Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
RE: Anders Jensen
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/10-2009 11:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Hugo, Så sandt, så sandt. Han har indirekt været årsagen til at jeg havde "besværligheder" til at råbe op farangs i Korat og Isaan vedr. det børnehjem ved Sung Noen som jeg støtter. Ordet "dansker" fik et hult klang og var nærmest et "fy-fy" efter hans uheldigt eventyr med GHT. Men heldivis efter at have mødt nogle af dem "face to face" og forklaret dem at JEG ikke ønskede at stå for indsamlingen og at den skulle sendes direkt til børnehjemmet, så var der nogle få som åbnede deres punge og støttede. Han forsøger sig af og til med et nyt (ad)venture : http://classified...25703.html http://www.plaxo....ers/Jensen Begge links er nu fjernet/slettet , hvorfor mon? Den første var det annonce om "rengørings arbejde" i Korat og det andet var "anbefalingerne". Jeg ved ikke hvor mange af disse personer som var nævnte : om de existerede i det hele taget (eller fiktive) og hvis "reelle" fysisk personer, om de var selv klar over associationen til AJs "tvivlsome" foretagenderne. JA, igen Hugo, som det siges : << En enkelt "rådne" tomat fordærver hele kassen >>. Men bare blive stædigt som jeg gører, og tro SELV på hvad du udretter og det ville lykkes en dag. JEG nægter, selv med de få midler jeg har til rådighed, at give op. At en anden dansker(også i Korat) gjorde sig uheldigt bemærket på DTW m.h.t. indsamlinger til "gode formål", gjorde det hellere ikke nemmere. Redigeret af Lung Yao d. 19/10-2009 11:41 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
BJ |
Lagt på d. 19/10-2009 11:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Manden er en skidt knægt med et vanskeligt sind, og som man skal holde nallerne langt væk fra. Hvor sympatisk han så end lyder, når man snakker med ham. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Lagt på d. 19/10-2009 11:48
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Tror Anders ville få svært med at sælge en brugt damecykel her på dtw |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/10-2009 12:03
|
deepseadivers skrev: Tror Anders ville få svært med at sælge en brugt damecykel her på dtw Det passer ikke helt, for den sidste i..... er ikke født endnu . Du har jo selv svaret/angrebet een som hellere ikke var særlig smart på trods af alle de advarsler der har været bl.a. her på DTW, og som hoppede på AJs "limpind". Redigeret af Lung Yao d. 19/10-2009 12:06 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 19/10-2009 12:08
|
|
Hey Hey dsd angriber ingen her. Men det undre mig da, hvilken motiver der ligger bag steengårds indlæg. Jeg er 99% sikker på at han selv har været en del af inderkredsen(AJ-CON-MENN) |
|
|
BJ |
Lagt på d. 19/10-2009 13:16
|
deepseadivers skrev: Tror Anders ville få svært med at sælge en brugt damecykel her på dtw IKKE MED MIG SOM KØBER/KUNDE DEN PLATTENSLAGER!!! MVH.BJ Redigeret af BJ d. 19/10-2009 13:17 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 19/10-2009 18:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
fatter ikke at man gider blive ved med at skrive om den narrøv til AJ, helt iorden at poste hvis der er noget nyt, som jeg ser det lige nu så er det ren & skær flæberi fra steengaard's side.
Redigeret af TG950 d. 19/10-2009 18:52 |
|
|
hfb |
Lagt på d. 20/10-2009 11:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
TG950 skrev: fatter ikke at man gider blive ved med at skrive om den narrøv til AJ, helt iorden at poste hvis der er noget nyt, som jeg ser det lige nu så er det ren & skær flæberi fra steengaard's side. Jeg har ikke hørt om ham før (at jeg kan huske). Derfor er jeg glad for informationen om ham. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 20/10-2009 11:38
|
deepseadivers skrev: Hey Hey dsd angriber ingen her. Men det undre mig da, hvilken motiver der ligger bag steengårds indlæg. Jeg er 99% sikker på at han selv har været en del af inderkredsen(AJ-CON-MENN) Og jeg synes at det er en "naturlig" reaktion fra nogle som har "kvajet"sig ved at blive bondefanget fra typer a la AJ og mange andre, og nu kunne man måske kalde "kloge af skade", advarer andre om at komme i samme uheldige situation. Men jeg ville give dig ret at Steengård skulle spille med åbne korte og fortælle/begrunde sin advarsel, med facts. Men det kræver sin mand at inddrømme at man har dummet sig især på sådan forum som DTWs. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 20/10-2009 16:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Lung Yao skrev: Hugo, Men bare blive stædigt som jeg gører, og tro SELV på hvad du udretter og det ville lykkes en dag. JEG nægter, selv med de få midler jeg har til rådighed, at give op. At en anden dansker(også i Korat) gjorde sig uheldigt bemærket på DTW m.h.t. indsamlinger til "gode formål", gjorde det hellere ikke nemmere. lang yao og Hugo I udretter begge et stort flot arbejde. Tak for det. I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
steengaard |
Lagt på d. 16/11-2009 07:10
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
Jammen dog en masse respons paa mit indlaeg..... POSETIVT !!! Men som i selv siger (eller beder om) saa vil jeg herfor oplyse foelgende: 1: Jeg har ALDRIG og vil aldrig have tilknytning til A.J. 2: Som saa mange andre faranger i thailand foeler jeg mig som dansker nedgjort af den herre A.J. 3: Saa da jeg saa at A.J. igen var paa banen, foelte jeg at offentligheden burde vide dette !!! 4: Har paa intet tidspunkt i mit indlaeg udtalt at A.J. er en direkte svindler, men blot videregivet lidt offentlig info omkring A.J.s nye koncept !!! Men i siger i gerne vil have mere info paa bordet saa her er den. Kilden er : www.whois.com Jeg har idag d.16-11-2009 denne soegning paa A.J.: Whois Search Results Domain Name : aj-foundation.org NOTICE: Access to .ORG WHOIS information is provided to assist persons in determining the contents of a domain name registration record in the Public Interest Registry registry database. The data in this record is provided by Public Interest Registry for informational purposes only, and Public Interest Registry does not guarantee its accuracy. This service is intended only for query-based access. You agree that you will use this data only for lawful purposes and that, under no circumstances will you use this data to: (a) allow, enable, or otherwise support the transmission by e-mail, telephone, or facsimile of mass unsolicited, commercial advertising or solicitations to entities other than the data recipient's own existing customers; or ( enable high volume, automated, electronic processes that send queries or data to the systems of Registry Operator or any ICANN-Accredited Registrar, except as reasonably necessary to register domain names or modify existing registrations. All rights reserved. Public Interest Registry reserves the right to modify these terms at any time. By submitting this query, you agree to abide by this policy. Domain ID150312004-LROR Domain Name:AJ-FOUNDATION.ORG Created On:11-Dec-2007 15:13:58 UTC Last Updated On:20-Jan-2009 00:28:53 UTC Expiration Date:11-Dec-2009 15:13:58 UTC Sponsoring Registrar:ASCIO Technologies, Inc. - Denmark (R76-LROR) StatusK Registrant ID:AT18734559-051 Registrant Name:Anders Jensen Registrant Street1:c/o Birgitte Holst Bagsvaerd hovedgade 148, 3 Registrant Street2: Registrant Street3: Registrant City:Bagsvaerd Registrant State/Province:-- Registrant Postal Code:2880 Registrant CountryK Registrant Phone:+45.25946444 Registrant Phone Ext.: Registrant FAX: Registrant FAX Ext.: Registrant Email: Admin ID:AT4607712-051 Admin Name:Hostmaster Funktionen Admin Organizationne.com A/S Admin Street1:Kalvebod Brygge 45 Admin Street2: Admin Street3: Admin City:Copenhagen V Admin State/Province: Admin Postal Code:1560 Admin CountryK Admin Phone:+45.46907100 Admin Phone Ext.: Admin FAX:+45.70205872 Admin FAX Ext.: Admin Email: Tech ID:AT18734580-051 Tech Name:Hostmaster Funktionen Tech Organizationne.com A/S Tech Street1:Kalvebod Brygge 45 Tech Street2: Tech Street3: Tech City:Copenhagen V Tech State/Province: Tech Postal Code:1560 Tech CountryK Tech Phone:+45.46907100 Tech Phone Ext.: Tech FAX:+45.70205872 Ovenstaaende er offentlig info paa www.whois.com inkl. de private info omkring adresse m.v... ------------------------------------------------- BEM: Maa indroemme at jeg ikke havde indsat den omtalte bindestreg i mit foerste indlaeg !!! Har proevet at finde hans hjemmeside/Domain via min browser, dog uden resultat da siden kommer op blank, dette kunne tyde paa at enten er domainet blevet nedlagt/aendret siden mit foerste indlaeg, hvorfor mon ??? Saa kan i (jer der ikke vil tro mig) selv tygge paa ovenstaende, og selv beslutte om i vil bruge de rigtige soegemaskiner naar i vil have info om personer (der er andre end google, tro mig)!!!! Saa hvis nogen af de herrer som syntes at A.J. er en ok gut maa i meget gerne oplyse mig om hvori den gode side af den herre er !!! Men som ovenstaaende bekraefter saa har A.J. Oprettet domainet i 2007(saa det er ikke en helt ny ide fra A.J.s side) Men jeg skal da lade tvivlen komme A.J. tilgode hvis han nu skulle have aendret sin personlighed saa radikalt med hensyn til sin forretningsgang..... Hvem ved (mirakler sker jo tit her i thailand, hvis man er overtroisk eller thai) ???? De trusler der er fremkommet mod WM er KLART FORKASTLIGE og boer (som det er blevet gjort) politianmeldes !!! Men giver dog stof til eftertanke omkring A.J.s aktiviteter er reelle !!! Samtidigt giver det mig en anledning til at rode lidt mere rundt efter mere info omkring A.J. Saa A.J. naar du laeser dette indlaeg skal du vide at jeg er meget taet paa dig i Korat og hvis jeg finder at du igen proever at lave ureelle forretninger, skal jeg nok faa det kanaliseret videre omend du kan lide det eller ej !!! Det er dog en skam at det ikke var mig du fremsatte trusler imod, for saa var det nok det sidste du kom til at opleve(ikke en trusel men et loefte)!!! Steengaard Redigeret af steengaard d. 16/11-2009 08:43 |
|
|
steengaard |
Lagt på d. 16/11-2009 09:00
|
Til FCKdk: Jeg ved ikke hvad det er du udtaler dig om naar du skriver "Andes var fed nok da jeg var i hans inderkreds !!! Hvis du paa en eller anden maade kan bekraefte en sammenhaeng mellem det fjols og undertegnede maa du meget gerne udlaegge det her paa DTW !!! For det var da en udtalelse uden omtanke / bevis !!!! Men kom ud af busken hvis du har mere paa hjertet !!! Bem: Har afgivet mit svar pr. d.d. i debatten omkring A.J. Steengaard Redigeret af steengaard d. 16/11-2009 09:01 |
|
|
hfb |
Lagt på d. 16/11-2009 11:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Har i læst hvad der står under nyheder? (fra d. 9/11) "Anders Jensen nu med dødstrusler mod DTW Tja, man er efterhånden vant til lidt af hvert også selvom det ikke er første gang man bliver truet på livet på grund af Dansk Thai Website. Tossen som denne gang kommer med sine dødstrusler er den efterhånden, i thai-kredse, så berygtet Anders Jensen. Anders Jensen har indenfor de sidste 2 timer og 40 minutter afsendt 4 emails, hvor han blandt andet har krævet at ét bestemt indlæg her på siden hvor han bliver udråbt som svindler bliver fjernet. Siden hans første email er det siden eskaleret til krav om at Dansk Thai Website lukker fuldstændigt ned og decideret dødstrusler. Ifølge Anders Jensen har jeg 2 dage til at lukke Dansk Thai Website ned, ellers bliver jeg dræbt af hans folk. Sagen vil herfra derfor straks blive overbragt til politiet. Fortsat god aften. Webmaster d. 09/11-2009 klokken 18:30:37" |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 16/11-2009 11:49
|
Hej Steengaard, Det var lige præcist det som JEG ønskede at du skulle belyse overfor DTW forumet : At du havde eller ikke havde noget som helst at gøre med AJ, hverken før eller nu, for at fjerne enhvert tvivl om dine motiver m.h.t. afsløringer/advarsler om AJ. Jeg kan også fortælle dig at det er ikke første gang at den herre bruger "stråmænd" til sine tvivlsome forretninger eller "fiktive/uvidende(*) " personer til hans "anbefaldinger". Og netop et andet af hans "kunstykke" (frivilligt eller tvungen af div. Adm.) så forsvinder mange af hans annoncer næsten lige så hurtige som de opståede. (*) Gud ved om disse personer ved eller er klare over at de bliver "associeret" med hans virke. http://classified...25703.html http://www.plaxo....ers/Jensen http://www.thaivi...78588.html Profil på Thai Visa : signature : << May all good people go with buddha and f... the rest >> The "rest" er alle os andre som ikke kan forstå ham Redigeret af Lung Yao d. 16/11-2009 11:53 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/11-2009 16:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
han kan skabe røre i ande dammen ham anders...
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
steengaard |
Lagt på d. 18/11-2009 19:24
|
Til alle paa DTW !!! A.J. Har indledt en mindre klapjagt paa undertegnede. Denne info kommer fra div. lokale personligheder i Korat som heller ikke kan lide den herres forretningsgang. (ingen naevn og ingen glemt) herunder personligheder fra div. udland saa det er ikke kun danskere der nu er vidende om A.J.s adfaerd. Men faelles for naesten alle er at de er bekendte eller taet paa A.J. dog uden at vaere involveret i dennes forretningsgang. (dog vil alle gerne se A.J. i svedeboksen saafremt denne goer alvor med sine trusler mod baade WM for DTW eller undertegnede, dette er ikke kun lokale danskere men ogsaa de lokat boende faranger fra USA, England, Nordmaend, svenskere samt flere andre nationaliteter). Saa skulle der i fremtiden haende mig noget fysksk skade her thailand saa beder jeg jer alle om at oplyse dette til de rette myndigheder her i thailand saa han kan blive retsforfulgt her i thailand. Jeg har ingen andre der vil mig til livs eller goere mig anden skade hernede !!! Saa uanset om det maatte vaere en thai eller anden nationalitet saa er der kun A.J som kan staa bag !!! Denne medelelse er skrevet udelukkende for at den rette person bliver retsforfulgt !!! (kan sgu naesten ikke lade vaere med at smile lidt over at tossen tror han har en masse venner/bekendte som han kan stole paa, saa vender de alle ryggen til ham og beskytter undertegnede ved ikke at videregive info om min person, efter jeg har oplyst de fleste om de "tomme doedstrusler" han har fremsendt til WM. Steengaard Redigeret af steengaard d. 18/11-2009 19:31 |
|
|
Johnson |
Lagt på d. 18/11-2009 19:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
jeg sender historien videre til min kæreste (hendes kæmpe klan af en "La familia" og venner bor alle i Korat hvor hun selv er fra). |
|
|
Lagt på d. 18/11-2009 19:43
|
|
Faldt lige over denne her... http://www.udvand...2Reference lindy |
|
|
BJ |
Lagt på d. 18/11-2009 20:12
|
hfb skrev: Har i læst hvad der står under nyheder? (fra d. 9/11) "Anders Jensen nu med dødstrusler mod DTW Tja, man er efterhånden vant til lidt af hvert også selvom det ikke er første gang man bliver truet på livet på grund af Dansk Thai Website. Tossen som denne gang kommer med sine dødstrusler er den efterhånden, i thai-kredse, så berygtet Anders Jensen. Anders Jensen har indenfor de sidste 2 timer og 40 minutter afsendt 4 emails, hvor han blandt andet har krævet at ét bestemt indlæg her på siden hvor han bliver udråbt som svindler bliver fjernet. Siden hans første email er det siden eskaleret til krav om at Dansk Thai Website lukker fuldstændigt ned og decideret dødstrusler. Ifølge Anders Jensen har jeg 2 dage til at lukke Dansk Thai Website ned, ellers bliver jeg dræbt af hans folk. Sagen vil herfra derfor straks blive overbragt til politiet. Fortsat god aften. Webmaster d. 09/11-2009 klokken 18:30:37" Anders Jensen med Dødspatrulje , nu må jeg sgu le MVH.BJ Må jeg ikke få det link??? THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 18/11-2009 20:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Værsgo BJ: http://dansk-thai...dmore=1168 __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |