Se indlæg
 Udskriv debat
Hospital: En dyr oplevelse!
kiml
Vandango du skulle have beholdt Nee hun var aldrig syg Smile
[img][/img]

vandango
Jo forsørgersyg var den gamle udgave af min thaikærlighed, min nye udgave er
fars lille partytøs og et pragtfuldt superduper menneske, som jeg savner meget, og er nada forsørgersyg.
Redigeret af vandango d. 10/12-2009 22:21

fckguld
Big-Viking skrev:
Får år tilbage fik jeg en ølflaske smadret bag mit ene øre af en hestetyv (Amerikaner). Lægerne tænkte nok tingtong farang og kom til at betale 12.000 bath for 5 sting. Humor havde de ikke, idet jeg spurrgte on de syede med guldtråd..Grin
syet 22 sting i ben - phuker 2006 kontrol - skiftet forbinding hverdag i en uge og medicin 5100 bath- Patong Hospital
Redigeret af fckguld d. 11/12-2009 06:51
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

waree
var på bali 1987 skåret fingeren ved glasskår, (beruset) det ville sku ikke holde op med at bløde,var på hospitalet i denpasar fik det syet. til betalingen sygeplejersken sagde 40 dkr. er det ikke lidt dyrt spurgte jeg hvorefter prisen blev halvveret til 20 danske kroner
sønderjydsk prutteri kan betale sigWink

Dream
vandango skrev:
fars lille partytøs og et pragtfuldt superduper menneske, som jeg savner meget, og er nada forsørgersyg.

Hmm, mindes at kunne huske at Nee ikke ville modtage en baht fra dig....................men det er jo altid nemt at goere pigen "syg" efter endt forhold....Sad..............I skammekrogen med dig Phandango !Pfft

Partytoez lyder ikke saerligt tiltraekende.....

kiml
min kone vil heller ikke have bath kun kr, ved ikke hvor hun lært detSmile
[img][/img]

vandango
Dream skrev:
vandango skrev:

Hmm, mindes at kunne huske at Nee ikke ville modtage en baht fra dig....................men det er jo altid nemt at goere pigen "syg" efter endt forhold....Sad..............I skammekrogen med dig Phandango !Pfft

Partytoez lyder ikke saerligt tiltraekende.....

Nee's forsørgersyge startede allerede i december 2007, 3 uger efter at jeg var vendt hjem. Og derefter fortsatte sygdommen til Juni/Juli i år, i samme periode var hun så syg så hun ikke kunne fastholde et arbejde mere, hvorefter hun giftede sig og blev gravid med en Finne. NU gik Nee's forsørgersyge gik hen og blev kronisk. Ingen bekymringer mere, det tunge skyts til Finnen's tegnebog, ligger på snart 4 måned og rumler rundt i Nee's mave. Syntes jo nok at hun praler lidt i telefonen.

Dream - jeg tror at vi har lidt forskellige syn på en partytøs, min nye veninde kan sætte gang i tingene, så selv de mest hardcore Pattaya Danskere, kigger lidt imponeret på hende. Hun har gjort dybt indtryk på nogle af mine venner, hun ser sig selv på lige fod med os, sådanne en kvinde tager jeg hatten af for.
Omvendt så forsørgersyge Nee ned på os, og benyttede enhver lejlighed til at kritisere vores livsstil.
Ville gerne gå lidt videre med min nye veninde, men det ville være forkert idet hun har en Dansker som nabo, og jeg vil gerne respektere hendes privatliv.
Nå ja Dream, hun er også universitetsuddannet, samt en uddannelse mere. Pfft
Redigeret af vandango d. 11/12-2009 11:09

Big-Viking
fckguld skrev:
Big-Viking skrev:
Får år tilbage fik jeg en ølflaske smadret bag mit ene øre af en hestetyv (Amerikaner). Lægerne tænkte nok tingtong farang og kom til at betale 12.000 bath for 5 sting. Humor havde de ikke, idet jeg spurrgte on de syede med guldtråd..Grin
syet 22 sting i ben - phuker 2006 kontrol - skiftet forbinding hverdag i en uge og medicin 5100 bath- Patong Hospital

ja jeg fattede hellere ikke hvorfor det skulle koste 12.000 Bath. Men den gode Khun Buddha på Stable sagde at det var fordi jeg tog på Bumrungrad og så klokkeslettet.

Webmaster
Når du tager på ferie i udlandet, er det en rigtig god idé at have rejseforsikringen i orden. Specielt hvis du bliver så syg, at du skal en tur på sygehuset.

En populær feriedestination slår dog alle andre, når det gælder høje priser på sygehus-besøg uden forsikring. I New York koster et ophold på sygehusets akutmodtagelse mellem 80.000 kr. og 108.000 kr.

Den næstdyreste feriedestination at blive syg på er Hawaii. Her koster en sygehusindlæggelse mere end 53.000 kr. Canada kommer ind på listens andenplads med priser på indlæggelser fra 50.000 kr.

Til gengæld er det billigst at blive syg i Vietnam. For et beløb fra omkring 10.000 kr. kan man få behandling på sygehuset. Og for 15.000 kr. kan man blive behandlet i Indonesien.

Thailand ligger nummer 8 på denne liste.

Links:
- 108.000 kr. for at blive indlagt
- Forsikringsselskabet AAMI's liste (PDF-fil)
- 4 ud af 10 blæser på rejseforsikringen
- Udenrigsministeriet
- Så galt kan det gå
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
kiml
Har lige fornyet min et år for 679 kr kunne aldrig finde på at tage afsted uden
[img][/img]

Dream
Jeg har en 10 aars forsikring + Ning har en 25 aars forsikring...........Hva' det koster, aner det ikke....Undersoeger lige sagen...

Har vaeret her i knap 5 aar uden forsikring.......nu toer jeg ikke mere........Frown

kiml
Dream hvis du havde blevet syg kunne hele læsset have væltet, hvordan fanden tør du Wink

sony
kiml skrev:
Dream hvis du havde blevet syg kunne hele læsset have væltet, hvordan fanden tør du Wink

Ja det fatter jeg heller ikke nogle tør, men man skulle nok have hørt et ynk bagefter hvis det var gået galt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Dream
Hej Kiml.

Du har ret, det var MEGET dumt gjordt og kan kun anbefalde alle i TH til at ha' en forsikring...

Foeler mig faktisk ogsaa bedre tilpas nu hvor det hele er iorden......Wink

Big-Viking
De mangen en gang jeg har været i Thailand i en længere eller kortere periode, har jeg altid haft forsikring.. Tør simpelt hen ikke andet. Har også fået lavet til konen, selvom hun øffede og sagde det ikke var nødvendigt..

vandango
Lærerstandens Brandforsikring tager 549 årligt, her kan jeg rejse op til 2 måneder ad gangen. Gælder hele husstanden.

Dream
Dream skrev:
Jeg har en 10 aars forsikring + Ning har en 25 aars forsikring...........Hva' det koster, aner det ikke....Undersoeger lige sagen...

Har vaeret her i knap 5 aar uden forsikring.......nu toer jeg ikke mere........Frown

Smaa 150.000 THB.......tegnet via en bank......
Redigeret af Dream d. 15/12-2009 04:27

bagerbager
Dream skrev:
Dream skrev:

Smaa 150.000 THB.......tegnet via en bank......
det er jo ca 5000 bat om året pr person. det lyder dyrt.
Redigeret af bagerbager d. 15/12-2009 08:01

bagerbager
når jeg tænker lidt nærmere over det ..... ja så er det jo aligevel en god pris

BJ
Ja det er vel en meget go pris for 10 års forsikring.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Spring til debat: