Se indlæg
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.
|
|
Fido |
Lagt på d. 26/11-2009 13:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
xxxx skrev: helgegedser skrev: Spørgsmålet kan da ikke besvares. Efter min mening er du utrolig dum at give sådan et spørgsmål.Hvad hvis manden er 5o og konen er 85. Er det for mange års forskel??? Du er direkte dum med det spørgsmål. MVH he he ja hvorfor diskuteres det emne aldrig, for det finde da også. er pigen over den sexuelle lavalder og ikke tvunget til sex, rager det ikke andre....... er pigen 15 og har sex maed naboens søn på 20 er der ikke en der øffer. har hun der i mod sex med genboen på 30 er han en gammel gris.. det er vist mest godt gammeldags misundelse. Muligvis, men da emnet handler om de professionelle barpiger må man formode at der finder en eller anden form for betaling sted, og så vil det pludseligt være strafbart efter dansk lovgivning for Brian på 30 at dyrke sex med en person på 15 år - uanset om det så foregår i Bangkok eller Brønderslev. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 26/11-2009 16:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Rigtig. men så er de fleste indlæg i tråden jo udefor emne ik ? hvad alders forskellen mellem sælger og køber er, det er da komplet uden betydning, de får begge hvad de vil have. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 26/11-2009 17:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
er man profesionel bar pige går jeg ud fra at der er tale om en som er ansat som er kontroleret ang alder og med arbejds papirene i orden. så kan man jo tage den man syntes,og så skide værre med resten. det er jo op til enhver hvad man vil og der er jo nogle som hellere vil have moderen end datteren. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 26/11-2009 20:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
ja ja bare datteren ikke er for ung, og moren ikke for gammel
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 26/11-2009 20:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 163 |
Rasmus skrev: Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde, uden at forholdet kan gøres til genstand for beskyldninger om et pædofili forhold? Forstår godt dit spørgsmål. Har stillet det samme på mine rejser til Thailand - hver gang jeg ser en gammel mand med en meget ung pige, som kunne være hans barnebarn....oldebarn i de grelle eksempler. |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 26/11-2009 21:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
[/quote] Åh disse minder..... Om pigerne lader sig prostituere frivilligt eller ej, er ikke et problem vi kan løse. Hvis vi behandler og betaler pigerne ordentligt, der der ingen grund til moralske opstød. Prostition findes over alt i verden, fattige som rige lande.[/quote] JA betal dem danske priser, så er det ikke udnyttelse af fattige lande! |
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 26/11-2009 21:47
|
Sarah skrev: JA betal dem danske priser, så er det ikke udnyttelse af fattige lande! Betaler DU danske priser i udlandet? Ellers udnytter du de fattige lande. Jeg indrømmer.. Jeg betaler i de lokales priser - mad, drikke osv. Redigeret af Kent26 d. 26/11-2009 21:50 |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 26/11-2009 21:51
|
Kent26 skrev: Sarah skrev: JA betal dem danske priser, så er det ikke udnyttelse af fattige lande! Betaler DU danske priser i udlandet? Ellers udnytter du de fattige lande. Jeg indrømmer.. Jeg betaler i de lokales priser - mad, drikke osv. vi taler om mennesker ikke madvare... |
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 26/11-2009 21:52
|
Sarah skrev: Kent26 skrev: Sarah skrev: JA betal dem danske priser, så er det ikke udnyttelse af fattige lande! Betaler DU danske priser i udlandet? Ellers udnytter du de fattige lande. Jeg indrømmer.. Jeg betaler i de lokales priser - mad, drikke osv. vi taler om mennesker ikke madvare... Så de mennesker, der ejer restauranten, baren osv. er ikke mennesker i dine øjne. Betal dog i danske priser, hykler. Du udnytter de fattige lande! |
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 26/11-2009 21:55
|
Hvor går grænsen? Massage til en 50'er - koster vel 500-1000 herhjemme. Udnyttelse!!!! En øl til en 5'er - koster 50 herhjemme.. En kop kaffe..osv osv.. |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 26/11-2009 21:55
|
Kent26 skrev: Sarah skrev: Kent26 skrev: Sarah skrev: JA betal dem danske priser, så er det ikke udnyttelse af fattige lande! Betaler DU danske priser i udlandet? Ellers udnytter du de fattige lande. Jeg indrømmer.. Jeg betaler i de lokales priser - mad, drikke osv. vi taler om mennesker ikke madvare... Så de mennesker, der ejer restauranten, baren osv. er ikke mennesker i dine øjne. Betal dog i danske priser, hykler. Du udnytter de fattige lande! der er måske lidt forskel på at sælge sin krop eller på at sælge hjemmelavet som tam! |
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 26/11-2009 21:57
|
Sarah skrev: Kent26 skrev: Sarah skrev: Kent26 skrev: Sarah skrev: JA betal dem danske priser, så er det ikke udnyttelse af fattige lande! Betaler DU danske priser i udlandet? Ellers udnytter du de fattige lande. Jeg indrømmer.. Jeg betaler i de lokales priser - mad, drikke osv. vi taler om mennesker ikke madvare... Så de mennesker, der ejer restauranten, baren osv. er ikke mennesker i dine øjne. Betal dog i danske priser, hykler. Du udnytter de fattige lande! der er måske lidt forskel på at sælge sin krop eller på at sælge hjemmelavet som tam! Det ændrer ikke på din præmis "betal i danske priser ellers udnytter du de fattige lande". Kroejeren, restauratøren, barejeren er vel mennesker på lige fod med prostituerede? Hvorfor er det ok at udnytte dem og ikke de andre? GÆT: Fordi du selv udnytter de lave priser i udlandet. |
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 26/11-2009 22:00
|
I øvrigt en noget nedladende holdning, hvis du mener, der er forskel. Jeg betragter prostituerede som mennesker med lige så stor værdi som alle andre. De kræver ikke en speciel medlidenhed end andre fattige mennesker, der prøver at overleve ved at sælge fisk på torvet. De skal også betales ordentligt - gerne i danske priser, ik? Redigeret af Kent26 d. 26/11-2009 22:01 |
|
|
Lagt på d. 26/11-2009 22:07
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Sarah: De piger i fx. Pattaya der arbejder i gogo barer mm og sælger "deres selvskab" har det ok med det,,,de er professionelle og tjener samtidig kassen på det. Du som pige får evt. et andet indtryk,- men disse piger siger faktist ofte nej til falanger der vil tage dem ud af baren fordi de ik kan lide manden.- de er ik tvunget til det... Disse piger er fantastiske menneske kendere og ved hurtigt hvad det er for en mand de får en drink med, og siger bare fra hivs de ikke vil gå .... |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 26/11-2009 22:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
kent, du er altid uhyggelig diplomastisk, når webkim skal ha en ny mod. stemmer jeg på dig |
|
|
Lagt på d. 26/11-2009 22:21
|
|
Kent26; hvad er det "du" ryger på dit profilbillede??? en ordentlig cigaretbørge.. Redigeret af d. 26/11-2009 22:22 |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 26/11-2009 22:49
|
nu er vi igen censureret:soi7 skrev: BJ: Ja , jeg må også give JD HELT RET i alle udtalelser....du har sku da masser af tid til at gøre rent selv. Så er du jo også fri for disse rengøringsfolk der render rundt i dit hjen ik.... Jeg kender også en før tids pensoinist i Pattaya som ikke en gang gider gøre rent selv og har folk til det...jeg nærmest væmmes ved tanken, - tænk man ikke engang kan overskue det med intet arbejde og hele døgnet fri....tag dig lige lidt sammen......Sad Venligst uddybbe hvor din "væmmelse" kommer fra? Det er jo HANS valg. Hvad nu, hvis det var MIG og ikke BJ som stillede det samme spørgsmål, ville jeg få de samme hæslige svar som mange er kommet frem med, i stedet for at svare på et sagligt og sobert måde. Jeg fornemmer at nogle af DTWs medlemmer får "røde allergi knopper", hver gang BJ skriver noget her i forumet, og lige meget hvor meget nogle synes at det er Idiotisk/tåbeligt, det han skriver, så: GÅ FOR H....... EFTER BOLDEN OG IKKE EFTER MANDEN Angry I har ingen kompetence til at bestemme HVEM der skriver HVAD på DTW, men I har i allerhøjste grad kompetence til at ignorere, ikke besvare hans tråde HVIS det generer jer så meget. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet. www.thailandchild... www.thailandchild... din forpulede klaphat , hvem fanden har bestilt dig som dommer i det her forum ? du er en byld for mange af os, som vi ikke kan slippe for, du er en stor belasting, der optraeder som en elefant i et glashus,gang på gang her, læs for helvede hvad der bliver skrevet inden du kommer med dine ( jeg ved bedre kommentarer) selvfede klovn (takker for et eller 2 baer, jeg er kold i roeven |
|
|
Lagt på d. 26/11-2009 22:58
|
|
Kvindemin: Rolig nu, jeg vil ikke genere BJ...slet ik. Og det er da rigtigt han skal have lov til at have rengøringskoner til sin lejlighed el sit hus,,,,jeg mente bare man evt. kunne have lidt glæde ved selv at rydde op i sit eget hjem og så have penge til andre ting...når man har "lidt" tid i overskud... |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 26/11-2009 23:11
|
soi7 skrev: Kvindemin: Rolig nu, jeg vil ikke genere BJ...slet ik. Og det er da rigtigt han skal have lov til at have rengøringskoner til sin lejlighed el sit hus,,,,jeg mente bare man evt. kunne have lidt glæde ved selv at rydde op i sit eget hjem og så have penge til andre ting...når man har "lidt" tid i overskud... det er vist ham som goi du mener but no problem here |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 26/11-2009 23:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Det var dagens lyspunkt.... En prostitueret, må efter min mening gerne være 20+ år yngre end brugeren af prostitution!!!! Det passer glimrende, så kan de nå at fylde 18 år og det passer jo fint til mine sølle 41 år.... Så har de også så tilpas en alder at moderen stadig kan være et godt hug, i tilfælde af at der er stemning for en 3-kant!!!! I øvrigt, hvorfor dog forarges over prostitution???? Hvis ikke bl.a. Jeg flotte fyr sørger for at de tjener en god skilling, bliver der jo bare flere fattige og sultne kvinder i verden!!!! Hvorfor ikke bare være ærlige over for jer selv???? Over 50 % af brugerne herinde, har jo en kæreste/kone der er eller har været prostitueret eller måske er det en prostitueret, der har sat jer i forbindelse med den skønne jomfruelige landkylling, som i, i dag deler jeres liv med.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
Spring til debat: |