Se indlæg
 Udskriv debat
Kvindelig ansat på dansk ambassade i Bangkok
quickmouse
bejohansen skrev:
Jeg har heller ikke nogen erfaring med ambassaden. Har heller ikke været i thailand endnu, først i 2010. Men det kan godt p.... mig lidt af at, de behandler godtfolk på denne måde. men det med at oprette en gruppe facebook lyder som en rigtig god ide. Jeg er ikke det store computer geni, men kan da gøre et forsøg på at oprette en gruppe på fb. Hvis man må benytte den overskrift som fido nævner ( VI VIL HAVE EN ANSTÆNDIG BEHADLING PÅ DEN DANSKE AMBASSADE I BANGKOK. BÅDE SOM THAI OG FARANG ) Håber det er okay.

Bejohansen

har dog ikke selv prøvet at oprette en gruppe endnu, men tror nu nok at det er ganske nemt, hvis ikke skal jeg gerne hjælpe, send en pb hvis det ikke lykkes.

gå ind i grupper > tryk på + opret ny gruppe > udfylg formlen > opret gruppe

så skulle den være hjemme, i feltet " senest nyt " kan du altid opdatere da du hvis det er dig der opretter den har ejerskabet af den, håber at det er skrevet på en forståelig måde.

Redigeret af quickmouse d. 01/02-2009 11:01
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

bejohansen
Jeg har nu oprettet en gruppe på facebook, og håber på den er iorden, under overskriften, Vi vil have en anstændig behandling på den danske ambassade i Bangkok. Hvis den ikke er okay redigerer jeg den gerne.

Venlig hilsen bejohansen.

thaikurt1
Hvad hedder den ny gruppe på facebook

http://nej
Suk Rak Ning
Thaikurt1 skrev:
Hvad hedder den ny gruppe på facebook

Vi vil have en anstændig behandling på den danske ambassade i Bangkok.

http://www.facebo...4282855178

Redigeret af Suk Rak Ning d. 02/02-2009 03:58

anton0503
Hej.-Det er helt befriende at høre, jeg ikke er den eneste der har haft uheldig møde med ambassaden og dens ansatte. Jeg og min forlovede opgav sidste år i April at få visum til hende, på trods af at hun før har haft visum til Sverige. Jeg klagede først til ambassaden, dernæst til UM i DK. Der fik jeg kun det arogante svar, at vi var jo et Sjengen-land og derfor havde andre regler. Men det er Sverige jo også?-Jeg spurgte så, hvorfor Japanere og Amerikanere kan komme og gå som de vil, og fik at vide på UM, at de havde særlige regler?(måske på grund af flere penge til turisme).-Fik til sidst at vide, at jeg skulle sende min klage til ambassaden i Bangkok.--Så er vi jo ligesom tilbage igen.
Jeg glæder mig til at siden på Facebook kommer, og holder øje med om der kommer en henvisning her på siden, da jeg gerne tilmelder mig som MEGET utilfreds bruger af ambassaden.Sad
Winkanton0503

Suk Rak Ning
Siden er lavet.......se linket i indlaeg 24

Conrad
Jeg kan ikke komme på siden via linket og heller ikke når jeg lokker på FaceBook og søger på navnet.

Beskeden er at det ikke findes.

Per

quickmouse
virker fint her, har lige tilmeldt mig nu kl. 07,25
så conrad prøv lige igen.
quickmouse

quickmouse
bejohansen skrev:
Jeg har nu oprettet en gruppe på facebook, og håber på den er iorden, under overskriften, Vi vil have en anstændig behandling på den danske ambassade i Bangkok. Hvis den ikke er okay redigerer jeg den gerne.

Venlig hilsen bejohansen.

det ser fandme godt ud bejohansen, håber at der kommer mange tilmeldinger.
quickmouse

ubon lynge
Det køre også fint her fra,har også tilmeldt mig her til morgen, håber der kommer mange flere.
Ubon.

Pibe

Hej . Kan I fortælle mig en grund til at man skal tilmeldig sig?

Jeg har ikke brug for at kontakte den danske ambassade i Bangkok.
Er selvfølgelig enig i , at vi som danske statsborgere skal behandles ordenligt på danske representationer uanset hvor i verden de ligger. Kan bare ikke rigtig forstå, hvorfor man ikke omgående har rettet henvendelse til en overordnet på stedet. En klage flere uger/måneder efter en episode, vil formentlig blive afvist, med besked om at det har ingen bemærket. Det er jo et typist svar fra en offentlig myndighed.

ttah
Jeg har tilmeld mig da jeg har prøvet at få kontagt til dem uden ersultat selv efter UM beder mig hendvende mig igen stadig uden resultat.
Så hvad de laver ved jeg ikke.
nu gider jeg ikke mere har tilgengæld fået hjælp her på siden
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet.

http://www.ttah.dk
Det er da imponerende at en person der ikke engang har været i Thailand endnu opretter sådan en side og kan se dette problem.......jeg har ikke haft problemer med ambassaden selv indtil videre , men ellers havde jeg lavet siden også.
Jeg håber siden vil blive en succes - folk der får negative svar fra ambassaden må da virkelig føle sig diskrimineret over afslag når man er dansk statsborger og er født her + arbejder her mm...............jeg har kun oplevet en stor langsomhed fra systemet..det var dog også utilfredsstillende, - det skulle der også gøres noget ved.
soi7

bimmelim
Girobank hvis man slet ikke klager så er der jo ingen der får fejlen rettet.
Der er nogen som venter med at klage til de ikke skal bruge ambassaden igen af frygt for at de bliver ringere behandlet næste gang.

www.kgi.dk
Hej Bimmelin.
jeg kan godt forstå dit synspunkt selv om det er helt vanvittig, at man ikke tør klage omgående over en dårlig eller manglende service.
Prøv lige og læs mit indlæg en gang til!

Vi er jo nok enige om det jeg skriver der, ikke?

Det er som at komme ind i banken med hatten i hånden - husk lige at ambassaden er til for at servicere os. Men det glemmes åbenbart ofte på vores ambassade i Bangkok.

Skrankepaver findes der desværre overalt.

huratho
Hej
Jeg vil lige fortælle, jeg har ALDRIG haft problemer hos amb. i Bangkok. De har altid været søde og rare over for min kone og mig. Har der været lidt problemer med de skemaer som de ønsker, har de altid fortalt, hvad som ikke var korrekt og hjulpet mig med at lave det rigtig, men måske har vi bare været heldige og ramme DAGEN.
Jeg taler altid med Lisbeth, hus er meget sød.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

bimmelim skrev:
Girobank hvis man slet ikke klager så er der jo ingen der får fejlen rettet.
Der er nogen som venter med at klage til de ikke skal bruge ambassaden igen af frygt for at de bliver ringere behandlet næste gang.

Mens ambassadøren var hjemme på en hygsom ferie, rejste konsul Stig Vagt Andersen et af de problemer som er på ambassaden, nemlig fortolkningen af reglerne for udstedelse af visa.

Vagt Andersen fortalte at det var nemmere at få visa til Nordkorea, end til Danmark.

Det er kun brugernes klager, som han flytte noget som helst. Som nu manden som har oprettet en side på Facebook, i grunden utroligt at det skulle tage så lang tid.

asien.noeglen.dk gjorde lidt ved det i aftes, mandag aften lokal tid. Nu er det så op til andre at skubbe videre.

hejsa Hugo, glemte lige flg: Til jer der bruger ambassadens konsulære afdeling, kan i ikke lige bekræfte eller afkræfte dette:

Den kvinde som er blevet tvunget til at give undskyldninger overfor danske borgere og deres samlevere, kærester osv, er det rigtigt at hun indler sine seancer/ åbningstider med, på thai, at forklare at hvis hendes kære klienter ikke har alle papirer udfyldt, hvis ikke alt er som det skal være, så er det bare op i køen en gang til.

Nej ikke dagens kø, men helt tilbage i den flere uger lange kø.

Er det rigtigt, at det er den slags der bliver smidt i hovedet på danske statsborgeres pårørende eller kærester?

Hvor lang er ventetiden i øvrigt pt, for at få lov til at stå ansigt med den kære personale. Hvad er hendes navn i øvrigt?

bimmelim
Strejfer
Det er kke kun sværheden ved at få et visa der er problemet.
Hvis man ser på hvad der kræves af en Thai for at få visa ser jeg ikke noget underligt i det.
Det er ventetden og behandlingen folk er trætte af hvad jeg forstår.
Det er det svineri som ihvertfald en af damerne byder især de unge piger.
Jeg har ikke kendskab til at hun sviner piger/damer over 40 år til.
Jeg er 99% sikker på at de ikke behandler forretningsfolk der skal have visa på denne måde.
Huratho skriver at han altid taler med Lisbeth og det forstår jeg ikke da vi kun har talt med Thai personale.
Jeg har kun en gang talt med Lisbeth og det var over mail og i Tlf. da de havde "glemt" at sende min kærestes visaansøgning videre tll Danmark i 3 uger.
Efter kontakten gik der maks. 1 uge inden min kærestes visa var ordnet.

www.kgi.dk
bejohansen
hej strejfer.

Min kæreste er på vej fra landsbyen i nord til Bangkok igen, for at aflevere nogle faktiske ligegyldige papirer. Jeg er igang med at finde ud af hvad hun hedder hende gimpen på ambassaden, men det er ikke sikkert min kæreste kommer til hende igen. ( Håber jeg ikke )

bejohansen

Spring til debat: