Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Thai musik
|
|
Johnson |
Lagt på d. 10/10-2009 07:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
der er steder i Thailand som virker mindst ligeså "ghetto" og hårdkogte end det man kender fra fx USA....og mange områder i Bangkok er fx delt og styret af mafiafolk...som reelt lever et luksus liv pga andres frygt...det er sgu da gangster... NB. det er meget forskelligt hvordan folk ser på om der er 4 el. 5 elementer... nogen siger 4, andre siger 5, men folk kan ikke blive enige om det 5. element...er det "viden/forståelse" el. "beatboxing" ?? til gengæld er alle enige om de første 4... JJ |
|
|
BJ |
Lagt på d. 10/10-2009 08:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Prøv evt. postordre-firmaet RILLEN i Grenå, de har sgu næsten ALT!!! indenfor musik, Og hvis de ikke har det hjemme så skaffer de det inden for et par uger, jeg er aldrig gået forgæves til dem, og jeg har sgu købt mange cd'er og film hos dem. og så betaler du med girokort altså ingen betaling før varen er i hus. DE har både bøger, cd'er dvd'er Held og Lykke MVH.BJ WWW.rillen.dk Redigeret af BJ d. 10/10-2009 08:46 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
BJ |
Lagt på d. 10/10-2009 10:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
BlackBlond skrev: Kender i nogle thailandsk hip hop navne? Jeg ved at hip hop i Thailand er ved at eksplodere men jeg kender ikke rigtig nogle navne. Så det lidt svært at find og køber det på ethaicd.com Det kan være at der er ikke så mange herinde der lytter til den slags musik men jeg prøver alligevel. Håber i kommer med mange artister. Prøv evt. at ta kontakt til en Thailandsk forening, F.eks THAI NORD i Ålborg, der er jo en masse Thaier der må kende nogle navne. Du kunne også prøve at forhører dig om navne i de Thailandske butikker, der ligger i Bla, København. Ja simpelthen gå til alle de Thailændere du kan og forhør dig, så er jeg 100% sikker på du for et hav et vælge imellem. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Lagt på d. 10/10-2009 15:08
|
|
Begynder Antal indlæg: |
BJ skrev: BlackBlond skrev: Kender i nogle thailandsk hip hop navne? Jeg ved at hip hop i Thailand er ved at eksplodere men jeg kender ikke rigtig nogle navne. Så det lidt svært at find og køber det på ethaicd.com Det kan være at der er ikke så mange herinde der lytter til den slags musik men jeg prøver alligevel. Håber i kommer med mange artister. Prøv evt. at ta kontakt til en Thailandsk forening, F.eks THAI NORD i Ålborg, der er jo en masse Thaier der må kende nogle navne. Du kunne også prøve at forhører dig om navne i de Thailandske butikker, der ligger i Bla, København. Ja simpelthen gå til alle de Thailændere du kan og forhør dig, så er jeg 100% sikker på du for et hav et vælge imellem. MVH.BJ Jep jeg prøver i kbh.. Har kun været i Jylland 1 gang hele mit liv i DK. http://www.youtub...uk9BMEQkV4 Wannabees?? |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |