Se indlæg
 Udskriv debat
Ludomani blandt thai kvinder
VIP
rinpoche skrev:
juj skrev:

Hehe. Det samm gjorde min eks. Jeg fangede en dag en gaaeko med 2 haler. hun blev helt vild, denne kunne saelges hjemme i landsbyen, hvor den skulle rende rundt i noget rismel. Og saa hvar der et klogt hoved der kunne laese tallene, i sporene. Naa hun fik dyrert med til Isaan, da hun aligevel stod for at skulle hjem en lille tur, tjente vel ogsaa et par tusind Baht paa det, men har nu ikke hort om nogen i landsbyen er blevet rige paa dyret, ud over min ganske fortryllende eks.

Smile

Jeg har en engelsk bekendt i Bang Pli. Han er glad for fisk og har blandt andet nogle flowerhorn fisk, Plaa Mår Sii. Disse har nogle sorte farveaftegninger der ligner kinesiske skrifttegn og tal på siderne.
Der har adskellige gange været kinesisk kyndige lokale, der har været meget interesseret i disse tegn. Han har flere gange se lokale ligge fladt på maven ved hans bassin for at se om de kunne tyde tegnene, der er en stensikker genvej til den helt store lotterigevinst Grin

He'He' og når de slår to gange med halen. skal det være et
nulGrin
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Boes
Undskyld.... men er det bare mig der har problemer med at lase visse inlag???? Nogle har helt klart problemer med ordblindhed, fred vare med dem - andre synes at have store problemer med at finde de rette taster, af nogen grund.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: