Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Er det kun min computer
|
|
ttah |
Lagt på d. 12/01-2009 12:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 123 |
jeg personligt kan ikke bruge det til noget, jeg står som lidt øvet, så ja efter de stjerner uden erfaring, efter nin mening ubrugligt system måske sat i bås eller vad Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
manse |
Lagt på d. 12/01-2009 12:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Lad nu være med at køre det op på et plan, hvor det ikke høre hjemme. Det var egentlligt ment som en joke. Webmaster har jo den mulighed, at han kan lave de tiltag han synes passer til siden, og andet er der egentlig ikke i dette. Hvor mange stjerner man har vil da forhåbentlig ikke holde folk tilbage med besvarelser, for det er da komplet ligegyldgt--- |
|
|
kylling |
Lagt på d. 12/01-2009 13:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
ttah skrev: jeg personligt kan ikke bruge det til noget, jeg står som lidt øvet, så ja efter de stjerner uden erfaring, efter nin mening ubrugligt system måske sat i bås eller vad Starter børnehaven nu igen??????? Jeg syntes ellers det gik så godt |
|
|
ttah |
Lagt på d. 12/01-2009 13:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 123 |
Starter børnehaven nu igen??????? Det ved jeg ikke jeg stater ikke en børnehave men siger hvad jeg mener SLUT PS der er nok her på siden til at sterte sådanne ting..... Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
kylling |
Lagt på d. 12/01-2009 14:18
|
ttah skrev: Starter børnehaven nu igen??????? Det ved jeg ikke jeg stater ikke en børnehave men siger hvad jeg mener SLUT PS der er nok her på siden til at sterte sådanne ting..... Uden at vide det ,vil jeg tro at de stjerner er sat efter antal indlæg. Og det kan også være ligegyldige indlæg,(nogle her vil jo helst kommentere alt) som jo i mine øjne er udnødvendige. Ja du har ret Det mener jeg også o.s.v. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/01-2009 14:25
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Payanak skrev: Mon ikke det er noget man automatisk tildeles efter antal indlæg?! Du har helt ret. Stjernerne indikerer alene antallet af skrevne indlæg, ikke kvaliteten af skrevne indlæg. Kunne også have valgt at udskifte stjernerne med en løftet pegefinger, så dem med flest løftet pegefingere er dem som bruger for meget tid herinde, eller måner for dem som trænger til at komme ud og få lidt sol på deres blege krop. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 12/01-2009 14:56
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Webmaster skrev: Payanak skrev: Mon ikke det er noget man automatisk tildeles efter antal indlæg?! Du har helt ret. Stjernerne indikerer alene antallet af skrevne indlæg, ikke kvaliteten af skrevne indlæg. Kunne også have valgt at udskifte stjernerne med en løftet pegefinger, så dem med flest løftet pegefingere er dem som bruger for meget tid herinde, eller måner for dem som trænger til at komme ud og få lidt sol på deres blege krop. Det er fandme ikke fair Kim jeg har flere indlæg end dig men du har flere stjerner hæ hæ sorry kunne ikke lade være kim håber du bære over med det her dårlige indlæg |
|
|
kylling |
Lagt på d. 12/01-2009 15:13
|
jsh71 skrev: Webmaster skrev: Payanak skrev: Mon ikke det er noget man automatisk tildeles efter antal indlæg?! Du har helt ret. Stjernerne indikerer alene antallet af skrevne indlæg, ikke kvaliteten af skrevne indlæg. Kunne også have valgt at udskifte stjernerne med en løftet pegefinger, så dem med flest løftet pegefingere er dem som bruger for meget tid herinde, eller måner for dem som trænger til at komme ud og få lidt sol på deres blege krop. Det er fandme ikke fair Kim jeg har flere indlæg end dig men du har flere stjerner hæ hæ sorry kunne ikke lade være kim håber du bære over med det her dårlige indlæg Bare et eks ttja |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |