Se indlæg
 Udskriv debat
dumme jpo
SIAMCON
Ja den karl er sakm tememlig giftigt. så en af dem for et års tid siden nær Khanchanaburi - indendørs på et kotnor.. kræet forsøgte at gemme sig da det følte sig opdaget. .den bevæger sig hurtigt,,, men jeg vidste at det måtte være en skolopender.. den som er en nær slægtning til den danske,, som vi fejlagtigt kalder tusindsben,, men er en skolopender.
Hold fingerene fra den slags skabninger - min holdning er man ikke skal røre noget man ikke ved hvad er - især ikke i udlandet. håber du kommer dig snart ...

jpo
jeg er helt ok igen ingen men, og saa var det hojre haand.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
De smager godt, hvis de er ristet SmileSmileSmile

ubon lynge
jpo man kan vende sig til meget hvis du ikke kan bruge en arm, jeg kan heller ikke bruge min højre arm.
Jeg har set lidt på det der bæst du er blevet bidt af, jeg mener og have set den der ude, min søn er vild med sådan små dyr, og det er et problem når vi er der, vi skal altid holde øje med hvad han samler op. Kan der ikke fåes noget medicin når de bider en så det ikke gør så ondt, det kunne jo måske være en fordel for folk med børn, hvis de skal blive bidt af sådan en lille fætter.
Nej Abekatten det mener du vel ikke de smager godt uf føj, ja jeg glemmer aldrig første gang jeg var der ude, og så alle de ristede dyr de spiser der ude, så heller over efter en hotdogsGrin
Ubon.

Pibe

cesse
Jeg snakkede med to gutter fra Canada der havde klippet kløerne af en og puttede den ned i underbukserne på den ene Canadier
Det grinede de meget af indtil jeg fortalte dem hvor giftig den endelig var så blev de meget stille

Hilsen Cesse

Spring til debat: