Se indlæg
 Udskriv debat
Er det kun min computer
ttah
jeg personligt kan ikke bruge det til noget,
jeg står som lidt øvet, så ja efter de stjerner uden erfaring,
efter nin mening ubrugligt system måske sat i bås eller vad
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet.

http://www.ttah.dk
manse
Lad nu være med at køre det op på et plan, hvor det ikke høre hjemme. Det var egentlligt ment som en joke. Webmaster har jo den mulighed, at han kan lave de tiltag han synes passer til siden, og andet er der egentlig ikke i dette. Hvor mange stjerner man har vil da forhåbentlig ikke holde folk tilbage med besvarelser, for det er da komplet ligegyldgt---

kylling
ttah skrev:
jeg personligt kan ikke bruge det til noget,
jeg står som lidt øvet, så ja efter de stjerner uden erfaring,
efter nin mening ubrugligt system måske sat i bås eller vad

Starter børnehaven nu igen???????

Jeg syntes ellers det gik så godt

ttah

Det ved jeg ikke jeg stater ikke en børnehave men siger hvad jeg mener SLUT

PS der er nok her på siden til at sterte sådanne ting.....
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet.

http://www.ttah.dk
kylling
ttah skrev:

Det ved jeg ikke jeg stater ikke en børnehave men siger hvad jeg mener SLUT

PS der er nok her på siden til at sterte sådanne ting.....

Uden at vide det ,vil jeg tro at de stjerner er sat efter antal indlæg.

Og det kan også være ligegyldige indlæg,(nogle her vil jo helst kommentere alt) som jo i mine øjne er udnødvendige.

Ja du har ret
Det mener jeg også o.s.v.

Webmaster
Payanak skrev:
Mon ikke det er noget man automatisk tildeles efter antal indlæg?!

Du har helt ret. Stjernerne indikerer alene antallet af skrevne indlæg, ikke kvaliteten af skrevne indlæg.

Kunne også have valgt at udskifte stjernerne med en løftet pegefinger, så dem med flest løftet pegefingere er dem som bruger for meget tid herinde, eller måner for dem som trænger til at komme ud og få lidt sol på deres blege krop.
Wink
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster skrev:
Payanak skrev:

Du har helt ret. Stjernerne indikerer alene antallet af skrevne indlæg, ikke kvaliteten af skrevne indlæg.

Kunne også have valgt at udskifte stjernerne med en løftet pegefinger, så dem med flest løftet pegefingere er dem som bruger for meget tid herinde, eller måner for dem som trænger til at komme ud og få lidt sol på deres blege krop.
Wink

Det er fandme ikke fair Kim jeg har flere indlæg end dig men du har flere stjerner hæ hæ sorry kunne ikke lade være kim håber du bære over med det her dårlige indlæg GrinPfft

kylling
jsh71 skrev:
Webmaster skrev:
Payanak skrev:

Wink

Det er fandme ikke fair Kim jeg har flere indlæg end dig men du har flere stjerner hæ hæ sorry kunne ikke lade være kim håber du bære over med det her dårlige indlæg GrinPfft

Bare et eks ttjaSmileWink

Spring til debat: