Se indlæg
 Udskriv debat
Telefon
hfb
Voipdiscount (internet)

Natasha
Ringer man så over netteteller hvad?

vandango
Dream skrev:
True move er lige kommet med et kort......Pris fra TH til DK = 1 baht pr. minut........Smile

Ja det ser godt ud, og 10 baht til mobiler.

hfb
Natasha skrev:
Ringer man så over netteteller hvad?

Du ringer over Internettet til fastnet eller mobil tlf. i f.eks. Thailand.

Du kan læse mere her:
http://www.voipdi...index.html

Der er mange der bruger det og kan anbefales.

Natasha
Okay, jamen tak så Smile

hfb
Alternativt er en anden billig mulighed Skype.
http://www.skype....

Redigeret af hfb d. 11/09-2009 10:26

Heino
Se evt. på
http://www.poivy....index.html

et lille program der installeres på computeren, den ringer op via internettet og du kan så tale i din mobil eller fastnet telefon, genialt program syntes jeg.
Og det koster næsten gratis.

Heino

tomu
Har tidligere brugt Voipdiscount, men er skiftet til Skype i denne måned. Jeg har købt 3 mdr.'s abonnement (landabonnement der dog indeholder en fair usage policy noget a la hos Voip) for ca. 95 kr.

Sammenlignet med Voip, så synes jeg lydkvalitet er bedre hos Skype. Desuden giver abonnementet mulighed for at ringe til Thailand med ens telefon via et dansk fastnetnummer. Prisen er nok afhængig hvilket abonnement man har på sin DK mobil eller fastnet. Kan varmt anbefale Skype.

John
tomu skrev:
Desuden giver abonnementet mulighed for at ringe til Thailand med ens telefon via et dansk fastnetnummer.

Den mulighed har du også hos Voipdiscount
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Anonym Bruger
Som skrevet for længe siden, bruger www.prepaid.dk, køber en kode, det koster 100 danske kroner, kalder op til et dansk fastnet tlf nummer, som jeg kan gøre gratis via mit
abonnement, opkaldsafgiften den undgår jeg ikke, men efterfølgende koster det mig 10 øre i minuttet, altså 6 kr for 1 time, DETTE GÆLDER FOR TLF FRA DK TIL THAILAND, men det er for mig nemt og billigt, kan ringe hvor i DK jeg befinder mig, er ikke afhænging af computer, det gør min frihed væsentligt større, det var bare lige en lille ØØØØØØHHHH fra den "MISUNDELIGE NID"
Mangler svar på tiltale, kommer det snart?????

tomu
Nid - Din løsning synes jeg er rigtig god, hvis som du selv nævner ønsker ikke at være afhængig af en PC. En meget billig løsning - Er der en "udløbsdato" på telefonkort efter man har brugt det første gang?

Jeg har ikke noget imod min frihed (bevægelser) er begrænset pga. min bærbar. Jeg er typen der godt kan lide at tale i telefonen i lidt mere private omgivelser, når det kommer til lange samtaler. Det er ofte lange samtaler jeg fører, når jeg ringer til Thailand. Desuden giver Skype (selvfølgelig også øvrige programmer) mig mulighed for at anvende webcam med andre Skype bruger.

Ingen tvivl om at din løsning er rigtig god, men smag behag. I det mindste har vi da delt erfaringer så personen, der startede tråden kan selv stilling

sony
Vil da bare sige med lebara koster det 59 øre til mobil og 49 øre til fastnet, og med dem behøver man ikke en computer selvom personligt kan jeg bedst lide voip discount altid god forbindelse og hvis begge har internet mulighed kan man også gøre det frit.

John
Nid skrev:
Som skrevet for længe siden, bruger www.prepaid.dk, køber en kode, det koster 100 danske kroner, kalder op til et dansk fastnet tlf nummer, som jeg kan gøre gratis via mit
abonnement, opkaldsafgiften den undgår jeg ikke, men efterfølgende koster det mig 10 øre i minuttet, altså 6 kr for 1 time, DETTE GÆLDER FOR TLF FRA DK TIL THAILAND, men det er for mig nemt og billigt, kan ringe hvor i DK jeg befinder mig, er ikke afhænging af computer, det gør min frihed væsentligt større, det var bare lige en lille ØØØØØØHHHH fra den "MISUNDELIGE NID"
Mangler svar på tiltale, kommer det snart?????

Ja Nid den kommer her

Har lige indbetalt 12½ euro ca. 94 kr. på min Voip

Som jeg også kan ringe direkte fra på min telefon til en dansk fastnet nr. som så viderestiller til det nr. jeg ønsker. Og det kan i Thailand godt være et mobil nr.

for dem kan jeg tale gratis 300 min. på en uge (7dage) i 120 dage. Det er ca. 5100 minutter
Når de 120 dage har jeg stadig 10 euro på min konto
og betaler nu 0.01 euro pr. min. For dem får jeg så...................................... 1000 minutter
ialt .......................................................................................................... 6100 minutter

eller ca. 101 time for mine 94 kr. Det giver 0.93 kr. pr. time hvis man altså udnytter systemet fuldt ud Grin
Redigeret af John d. 23/09-2009 18:28
john@dansk-thai.dk

Anonym Bruger
Svar på tiltale var altså ikke fra dig I forhold til indlæg om telefoni, men jeg er da glad for at få et godt råd, det vil jeg ganske enkelt prøve da jeg taler med Thailand 1 time eller mere hverdag, det jeg hentyder til ,ved den pågældende person vist ganske udmærket???? Tror også du ved detWinkADM.
PS. Gider du lige oplyse mig hvordan gør man?????? med Voip. TAKSmile

sank
Ja vi Skyper mest ? det er jo gratis ? telefon fra thai ca. 090 kr. med 07 - 08 - og mener også 09 men det er mest Skyp.

John
Du kan finde alle oplysningerne på www.voipdiscount.com

Du skal have en konto på Voip ellers kan du ikke se nedenstående

Du kigger under "Call option" Du skal ikke bruge Phone to Phone men Make Voip calls from your fixed/mobile phone

Here's how it works:
Make sure you have entered your home and/or mobile phone number in your personinfo so you can access our local rate numbers.
Select your country in the drop down box. Call the local rate access number for your country from your home number or mobile phone and wait for the voice prompt...
You can now enter any (international) number you want, and VoipDiscount connects your call (always use the international format for your calls, for instance 0044201234567 for a UK call). Costs for the onward calls will be settled via your VoipDiscount-account at the current rates. After entering the telephone number you want to call, you will hear the current rate of the destination you are calling so you know exactly what each call will cost - in advance.

Tip:
The service is very quick and hassle free. There's even a simple trick that you can use to make the dialling process completely seamless.
All you need to do is edit your international numbers to include the access number at the beginning, followed by a pause. This can be done easily depending on the brand of your mobile:

How to find pause in your mobile
Nokia phones: Press * 3 times until a 'p' appears
Siemens / Panasonic phones: Press 0 and hold until a '+' appears
Motorola / Samsung / Sony Ericsson phones: Press * and hold until a 'p' appears
LG Phones: Press # and hold until a 'p' appears
If you need help with this, see your mobile phone instruction manual or contact your phone manufacturer.

For example you use the UK access number to call a German number:
Save the number as follows 0044123456789P0049123456789 and you never have to enter the recipients number again.

Redigeret af John d. 23/09-2009 19:26
john@dansk-thai.dk

kimkingo
Min Voip har været nede den sidste uges tid.(melder optaget med det samme når man ringer, og skriver ugyltigt nummer) Når man skriver til Voip siger de at de har tekniske problemer. Har i de samme problemer??Smile

sony
Nej kim ingen problemer her.

kimkingo
Ok. TakkerSmile

Lung Yao
sony skrev:
Vil da bare sige med lebara koster det 59 øre til mobil og 49 øre til fastnet, og med dem behøver man ikke en computer selvom personligt kan jeg bedst lide voip discount altid god forbindelse og hvis begge har internet mulighed kan man også gøre det frit.
Also SONY, skal man hele tiden ryde op efter digPfft
Du har igen "misforstået" noget og det har intet med Julemanden at gøre Grin Grin,
M.h.t. VOIP er det kun DIG der behøver en PC/Internet forbindelse, din modtager i Thailand kan enten være hjemme og have fastnet eller være ude på 15ende rismark og har en mobil, i begge tilfælde ville det være GRATIS for dig og dem(dog 5 Ct i opkalds afgift, hvis du bruger Phone to Phone).
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: