Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg kunne få en returbillet Frankfurt - Bangkok (via Doha) med Qatar Airways for 3.400 DKK i marts - men de ville ikke transportere en golfbag gratis (45 EUR/kg) - så det blev i stedet Thai airways (direkte) for 4.000 DKK - meeeen det er jeg nu også godt tifreds med.
Jeg brugte en søgemaskine - jeg tror det var travelmarket, men jeg er ikke sikker da jeg benyttede mange forskellige søgemaskiner på samme tid. Billetten blev dog købt hos lastminute.com (Tyskland) - så der kan du prøve.
Nu hvor den svenske krone er under 70 - Er der nogen af jer, som har erfaringer med de svenske rejsebureauer? Jeg har selv prøvet at søge på nogle af hjemmesider (expedia mv. - tror faktisk jeg blot ændrede dk til se). Måske kan man spare noget der?
Jeg kunne få en returbillet Frankfurt - Bangkok (via Doha) med Qatar Airways for 3.400 DKK i marts - men de ville ikke transportere en golfbag gratis (45 EUR/kg) - så det blev i stedet Thai airways (direkte) for 4.000 DKK - meeeen det er jeg nu også godt tifreds med.
Så er der transportudgifterne til Frankfurt, du kan smide oven i prisen. Så tror jeg da 5300 med Thai fra København er lige så billigt.