Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
THAI PIGE SNYD PÅ NETTET!
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/04-2009 08:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
At sidde med sit lem i den ene haand og musen i den anden.....saa er man sq da til grin...........nae lad os faa den foelsomme kvinde paa banen........... VIP du snakker om cam bryster.....hmmmm......ku' det vaere en kateoy der havde sneget sig ind.555555555555 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
VIP |
Lagt på d. 25/04-2009 08:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Suk Rak Ning skrev: VIP du snakker om cam bryster.....hmmmm......ku' det vaere en kateoy der havde sneget sig ind.555555555555 Var den høj igår SUK? Nhæ, detailerne blev ikke nævnt. Dem holder jeg for mig selv! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Mitchell |
Lagt på d. 25/04-2009 08:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 86 |
Jeg modte ogsaa min gangsterkone paa TLL ,hende som jeg koere sag mod nu, hun var faktisk den som hun udgav sig for, bortset fra at hun ikke skrev at hun og hendes soster var paa TLL for at bedrage giftelystne maend. Well, hendes profil stemte overens med virkeligheden,bort set fra at hun skrev at hun var Kristen, ( ingen kirker i hele Nong Bua Lam Phu provins kender hende over hovedet. Jeg kan ikke forstille mig at nogen maend begynder at sende penge til en kvinde paa internettet, som de ikke kender, men jo, den Danske ambassade i Bangkok har fortalt mig om ligende episoder, rent "boller fra Koberg!" |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/04-2009 08:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
VIP skrev: Suk Rak Ning skrev: VIP du snakker om cam bryster.....hmmmm......ku' det vaere en kateoy der havde sneget sig ind.555555555555 Var den høj igår SUK? Nhæ, detailerne blev ikke nævnt. Dem holder jeg for mig selv! Ja. Bare endnu en af mine saedvanlige daarlige jokes......haaber at i kan ta' dem.. Det skal ikke vaere saa kedeligt.........vel ? Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
JackH |
Lagt på d. 25/04-2009 10:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Har faktisk på en NetCafe' set en nydelig thai-pige sidde og "jonglere" med 4 forskellige mænd på skærmen, en af dem med bukserne nede om hælene og p!kken i hånden! De er dygtige, pigerne altså.. JackH |
|
|
vandango |
Lagt på d. 25/04-2009 12:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
JackH skrev: Har faktisk på en NetCafe' set en nydelig thai-pige sidde og "jonglere" med 4 forskellige mænd på skærmen, en af dem med bukserne nede om hælene og p!kken i hånden! De er dygtige, pigerne altså.. JackH Det er ligesom poker, jo bedre jo flere spil kan de have igang. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 25/04-2009 17:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Ja de er dygtige, samtidigt med at de mænd de narrer, er så seksuelt og følelsesmæssigt i underskud, at de hopper i med begge ben bare den lille nipsting siger bøh...! |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 25/04-2009 22:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Jeg har altid været skeptisk med de undlaske datings sider til jeg har prøvet at finde en på dating.dk der var af til nogle der hade en veninde der var på besøg i DK og jeg var også på dat med nogen stykke uden hel, men jeg valte at gøre det på den gammeldags maner og tag til Thailand for ca. 9 måneder siden og det gav pote og jeg er lige kommet hjem for en uge siden og skal besøge hinde om ca. 7 uger i gen, so min afaring siger at den største Schannie er at tag der ud |
|
|
jkchamp |
Lagt på d. 05/05-2009 08:13
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Har fundet min kæreste gennem TLL og har nu haft kontakt med hende gennem 2 år.......Der er ingen tvivl om at plattenslagerne eksisterer i stor stil på alle webpages, men PLS. gem nu alle thaifordommene væk og lad den sunde fornuft råde....I vores forhold har der aldrig været løgne og med hensyn til økonomiske spørgsmål bør det ikke være et tabu, men dog bør advarselslamperne lyse hvis personen allerede i de første samtaler omtaler at sende penge! |
|
|
Natpiraten |
Lagt på d. 22/12-2009 08:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 34 |
Nu sidder jeg igen i Khon Kaen og i onsdags blev min søde Noi til konen. Det er en noget anstrængende sag at gifte sig her, men det er helt klart besværet værd....og så slipper man jo også for garantien, når konen skal besøge Danmark, hvilket ikke er helt uvæsentligt for mit vedkommende. Rigtig god jul til alle...selv er jeg godt tilfreds med at sidde her i varmen uden at fejre den |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |