Se indlæg
 Udskriv debat
Lebara
bangkoknielsen
Jeg er meget interesseret i, at få oplyst hvilke ambassader der benytter Hr. Anders Jensens telefoner - mon det kan lade sig gøre at få oplyst..?
Som gammel journalist vil jeg naturligvis tage efterfølgende tjek - det er jo ikke dagligt man oplever, at en dansker, bosat i Thailand, leverer og rådgiver til udenlandske ambassader...

Anders Jensen Thailand
Nej. for det første taler jeg aldrig med journalister igen, da jeg mener 99 % af dem er de værste mennesker på guds grønne jord.
For det andet er mine kunder oplysninger intern viden og fortroligt.
Ambassader skal købe deres telefoni og bredbånd et sted så hvad er så mærkeligt at de gør det igennem en mægler ?

Anders Jensen Thailand
Men du har jo stadig muligheden for at samle alle verdens ambassaders telefon numre ind og starte fra en ende af. God fornøjelse !!

Skægt at nogle mennesker ikke kan finde på noget mere sjovt eller fornuftigt at lave !!
Små hjerner små fornøjelser.

Hvad er der så spænende i hvem jeg har leveret telefoni og bredbåndsløsninger til, det kan jeg ikke få ind i mit hoved.

Om du virkelig engang har været journalist eller du bare udgiver dig for engang at have været journalist, ja det er jeg da fuldstændig lige glad med, jeg har andet at bruge min tid til end et undersøge din fortid din nutid eller dine forhold !!

Anders Jensen Thailand
Det er kedeligt emnet bliver drejet som det gør. Emnet var lebara og telefoni !

SteenJ
Altså, tråden er vidst blevet vendt. Men prøv og købe en Lebara 500 og så får du for 750,- på din taletid. Ring til lebara nummer og så får du saldo med det samme (50101234). Skriv saldo ned - ring til Thailand, når du afslutter kan du se, hvor lang tid, der er brugt, f.eks. 5 min=300 sekunder. Ring til 50101234, få saldo nu. Og regn så selv ud hvad det koster. Er det vanskeligt, undskyld, men det er altså simpel hovedregning. Jeg bruger kun Lebara i Dk. og jeg syntes det er billigt.

Anders Jensen Thailand
Jeg brugte også selv Lebara, da jeg var i dk, men før brugte jeg mobivic, men de er gåer konkurs.....

Der hvor jeg mener der er penge at spare er hvis man rejser til Thailand og bruger en USB telefon fra Next IP, så kan der ringes til 10 øre i minuttet.

lols
Hej Anders,
Måske det kan hjælpe på "utrygheden" blandt læserne her, om du kunne fortælle navnet på dit firma der sælger løsningerne, adresse, evt firma registrerings nummer eller lignende.

Anders Jensen Thailand skrev:
Hvad er der så spænende i hvem jeg har leveret telefoni og bredbåndsløsninger til, det kan jeg ikke få ind i mit hoved.

Jeg ser det som ganske naturligt at mindre firmaer, eller firmaer der markedsfører ny teknologi, har en reference liste over tidligere projekter. Altid godt at have for at overbevise nye kunder om ideerne.

quickmouse
Anders Jensen Thailand skrev : Undskyld jeg prøver at hjælpe, jeg bor selv i Thailand og bruger min telefon 8 til 10 timer om dagen så jeg ved det er billigt.

Men det er helt ok hvis du ikke vil spare penge, men da jeg sælger mange telefon løsninger til ambassader rundt om i verden ville det have min store interresse hvis du kander til noget der er billiger, for så vil jeg da starte med at forfandle deres løsninger.

DVH

Anders

hvis det er mig du prøver at undskylde over for så kan du godt spare dig, min mening står fast.

Anders Jensen Thailand skrev : Skægt at nogle mennesker ikke kan finde på noget mere sjovt eller fornuftigt at lave !!
Små hjerner små fornøjelser.

at have solgt 3 telefon anlæg til ambasader, hvis det ikke er små fornøjelser så ved jeg ike hvad det er, så det der
med hvor den lille hjerne er kunne jeg godt give et gæt på, men det undlader jeg, for ellers bliver jeg bare knaldet for at være personlig.

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Webmaster
Tråden er vist kørt lidt af sporet, så den låses hermed.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: