at det ikke er mig, der er havnet i hans situation som 38årig) den anden har bare haft noget psykisk pjat, som han efterhånden er overe, og han har snakket med sin sagsbehandler, om at komme i skole igen og videre med livet. fint.. fred være med det, nu vil han selv betale tilbage til det system han har levet af i mange år (3 eller 4) som Falang Bar siger: Idag bliver man inden man skal på førtidspension bedømt på et "arbejdsevne kriterium" og ens arbejdsevne skal være nedsat til det "ubetydelige" som der står skrevet...at drive en bar i Pattaya er i MINE øjne ikke det "ubetydelige" Kan man drive en bar i Pattaya kan man fanden gale mig også gå på arbejde i Danmark. 100%enig enig enig Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 18:43
|
Falang Bar skrev: Det jeg siger er at HUSK bare at der er andre tosser end os her på DTW der kigger med ....skal vi en 3-4 måneder tilbage hvor der var en stor reportage fra Thailand om Danske barejere og prostituerede..(kan ikke huske om det var DR eller TV2).... Folk der kan lide Thailand er et yndet/jaget folk for medierne. Så behøver man partout ikke at udbrede sig vidt og bredt om det på en offentlig side som denne. Da SLET ikke hvis man som førtidspensionist vil drive en bar i Pattaya. Idag bliver man inden man skal på førtidspension bedømt på et "arbejdsevne kriterium" og ens arbejdsevne skal være nedsat til det "ubetydelige" som der står skrevet...at drive en bar i Pattaya er i MINE øjne ikke det "ubetydelige" Kan man drive en bar i Pattaya kan man fanden gale mig også gå på arbejde i Danmark. bagerbager skrev: Falang Bar skrev: du skriver du du bliver provokeret, hvad syntes du så om politikere der får dobbelt betaling, bankdirektøre der får million bonusser,bistandsklienter der får julepakker,læger der er ansat af staten og som har privat klinikker hvor de tjener guld ved siden af deres stats løn, lad da de som er på pension have den i fred, og lad dem skrive hvad de vil også om det så indebære at der måske er en som kigger med, så længe du ikke selv er på pension er det jo ikke dit problem, og hvem ved når du endelig er gammel /nedslit nok til at komme i betraktning til pension så er den måske væk, vær positiv og glad.Som jeg ser det er problemet at DTW flere gange er blevet "gransket" af diverse journalister og bliver sikkert også kigget over skuldrene af offentlige myndigheder(der har jo lige været en stor artikel om hvordan både forsikringsselskaber og offentlige detektiver følger med på facebok" så syntes jeg det er en kende for tosset at skrive om man evt. kan lease en bar i Pattaya her i dette forum....det er LIGE NØJAGTIG sådan nogle ting der havner på forsiden og i medierne..."FØRTIDSPENSIONIST DRIVER BAR I THAILAND". ja jeg kan lige se det....WUPTI så har vi sgu undskyldningen for endnu en stramning der rammer med spred hagl. Det kan også virke enormet provokerende på mig som skal gå på arbejde mindst 37 timer om ugen og bliver b*llet bagi af skattevæsnet hvis jeg tager overarbejde og kommer til at tjene for meget Jeg er fuldstændig enig med BagerBager, og Falang bar hvordan har du tid til at rejse til Thailand når du nu arbejder SÅ hårdt, for mig at se er det ren og skær misundelse og så er ikke kun på DTW jeg er støt på det, (HAD mod FP'ER) men det er FACKS, og som webmarster skriver må vi tjene et X-antal KR pr år uden det går ud over FPen og hvad skal du nu blande de personer som blev nævt i TV2 for et par mdr. siden ind i det??? den ene af dem er min kammerat og han gør ikke en skid mere end alle de andre ca.30 DANSK-ejede barer i Pattaya der også har værtinder til at ta med i byen og..........??? men nu syntes jeg du igen kører af sporet LANGT fra trådens begyndelse, og hvorfor vil du absolut have gang i den ja så bliver det sgu uden mig, det er under min verdighed, det du skriver, for du har ondt i røven over at nogle har nogle penge mere end dig der må arbejde hårdt 37 timer ugentligt, men det har intet med realiteterne at gøre, du må jo have et stort forbrug siden du skal arbejde så hårdt, men nu gider jeg sgu ikke debatere længere på denne tråd, for det her er rent GONAT som skrevet kan der jo være mange grund til man får tilkendt en FP især efter 2003 så det er ingen der får den ubegrundet kan jeg fortælle dig og møllen du skal igennem er bestemt ikke sjov, men jeg gider sgu ikke skrive på det dumme indlæg mere. nogen har mere end andre men TYPISK DEN DANSKE JANTELOV. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 13/12-2009 18:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Lad nu B.J. være for f... h...... !!!! Hvad har han gjort jer???? I er f.... misundelige!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 18:48
|
Netop, du har da forstået hvad jeg og andre mener. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 18:54
|
|
Ja så kom den igen.... BJ tror naivt og fejlagtigt at vi er misundelige på hans skide førtidspension...DET ER VI IKKE SÅ FAT DET DOG MAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kender ved gud ingen som dig der kan fejlfortolke ALT hvad der bliver skrevet her inde på DTW. Skal du ikke snart på ferie hvor du ikke har internet adgang ?? Ikke flere kommentarer fra mig i den her tråd Jeg er fuldstændig enig med BagerBager, og Falang bar hvordan har du tid til at rejse til Thailand når du nu arbejder SÅ hårdt, for mig at se er det ren og skær misundelse og så er ikke kun på DTW jeg er støt på det, (HAD mod FP'ER) men det er FACKS, og som webmarster skriver må vi tjene et X-antal KR pr år uden det går ud over FPen og hvad skal du nu blande de personer som blev nævt i TV2 for et par mdr. siden ind i det??? den ene af dem er min kammerat og han gør ikke en skid mere end alle de andre ca.30 DANSK-ejede barer i Pattaya der også har værtinder til at ta med i byen og..........??? men nu syntes jeg du igen kører af sporet LANGT fra trådens begyndelse, og hvorfor vil du absolut have gang i den ja så bliver det sgu uden mig, det er under min verdighed, det du skriver, for du har ondt i røven over at nogle har nogle penge mere end dig der må arbejde hårdt 37 timer ugentligt, men det har intet med realiteterne at gøre, du må jo have et stort forbrug siden du skal arbejde så hårdt, men nu gider jeg sgu ikke debatere længere på denne tråd, for det her er rent GONAT som skrevet kan der jo være mange grund til man får tilkendt en FP især efter 2003 så det er ingen der får den ubegrundet kan jeg fortælle dig og møllen du skal igennem er bestemt ikke sjov, men jeg gider sgu ikke skrive på det dumme indlæg mere. nogen har mere end andre men TYPISK DEN DANSKE JANTELOV. MVH.BJ[/quote] |
|
|
BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 18:54
|
Arbejdsevnen skal være betydeligt nedsat og ikke Ubetydeligt. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 13/12-2009 18:55 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
Spring til debat: |