Se indlæg
 Udskriv debat
2 teenagere med til Thailand
MKH
Er lige blevet opmærksom på at jeg bør fortælle at vores "kæmpe" budget er incl. ALT d.v.s. fly billetter, hotel, taxa til og fra også i DK o.s.v. ALT!!!! Ved ikke om det bare er mig - men ferier har det med at man starter med at alt næsten "koster gratis" og når man kommer hjem og ser sit kontoudtog fra banken - så er virkeligheden en helt anden Frown

dk_bob
kanut skrev:
Jeg har været afsted med mine store drenge mange gange, og det har altid været en stor fornøjelse, vi startede med at tage poderne med da de var 6 og 10 år og sluttede da de var 18 og 20år og vi har altid rejst 2 gange om året.
Det første jeg altid siger til drengene når vi lander på hotellet i Bangkok er et nej er et fy ord, vi køber alt Hvad vi har lyst til og vi spiser og drikker alt hvad vi gider, vi køre i tog, Taxi,og Tuk-Tuk som vilde. derefter tager vi bussen til Ko Chang (eller et andet dejligt badested for at give den fuld gas, med badning,elefantridning,leje af knallerter som vi alle drøner rundt på.
Hvis jeg havde 100.000 kr at gøre godt med havde vi til ca. 3 måneder dejlig ferie i Thailand.
Håber at i får en god tur ned i varmen.
Hilsen kanut

Hvis vi havde 100.000 kr. at gøre godt med, havde vi til ca. 6 måneder i Thailand (familie på 4 personer) Pfft Anyone higher?
Redigeret af dk_bob d. 22/11-2009 12:29

MKH
OK så - så tager vi den B-) - jeg lader mig "pirre"
Flyt billetter til 4 voksne - for det er det når man bestiller billetter til 2 voksne + en på 17 og en på 14 og JA vi vil "kun" mellemlande 1 "EN" gange!! hotel til os alle - og d.v.s 2 værelser hver gang vi er nogen steder + mad og det løse... Hvad koster det - nogen siger de vil kunne være i Thailand i 3 måneder og nogen et halvt år. Vi duer bare ikke til at leve af døde rotter og bo i bambushytter på stranden - MEN vi behøver ikke 5 stjernet hotel og en tjener på hver finger - havd siger I????? Kom med et bud - jeg ved at det er noget mange over vejer - HVAD koster det????Cool

MKH
Hvor blev min smily af?? Grin

kvindemin
undskyld, men har du ikke fået svar nok ? og i har vaeret afsted 2 gange tidligere. så må
prislejet vel osse vaeret feset ind Cool

Spring til debat: