Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad sker der lige i Bangkok.. Ravnarok !!
johnpede
# 13 Hvorfor interessere sig for et land med sådan en befolkning Hvorfor ikke smutte hjem. 95 % Thai gifte har altså sådan en kone som du beskriver. Jeg tror det er noget mere nuanceret end din bekrivelse af et folk. Prøv at bevæge dig lidt væk fra luderkvarterene for beskrivelsen passer også fint på bar miljøet andre steder i verden.

Prøv noget nyt
TÆNK

Anonym Bruger
Ja den er svært at sluge den pille,at få at vide at sådan er de thaipger,især hvis man er nyforelsket,eller nygift.
Men det er ikke kun i luder kvarterene at de er sådan desværre.
hvorfor interessere sig for sådan et land,ja der er jo andre ting som måske gør sig gældende end lige at hoppe på pigerne ikke johnpede,men ups det har du måske ikke selv lige fundet ud af.

swed
johnpede skrev:
# 13 Hvorfor interessere sig for et land med sådan en befolkning Hvorfor ikke smutte hjem. 95 % Thai gifte har altså sådan en kone som du beskriver. Jeg tror det er noget mere nuanceret end din bekrivelse af et folk. Prøv at bevæge dig lidt væk fra luderkvarterene for beskrivelsen passer også fint på bar miljøet andre steder i verden.

Prøv noget nyt
TÆNK

Det var rigtig godt sagt, men nu bliver de nok sure på digSmileSmile
Swed

bimmelim
ha ha det har du nok ret i swed Wink
Men sådan er det når der kommer sådan nogle svar

www.kgi.dk
JackD
Bliver vi sure?????!!

Næh, egentlig ikke, det er da godt med nogle modargumenter, det er vel normalt i et forum..

Prøv at klikke på de links der ligger i #20, hvis du kan engelsk.

Det er meget, meget præcise analyser/meninger skrevet af udlændinge der har været her i flere år.

Den der med at "bevæge sig ud af bar-områderne" er en p*ssehamrende kedelig gammel traver!

Der har jeg ikke været i årevis, og dem der bli'r hængende i flere år ku' lisså godt rejse hjem, for i Thailand er de da ikkeSad

Jeg ved godt det strider mod al fornuft at vi som vesterlændinge bli'r røvrendt dagen lang, og det med et smil.

Er begyndt at sende konen alene i byen for at købe ind på marked, på gaden, på apoteket osv. osv.

Forleden sparede vi lige 250 Baht på den konto.

Et eksempel: På apoteket (ejeren er kineser/thai, sæ'følig, de kan deres penge-kram!) kosttilskud - Selen - købte selv for 3 uger siden, samme sted, 470 Baht - Når konen køber, 400 Baht! 1 stk. kyllingbryst fra gaden, mig: 45 Baht, kone: 30 Baht. Igen og igen og igen, og jeg er træt af det!

Jo, jeg synes det er fedt at folk som regel smiler pænt, men jeg gider IKKE at blive løjet lige op i fjæset og snydt så vandet driver, nix bix!!

Har det noget med det store "politiske billede" at gøre?

Ja sgu', for det er "nationalkarakteren" der er noget helt riv-rav ruskende galt med, og så længe de ikke får ændret den, så vil de stadig være et 3. verdens udviklingsland, og måske snart et 4. verdens...

PS: Hvorfor er jeg her så, når jeg konstant larmer op?

Det er billigt (stadigvæk), varmt, og konen er dejlig!
Wink
Redigeret af JackD d. 28/11-2008 16:56

bimmelim
Kan godt følge dig i dine argumenter Jack D.
Det lød som om at det var alle kæresterne/konerne der ville snyde en.
Jeg har også sagt til min kæreste gå lige hen og køb den og den ting så kommer jeg tilbage om lidt for så får man en ordentlig pris.

www.kgi.dk
"Thailand... Where even the “People’s Revolution” is Fake!!"

GrinJackD, du altid klar med en super kommentar.Grin

JackD
Tak, tak - skål i Jack/Coke...Wink

Ska' de ikke snart ha' ryddet den sk*de lufthavn(e) ???

Han er for svag ham Somchai, man kan se han bli'r mere og mere nervøs...

Måske fordi svoger dirigerer rundt med ham!

Ja, det noget snot med den lufthavn! Har billet til d.3/12 og er sku en anelse nervøs, da jeg som en idiot ikke valgte at få afbudsforsikring.

Lad Lortet Brænde, og få det overstået.

goldwing
kennyhawk skrev:
Ja, det noget snot med den lufthavn! Har billet til d.3/12 og er sku en anelse nervøs, da jeg som en idiot ikke valgte at få afbudsforsikring.

Lad Lortet Brænde, og få det overstået.

Jeg er i samme båd .... uden afbudsforsikring.... og med afgang på mandag......Shock

Enig..... skyd lortet....Angry

Top High Class Fashion
Jeg tror de venter for at umdgaa mere vold maaske kongen snart kommer frem
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
JackD
Hørte på BBC news / Bangkok radio FM 88, at de røde skjorter er ved at mobilisere, dvs. hvis ikke ami, bullitiet m.m. snart

får ryddet op!

- så går de røde lejesvende igang, og det bliver grimt, rigtig, rigtig grimt..Frown

Nå, skål og lad os "have a blast of a party", mens "Titanic" går ned, yehaahh!!!
Redigeret af JackD d. 28/11-2008 19:26

goldwing
Jeg tror der sker noget i nat ....... altså BIB stormer.

Men mon ikke også det er bedst inden alt bliver blodbad

Hvor lang tid tror i der går før det muligt at flyve igen iforhold til de skal sikre alt i lufthavnen efter de har stormet den ?... Ved vi er nogen stykker der er lidt på røven ang bestilte fly til starten af ugenAngry..

Suk Rak Ning
De gule,de roede, police, army,kongen, de toer ikke at goere noget, jeg troer at der gaar tid............hvis nogle roer paa sig,ja sa troe det ender med blod og hvem er inderts inderst inde interesseret i det ???

Kommer tid , kommer fred...............Haaber jeg....
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

bimmelim
Der er ikke rigtig nogen der ved noget inde de rømmer lufthavnene eller at de fly vi skal med begynder at flyve til Pattaya hvis de skaffe nogle fly desværre

www.kgi.dk
JackD
Ja, i er da godtnok lidt i klemme i to: Goldwing og Kenny Hawk..

Hørte i samme nyhedsuds. at de skal bruge 4-5 dage til at tjekke hele lufthavnen, efter en evtl. rydning.

Mon ikke det betyder sikre for evtl. sabotage, bomber og forskellige "tricks"?

Når jeg ser de gule på TV, så er der altid en "mob" dvs. en flok bevæbnede ( og hyrede...) forbryderlignende typer der baner sig vej, bevæbnet til tænderne, og de går IKKE af vejen for nogetsomhelst. Bagefter kommer alle de dumme kællinger og hygger sig, holder fest og æder somtam og klapper med de totalt latterlige plastikhænder!

Ja, jeg tror osse der sker noget i nat, heldigvis...
Redigeret af JackD d. 28/11-2008 19:55

Suk Rak Ning
De " Gule " er gaaet over stregen, men jeg forstaar dem godt.

JackD har stadig ikke fattet en meter...............
Redigeret af Suk Rak Ning d. 28/11-2008 20:01
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

JackD
Sidste nyt fra FM 88 kl. 02.00:

Ambulancer og redningspersonel er nu placeret i kort afstand fra begge lufthavne (Don Muaeng og Suvarnabhumi)

Ansatte på hospitaler beliggende tæt på de to lufthavne er kaldt på job...

Samtidig blev der annonceret navne på hoteller hvor de udenlandske rejsende strandet i lufthavnene skal overføres til
- og der blev givet et firecifret tlf.nr.(TAT) de skal ringe til..

"The shit will hit the fan now"...!

JackD
Suk skrev:
De " Gule " er gaaet over stregen, men jeg forstaar dem godt.

JackD har stadig ikke fattet en meter...............

Det er da utroligt så pissehamrende klog du altid er!

Hvilken meter har jeg ikke fattet???

Det overrasker mig så ikke en meter at voldsmanden, drukkenbolten og stofmisbrugeren SELVFØLGELIG går arm i arm med en betalt, hyret, dum og uvidende fucking pøbel.!

Velbekomme! - Du sku' f.g.m. ha' inddraget dit danske statsborgerskab, for al demokratisk lærdom har da prellet fuldstændig af på dig dit megafjols... Fuck dig!!!!

Spring til debat: