Se indlæg
 Udskriv debat
Thai air
lang tur til århus fætter
wilfred

jc
Hej Sonderup,

Allerede 18/6 skrev jeg i denne tråd om, at mange afgange var blevet flyttet, da det fremgik af Bangkok lufthavns hjemmeside. Denne hjemmside er senere blevet lagt ud som et link fra falang yao.

mvh jcCool
Boet i Bangkok 1980-1983.

sonderup
Kære webmaster

Kan du IKKE fjerne denne tåbelige person wilfred. Alle indlæg en gang for alle. Tak

og til jc - det er så sandt som det er skrevet. Men min rejse var i maj...... Faktisk fløj jeg hele 4 GANGE med Thai i den måned.... og på 75 pct var afgangne forsinket. Det er da pænt også rent statistisk.

Og ja, er frugten rådden i Netto så skifter man til Fakta, men selv Netto og DSG (Bilka, Føtex og Netto) tager klager alvoligt og forsøger at forbedrer sig inkl. kompensation. Sådan er Thai Airways politik ikke, her er det helt okay lade folk vente og tro at man blot sidder med hænderne i skødet og bliver glad ved udsigten til en lang forsinkelse fordi flyet skal males. Sku ikke fordi der er problemer med flyet - det har jo netop været ude og flyve fra en anden destination. Selv jeg kan få de oplysninger hos AOT.

Så enig SAS er et bud selv om det er samme falske varemærke Star Alliance. Men har nu prøvet Austrian en del gange, så det bliver nok dem der fremover får æren.

SENEST : Thai gav i dag den 5. aug. mig ret i at der var tale om dårlig behandling, samt en kompensation for dette.
Så det kan betale sig at holde fast, når sagen er god nok til at stille krav. Jeg har meddelt Thai, at deres behandling af sagen er modtaget og stridighederne er bilagt.
Redigeret af sonderup d. 05/08-2005 11:14

sonderup
Thai Airways har overgivet sig...

Dear Mr. Larsen,

This is in response to your e-mail of 3rd August, 2005.

In view of all circumstances, we regret that we are unable to satisfy you in our previous correspondences.

Our Management is also truly sorry to hear this unpleasant experience and asked us to reply on their behalf. Fortunately, as a gesture of goodwill on exceptional basis, they agreed to arrange the offer in the amount of THBxxxxxx.- , which is equivalent to the ticket fare plus tax for the sector Bangkok-Copenhagen-Bangkok, in the form of Multiple Purpose Document (MPD), as a full and final settlement. The MPD is valid for one year after the date of issue, for further transportation on THAI, and which can be used at 'THAI town office' for purchasing tickets at any type of fare or for paying an upgrade surcharge or excess baggage charge at airport ticket office on your next trip. We would appreciate if you please sign the Liability Claim Discharge Form (LCD), which will be sent to your mailing address. Kindly return it to Customer Relations Service Department with registration, at the below address. The process of issuing the MPD takes about 2-3 working days after we have received your signed LCD form.

We will contact you again when the MPD is ready for pick up.

Please be assured that THAI Airways International remains committed to providing safe transport over our routnet even when it means changing the specific aircraft resulting in a flight re-schedule from what was advised or expected. Again, we are very sorry to have inconvenienced you both in this way.

Best regards,

Plearnpun Sirihongse
Division Manager
Customer Relations Service Department

Spring til debat: