Se indlæg
Big trouble in tourist Thailand!
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 13/10-2009 19:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
FCKdk du er bare super |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 13/10-2009 19:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Og man kan så kun undres over, hvilke kvalifikationer de såkaldte "volunteer police" skal besidde, når de nu ikke engang kan tale thai... |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 13/10-2009 20:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
FCKdk skrev: Basismedlem skrev: som flere har skrevet i denne debat, er de fleste indslag i Big Trouble in Thailand serien selvforskyldte! man må jo ikke filme i en Go Go bar, det er der skilte om alle steder etc. Anyway, på dette link kan man hente alle afsnit i fuld længde som .avi! Typisk størrelse er 350-400 MB pr. program, meget passende. Det helt nye afsnit, nr. 6 (ud af 8 ialt planlagte) kan hentes på siden, og det er jeg i gang med nu.. Hent fra: http://www.minino...r/suirside ....Med realplayers videobrowser, kan man hente alle videoer fra nettet som direkte download, lynende hurtigt! I bonus får man realplayer's konverteringsprogram, der selv i gratisudgaven kan konvertere et væld af formater: http://www.real.com jeps, er osse selv vildt imponeret over den, den er kanon jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
JD |
Lagt på d. 13/10-2009 20:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
rinpoche skrev: Og man kan så kun undres over, hvilke kvalifikationer de såkaldte "volunteer police" skal besidde, når de nu ikke engang kan tale thai... Den vigtigste kvalifikation er at være en plukmoden Thai wanna-be! Af andre egenskaber kan nævnes et hønser*vs-formet sæt kyssetøj, parat til at smækkysse enhver dertil indrettet BIB/Tourist Police bagdel. For s.... hvor de larmer de møghunde til soi dogs, er allerede ved Jack/Coke nr. 6, og er vel forhåbentligt snart tilpas doped og kan gå til ro. JD |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 13/10-2009 21:10
|
Hehe, kan du virkelig høre dem helt op på 16. etage? Well, anyways, Jeg har før luftet forslag til at komme soidog problemet til livs. Hvis der er ingen der vil tage sig af dem, så indfang bestanden og fragt dem til Samut Prakarn. Her står en velvillg bestand af sultne krokodiller til rådighed. Problem solved, og et 2-sidigt miljøproblem løst tilmed uden at rettroende buddhister får blod på hænderne. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 13/10-2009 22:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
LOL - i Episode 6 part 4 er der en ladyboybar i Chiang Mai. Kan da ikke huske at det var ladyboys, godt at jeg ikke var alene. |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 13/10-2009 23:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Tak for de mange YouTube link til ”Big trouble in Thailand” de er virkelig interessante at se. Godt nok kan sige meget om det Thailandske politi ”Man in brown” og at de kan være nogle korrupte sataner. http://www.youtub...ailand+pol Men de har altså også nogle slemme idioter at holde styr på, det viser ”Big trouble in Thailand” med all tydelighed. Rasmus |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 20/10-2009 23:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Så er 7(syvende) og næstsidste episode klar: Tak til suirside1 på YoutubeChannel http://www.youtub... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
vandango |
Lagt på d. 21/10-2009 04:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Tak fordi du har samlet dem på DTW. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 21/10-2009 20:35
|
Kigger den nye episode igennem først, kommenterer bagefter, vil bare minde om linksene ovenfor til 7(syvende) afsnit, da Jeg lagde det på ret sent.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Soi Cowboy |
Lagt på d. 22/10-2009 10:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Jeg har afsnit 1-7 liggende som Avi filer:-) |
|
|
BJ |
Lagt på d. 22/10-2009 11:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Har også dowloaded dem alle med REAL-PLAYER, men jeg har ikke set dem alle endu. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 26/10-2009 23:47
|
Pas på for h......!!!!! De fleste situationer kan undgåes, hvis Du ikke lægger dig ud med de lokale! Sørgeligt men sandt! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 03:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Har kun orket at se en lille del af disse film. Mit mening er at det er bestillingsarbejde. Der er flere episoder der virker ret så "planlagte". Hvis man sidder herude så er der aldrig nogen af disse pollertier at se på Beachroad, de sidder oppe i den øverste ende af Walkingstrette og så tager de en tur eller to (8-10/12 mand i flok) op og ned. Har aldrig set dem som nu i filmen hvor de er på MacD, på den anden side af portalen til Walking Street. Jeg tror simpelthen ikke de tør gå langs stranden selv i større flok. Tænk hvis en Katoy begyndte at kysse dem? 90% af disse volunteers er meget lidt vellidt her i byen. Paradokset er at de kommer vadende med store platfodede støvler, iført et latterligt udstyr, indkøbt efter hvor meget deres private økonomi strækker. Nogen har investeret i måske tre sæt håndjern, en stavlygte, nogen så lange som en elefantp..., andre har små knipler, og nogen har fået lov til at "låne" en walkie så de kan kommunikere med headmaster Miller. Fruen har lige været 10 dage hjemme hos Mamma, så jeg har haft tiden til at sidde på min yndlingsbar og nyde "udsigten". Et tilbagevendende tegn på at nu nærmer "strømerne" sig er, at alle thaier der har noget at sælge myldrer som rotter ind i de små smøger og gemmer sig, indtil de store stygge har passeret, så kommer de frem igen og fortsætter uanfægtet. De russiske ludere de får uantastet lov til åbenlyst at hverve kunder (arabere). Men mon ikke de sortnazistiske borgerdyr for filet kotelletten en gang imellem gratis? En Skeptiker med meget lidt respekt for disse typer. Og så som Rinpoche skrev - ikke een kan eet eneste ord thai - forunderligt!!!!! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 27/10-2009 07:46
|
Volunteers, det er sikkert deres eneste chance for at iføre sig en uniform, nu de blev kasseret også af hjemmeværnet. |
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 07:57
|
|
JD skrev: rinpoche skrev: Og man kan så kun undres over, hvilke kvalifikationer de såkaldte "volunteer police" skal besidde, når de nu ikke engang kan tale thai... Den vigtigste kvalifikation er at være en plukmoden Thai wanna-be! JD Her gik Jeg og troede, at det var et krav at man skulle være tidligere kriminel. efter devisen It takes 1 too know 1. |
|
|
VIP |
Lagt på d. 27/10-2009 08:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
rinpoche skrev: Volunteers, det er sikkert deres eneste chance for at iføre sig en uniform, nu de blev kasseret også af hjemmeværnet. Du glemte Tivoli Garden >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Payanak |
Lagt på d. 27/10-2009 09:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Jeg vil så svømme imod strømmen, og tilkendegive at noget af det arbejde de frivillige laver, tilsyneladende er en stor hjælp for både turisterne og politiet. Da jeg så de første afsnit i serien syntes jeg ham Miller var lidt af en nar, men i de sidste afsnit har jeg ændret mening og mener faktisk at det er en god og gennemtænkt ide, det med at have de frivillige på gaden, og det virker som en succes. Selvfølgelig er der brodne kar, og det er før set at nogle at de frivillige har 'misbrugt deres uniform'. Succesen beror mestendels på at de frivillige er fra de samme lande som turisterne, og derfor taler de samme sprog og har den samme mentalitet... Som andre har skrevet så finder jeg det også underligt at mange af de frivillige ikke kan tale thai. Man kan sige for og imod de frivillige, men jeg mener personligt at ideen er god og projektet er hovedsageligt en succes. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 27/10-2009 09:11
|
Fair nok, Payanak. Jeg vil så tillade mig at mene, at hvis de ikke taler thai er de totalt overflødige. Typisk vil en situation der kræver deres indgriben være mellem en thailænder og en farang. Hvis thailænderen nu ikke taler engelsk, så er man ligevidt. |
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 09:22
|
|
Payanak skrev: Jeg vil så svømme imod strømmen, og tilkendegive at noget af det arbejde de frivillige laver, tilsyneladende er en stor hjælp for både turisterne og politiet. Da jeg så de første afsnit i serien syntes jeg ham Miller var lidt af en nar, men i de sidste afsnit har jeg ændret mening og mener faktisk at det er en god og gennemtænkt ide, det med at have de frivillige på gaden, og det virker som en succes. Selvfølgelig er der brodne kar, og det er før set at nogle at de frivillige har 'misbrugt deres uniform'. Succesen beror mestendels på at de frivillige er fra de samme lande som turisterne, og derfor taler de samme sprog og har den samme mentalitet... Som andre har skrevet så finder jeg det også underligt at mange af de frivillige ikke kan tale thai. Man kan sige for og imod de frivillige, men jeg mener personligt at ideen er god og projektet er hovedsageligt en succes. Lidt har du ret. Men de sender forkerte signaler. Hvis 1 tidligere kendt rocker gangbanger med tidliger venner. Så r det ik ham man spørger først om hjælp. |
|
Spring til debat: |