Se indlæg
Ønsker at møde en pige fra Thailand
|
|
jager |
Lagt på d. 13/05-2005 16:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
er den flue ikke snart færdig med at røvpule dig surin jager |
|
|
isaan |
Lagt på d. 13/05-2005 17:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Det er ikke ret meget respons fra ham Mick trods alle de svar han har fået på hans indlæg pak du bare din kuffert Mick og søg efter det du så gerne vil have . Isaan |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 14/05-2005 10:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
jager skrev: er den flue ikke snart færdig med at røvpule dig surin jager du tager fejl flager det er mig der røvpuler dig Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
jager |
Lagt på d. 14/05-2005 10:20
|
jeg var godt klar over den var gal med dig, men ikke at det stod så slemt til jager |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 14/05-2005 12:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
ja men så har vi måske alligevel noget fælles
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/09-2005 17:45
|
Antal indlæg: 3779 |
Skægt at mange af pigebillederne, især 20-30 år, på [url]www.datingthai.dk[/url], er taget om natten og med neonlys i baggrunden... Hilsen, Robert Redigeret af John d. 01/09-2005 19:27 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Lagt på d. 01/09-2005 18:21
|
|
Begynder Antal indlæg: |
KronbergTH skrev: Skægt at mange af pigebillederne, især 20-30 år, på www.datingthai.dk, er taget om natten og med neonlys i baggrunden... Hilsen, Robert Ja nu blev jeg da nysgerrig og gik ind og kiggede Du har dælme ret, men det er vel fordi de arbejder i baren, så sover de om dagen Jeg tror at det er derfor, men selv bar piger kigger efter en mand De leder efter kærlighed som alle gør bamsen |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/09-2005 18:35
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Nysgerrig Bamse ? Oprettelsen af din profil inde på dating er dateret tilbage til 1. april 2001...... Ok, laver sjov med dig.... Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/09-2005 11:37
|
Hvad er det, jeg siger forkert; at det er bedre at møde en pige i virkeligheden? Og derved siger jeg jo ikke, at man ikke kan møde hende virtuelt. Eller er det at ,eg siger,at et bekendtskab med en bar-pige kan være problematisk? Og derved siger jeg jo heller ikke, at det ikke kan være rigtigt, men jeg vil personligt aldrig indlede et forhold med en bar-pige. Og hvorfor diskutere du mit arbejde, hvad har det man sagen at gøre??? Jeg er helt uforstående over for din kommentar? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 05/09-2005 11:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Robert, tag dig ikke af MisterM - han går som oftest efter manden og ikke bolden.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
AP7100 |
Lagt på d. 09/09-2005 12:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Hejsa Måske kan du bruge den her http://dating.tha... Et link der kom med nyhedsbrevet fra thaivisa.com. God "jagt" |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 09/09-2005 15:02
|
Hej, Eller www.dansk-thai.dk Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
mattidk |
Lagt på d. 29/11-2005 22:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
min råd... finde en alm pige fra bkk isted af at finde nogle fra bar på stranden |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/11-2005 03:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
DET ER DEN GAMLE SANG IGEN, HOLD DIG FRA BAR-PIGER. Alle jer der har en kvinde fra Thailand, kunne i ikke lige skrive, hvad det er der er så frygtligt ved en kvinde fra en bar på stranden, hun kan sq da være ligeså god som hende fra Bkk..........
Det der er da til at brække sig over.........mattdk, hvad har du at ha' det i ????????????????????????????????????? Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
jager |
Lagt på d. 30/11-2005 06:22
|
suk ligger soi cowboy ved stranden eller laver du også en kategori fro barpiger i bkk jager |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 30/11-2005 06:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Der hvis nogen der har en fordom over for dame der arbejder paa bar Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 30/11-2005 08:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Yes, en overordentlig stor del af den thailandske befolkning for eksempel. rinpoche |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/11-2005 08:28
|
Hej, Hvorfor er det så forkert at sige her på siden, at det er generelt set er nemmere med en "almindelig" pige, frem for en tidl. barpige? Hvis man finder en barpige og man vælger hinanden, så er det da helt fint, og for nogen bliver der heller ingen problemer, men stadig er det generelt set nemmere med en kvinde, der ikke har været i bar. Det allernemmeste, mener jeg, er at finde en pige med en god uddannelse og som kan engelsk. Og dermed siger jeg ikke, at hun er bedre end andre, eller end barpigen, men jeg siger, at det er det nemmeste, hvis det kan flaske sig sådan. Er det ikke bare så typisk dansk, at man ikke må sige, at en skovl er en skovl. Dermed ikke sagt, at en spade er bedre end en skovl. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 30/11-2005 09:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
KronbergTH Jeg se da ikke noget forkert skrive hvem man onsker at leve med. Med det er bare saadan at pige med en god uddannelse og kan engelsk er svaert at finde. Og derfor vaelger mange en barpige Redigeret af thaikurt1 d. 30/11-2005 09:33 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Lagt på d. 30/11-2005 11:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
thaikurt skrev: KronbergTH Jeg se da ikke noget forkert skrive hvem man onsker at leve med. Med det er bare saadan at pige med en god uddannelse og kan engelsk er svaert at finde. Og derfor vaelger mange en barpige Hejsa thaikurt nu tror jeg ikke bare folk vælger en bar pige for at gifte sig, Men forelsker sig i en pige uanset hvor hun er fra. Hvis man møder en sød pige på stranden/supermarked eller andre steder, ja så tror jeg ikke lige man når det går op for en at man er forelsket og finder ud af ,,,min gud hun er en barpige,og så dropper hende,hvis men er forelsket så er man forelsket uanset hvad hun er og hvor hun kommer fra. Man dropper vel ikke en pige som man er forelsket i og siger nå ja hun har ikke nogen stor uddannelse,så ud til venstre. Ellers skal man jo rende rundt ved universiteterne og spørge om der er nogen som vil gifte sig med en,god tur jeg tror ikke at de er en bedre pige af den grund. bamsen |
|
Spring til debat: |