Se indlæg
 Udskriv debat
Tourist Police
b_j3ns3n
JD skrev:
PS: Hvad ville vi sige til at udlændinge i uniform patruljerede rundt i de danske byer, Løkken, Blokhus, Fanø, indre København m.m.?

gør de ikke det allerede Sad

http://ekstrablad...232809.ece

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

JD
helgegedser skrev:
JD - du skriver det som om at det er udlændinge der er touristpolitiet. Det er altså Thai'er. At der så er nogle volunteers der er udlændinge, er da ikke politiet.
Jeg har samme mening som du om disse udlændinge. I mine øjne latterlige.
Men det ændrer ikke at de "rigtige" politi gør et godt arbejde.

Ja, jeg ved det godt, skrev også tidligere at jeg havde kvajet mig...

Undskyld, undskyld, mere undskyld...Frown

Turistpolitiet er der, såvidt jeg har erfaret, ikke noget i vejen med.

Men "De Frivillige" - selvom de da yder en vis indsats - bryder jeg mig ikke om.

Deres fremtoning er provokerende og kan virke alt for autoritær. Hvorfor en sort uniform? Hvad skal det til for?

Det er princippet... Udlændinge har INTET at gøre i Thailand i den funktion, det er forkert, det er et skråplan, det duer ikke...

JD

JD
b_j3ns3n skrev:
JD skrev:
PS: Hvad ville vi sige til at udlændinge i uniform patruljerede rundt i de danske byer, Løkken, Blokhus, Fanø, indre København m.m.?

gør de ikke det allerede Sad

http://ekstrablad...232809.ece

"Los Perkos Locos"! - Min bare r*v!

JD

b_j3ns3n
ja dem har du altid været glad for Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

bentmj
Jamen hvad er nu det her for noget JD, tænk at jeg skulle opleve at være enig med dig, lad det nu ikke blive en vane,,,haha.
Nå men ret skal være ret og der er nu noget rigtigt i det du her skriver.
Det er lidt uhyggeligt at se disse banditter i deres sorte uniformer, på mig virker de meget provokerende og skræmmende, især når man tænker på hvad det er for nogen personer, og personligt foretrækker jeg at gå langt uden om dem hvis det er muligt.
Ja, hvad ville vi sige til at udlændinge patruljerer i vores gader? Jamen vi ser det jo igen og igen, de stopper uskyldige på gaden og visiterer dem eller overfalder dem, overfalder uskyldige med knive og våben, stopper folk i deres biler, flytter ind i vores kirker selvom de er udvist af DK osv, flere af disse episoder er jo på det nærmeste blevet hverdag i DK, og hvorfor? Fordi vi bare lader dem gøre det.
Mener jeg læste engang at der var ca. 8% udlændinge i DK, og disse 8% stod for 42% af alt kriminalitet i DK, om det er rigtigt vil jeg ikke udtale mig om, men er det rigtigt er det jo ret så rystende læsning.
Jeg ved godt der er andre lign. grupperinger i DK som disse.
Nu vil DK give dem lov til at bygge nye store moskeer i DK, måske støttet af Iran, jamen så har de jo også et sted hvor de kan gemme deres våben, undervise i sprængning, hjernevaske deres børn og skjule de personer som bliver udvist af DK, og hvad sker der så hvis politiet en dag får n----r til at rykke derind, nåja så får vi jo nok en ny muhammedkrise og politikkerne står i kø for at væske hænder og sige til udlændingene at det må de sørme aldrig gøre mere.
DK er jo rigtig dygtige til at skabe problemer for,,,,,,,,,,,DK.
Nok om det, god weekend til alle herinde, nu vil jeg ud i det danske møgvejr, føj.

hanspeter
bentmj skrev:
Jamen hvad er nu det her for noget JD, tænk at jeg skulle opleve at være enig med dig, lad det nu ikke blive en vane,,,haha.
Det er lidt uhyggeligt at se disse banditter i deres sorte uniformer, på mig virker de meget provokerende og skræmmende, især når man tænker på hvad det er for nogen personer, og personligt foretrækker jeg at gå langt uden om dem hvis det er muligt.
Ja, hvad ville vi sige til at udlændinge patruljerer i vores gader? Jamen vi ser det jo igen og igen, de stopper uskyldige på gaden og visiterer dem eller overfalder dem, overfalder uskyldige med knive og våben, stopper folk i deres biler, flytter ind i vores kirker selvom de er udvist af DK osv, flere af disse episoder er jo på det nærmeste blevet hverdag i DK, og hvorfor? Fordi vi bare lader dem gøre det.
Mener jeg læste engang at der var ca. 8% udlændinge i DK, og disse 8% stod for 42% af alt kriminalitet i DK, om det er rigtigt vil jeg ikke udtale mig om, men er det rigtigt er det jo ret så rystende læsning.
Nu vil DK give dem lov til at bygge nye store moskeer i DK, måske støttet af Iran, jamen så har de jo også et sted hvor de kan gemme deres våben, undervise i sprængning, hjernevaske deres børn og skjule de personer som bliver udvist af DK, og hvad sker der så hvis politiet en dag får n----r til at rykke derind, nåja så får vi jo nok en ny muhammedkrise og politikkerne står i kø for at væske hænder og sige til udlændingene at det må de sørme aldrig gøre mere.
Nok om det, god weekend til alle herinde, nu vil jeg ud i det danske møgvejr, føj.

Styr lige din paranoia, men vejret kan vi blive enige om. haha Grin

b_j3ns3n
bentmj skrev:

rolig nu...
alle indvandre er ikke kriminelle, heller ikke disse 8% af danmarks befolkning du snakker om..
det er kun en lille del af dem, der laver ballade og det er ikke ens betydende med, at de også vil sprænge sig selv eller andre i luften..
da jeg var ung og dum sad jeg tit i en bil der ikke var min, har da også taget min del af det kriminelle miljø herhjemme. men ville da aldrig sprænge noget eller nogen i luften af den grund.
indvandre i dk laver tit ballade fordi de keder sig som unge.. men de bliver som regl ældre og falder til ro (præsis som unge danskere der laver ballade)

bentmj
Jeg skrev skam ikke at alle udlændinge er krimminelle, jeg skriver at jeg har læst at der er 8% udlændinge i DK, og disse 8% skulle stå for 42% af alt krimminalitet i DK, læg mærke til at jeg skriver at jeg har læst det og hvis det er korrekt mener jeg det er meget......
Der er jo langt fra 42% til 100%, Ik?
Naturligvis falder en del til ro med alderen ligesom danskerne, men det lyder som om det er en undskyldning at de keder sig, det har jeg altså svært ved at forstå for det er da ikke ok under nogen omstændigheder at lave krimminalitet fordi man keder sig, det er noget vrøvl efter min mening.
Hanspeter du skriver jeg er paranoia, meget fint ord du der har fundet og jeg håber du ved hvad det betyder. Meget kan jeg måske nok kaldes, men paranoia tror jeg nu ikke jeg er.
Den indstilling som du her har og som F.C.Københavner manden har er jo netop et af problerme tror jeg, nemlig at vi bare lader dem gøre det uden de store konsenkvenser, så skal det jo gå galt.
Lad os være uenige og diskuteree på en pæn og sober måde herinde hvilket jeg da også tror i er enige med mig i.

Ja det er godt nok noget trist vejr i dag, får mig til at misunde mine gode venner som for tiden befinder sig i Huahin, og sikkert sidder i 30 graders varme og nyder en kølig Singha.

b_j3ns3n
jeg røg på tvind i en ung alder, fordi jeg var for ung til at ryge i spjældet.. alle mine venner (de andre "fanger" ) på denne skole var alle havnet der fordi de gik og kedet sig derhjemme. jo der er nogen af dem der stadig er ballade magere, men 9 ud af 10 er uddannet og har lagt deres kriminelle fortid bag sig.(straf er ikke altid den rette vej frem)

og nej du skriver ikke at alle er indvandre er kriminelle. men du gør heller ikke meget for ikke at sige det
bentmj skrev:
Nu vil DK give dem lov til at bygge nye store moskeer i DK, måske støttet af Iran, jamen så har de jo også et sted hvor de kan gemme deres våben, undervise i sprængning, hjernevaske deres børn og skjule de personer som bliver udvist af DK

god dag alle.. regn er ikke det værste vi har Grin

Nu vil DK give dem lov til at bygge nye store moskeer i DK, måske støttet af Iran, jamen så har de jo også et sted hvor de kan gemme deres våben, undervise i sprængning, hjernevaske deres børn og skjule de personer som bliver udvist af DK

Ja, endeligt noget der gør jeg føler at nogen vil gøre noget for integrationen. Så slipper de endeligt for at holde fredagsbøn i en fugtig kæler et sted på nørrebro!

mht til våben ect, så tror jeg for det første nok de bliver holdt pænt meget øje med af pet,og for det andet så er det folk med fordomme som dig der gør at det aldrig helt kommer til at lykkes. De stoler simpelthen ikke på danskere og det danske samfund. Vi kunne lære SÅ meget af sverige på dette punkt!

Og der er tale om EN moske, ikke flere, som du påstår i dit skræmmebillede.

Der er da ihvertfald også min 2 thai templer på sjælland, i stenløse og dragør. men det skulle de måske heller ikke have lov til?
Redigeret af d. 03/10-2009 14:09

bentmj
Ezal hvorfor blander du thaier og templer ind i denne diskussion, det virker rimeligt useriøst af dig og kan kun tolkes som en måde på at få diskusisionen ud på et sidespor. Iøvrigt er templerne glimrende for buddhisterne og giver jo ikke problemer for nogen.

Håber da virkeligt at pet som du skriver holder den omtalte gruppering af muslimer, og når du kan skrive sådan har du jo sikkert også indset problemet med disse personer.
Du tager fejl, det er ikke en ny moske de vil bygge, men 4 sagde de i nyhederne for nyligt.
Du beskriver endvidere at denne gruppering ikke stoler på danskerne og det danske samfund, jamen det problem skaber de jo meget godt selv, eller mener du måske vi skulle indrette vores samfund som de ønsker det, måske endda med sharia og nul demokrati?
Du kan ikke nævne et muslimsk land som fungerer.
Tror du ikke de i stedet skulle lære at de er gæster i DK og indrette dem efter vores system og normer?
Kan de ikke lide lugten i bageriet, sååååååååå
Kig lige på dig selv før du taler om fordomme.

goldwing
bentmj skrev:
Ezal hvorfor blander du thaier og templer ind i denne diskussion, det virker rimeligt useriøst af dig og kan kun tolkes som en måde på at få diskusisionen ud på et sidespor. Iøvrigt er templerne glimrende for buddhisterne og giver jo ikke problemer for nogen.

Håber da virkeligt at pet som du skriver holder den omtalte gruppering af muslimer, og når du kan skrive sådan har du jo sikkert også indset problemet med disse personer.
Du tager fejl, det er ikke en ny moske de vil bygge, men 4 sagde de i nyhederne for nyligt.
Du beskriver endvidere at denne gruppering ikke stoler på danskerne og det danske samfund, jamen det problem skaber de jo meget godt selv, eller mener du måske vi skulle indrette vores samfund som de ønsker det, måske endda med sharia og nul demokrati?
Du kan ikke nævne et muslimsk land som fungerer.
Tror du ikke de i stedet skulle lære at de er gæster i DK og indrette dem efter vores system og normer?
Kan de ikke lide lugten i bageriet, sååååååååå
Kig lige på dig selv før du taler om fordomme.

Mon ikke det er dig som har kørt denne tråd udenfor emnet?.......

Denne tråd har overskriften Tourist Police, og hvad de egentlig laver i Thailand, ....og du kører det hele over til MUSLIMER I DK....

DETTE ER ET DANSK- THAI FORUM

bentmj
Goldwing hvis du kigger lidt tilbage svarede jeg tidligere på indlæg om tourist police herinde, og svarede i samme tråd da der også blev diskuteret muslimer, så det er ikke helt korrekt at jeg har kørt inlægget ud på et sidespor.

b_j3ns3n
Ezal skrev:

mht til våben ect, så tror jeg for det første nok de bliver holdt pænt meget øje med af pet,og for det andet så er det folk med fordomme som dig der gør at det aldrig helt kommer til at lykkes. De stoler simpelthen ikke på danskere og det danske samfund. Vi kunne lære SÅ meget af sverige på dette punkt!

nemlig... bor lige nu i sverige, og der er fyldt med indvandre, fra hele verden..
i min opgang bor der 2 par polakere, 1 somalisk familie (nærmere en hel landsby tror fandme der bor 12-15 derinde), 1 par tyrkere, 2 arabere, 1 dansk par og 3 svenske.. har aldrig haft nogle problemer her.

det bare utroligt, når de har haft en moske i mange år, som de sikkert bare bruger til at planlæge alverdens ting og sager

b_j3ns3n
undskyld jeg bevæger mig udenfor tråden (Tourist Police)

ja sorry. det var off topic, bare svært ikke at reagere når jeg læser noget så snævertsynet.

Jeg blander thaierne ind i det, fordi de som alle andre religioner, også muslimer og jøder, har ret til et tempel og synagoge og en moske!

og fra nu af holder jeg mig til topic Smile

Spring til debat: