Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
hvor i Pattaya...billigt.
|
|
on og kent |
Lagt på d. 27/09-2008 00:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
Ulrich55 skrev: er der nogen der kender et billigt sted at bo. i 3 mdr..guesthouse, værelse, eller andet vill jeg blive glad for en tilbagemelding Ulrich55 måske noget for dig. http://www.pattay...tment.html http://www.sanya-....com/site/ hilsen kent |
|
|
Lagt på d. 27/09-2008 02:56
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Sikke en lørdag morgen at vågne til. Går ind på sin ynglingsite og så er det første man læser at man bliver slået i hartkorn med alle de druksnuder som åbenbart er de eneste Vandango kender til, stakkels den "kæreste" han har. Vor Herre bevares Vandango, du er sku da vist langt ude, håber virkelig ikke Ulrich "møder dig", men OK det bliver da vist ikke hos AAA. Sikke gode råd at give. Opsøge danske steder, hvor alle ved at der for det meste kun sidder bøvehoveder med dag- og ugegamle branderter. Ulrich, se On & Kent henvisning, det er så absolut nogle af de bedste hoteller i byen, men det er helt op til dig selv, vil du ved vandet eller lidt ind hvor der er fred. Find dig et godt sted til en rimelig pris for et par nætter, brug dagene til at finde rundt. Du har fået mine telefonnr. for lang tid siden, hvorfor kontakter du mig ikke når du kommer, vi kan stille og rolig køre byen tynd på min chopper og se på muligheder. Lad dig ikke skræmme af Lung Yao's skrækscenarier. Hvorfor han lige mener at de udvalgte ulykker skulle være synonymt med Pattaya ved jeg ikke, men mon ikke der er andre steder hvor der også sker drukneulykker, selvmord etc. Må jo så desværre medddele at som fastboende så er det typer som dem Vandango omgås der for det meste kommer ud for slige ting - underligt ikke? Men da der aldrig er nogen opfølgning i de lokale sprøjter så får man heller ikke at vide at ALLE er fundet med et, endog meget højt, promilletal i blodet. Det skal man kende nogen der kender nogen for at få at vide, derfor er jeg så skråsikker. Lige nu er "turisterne" begyndt at komme, der hænger bannere næsten på enhver hotel og guesthousefacade med tilbud om alt fra 10-50% discount, så der er enorme muligheder. Som du ser af Ingolfs henvisning så ligger AAA på den Norske Sømandskirke, 500 meter fra hvor jeg bor. Kontaktmanden Hans er en gæv norsk gut som kan hjælpe med så at sige alt. Det er et mødested for mange scandinaver. Kommer der ikke selv, foretrækker thaitempler. Endnu en gang, du er mere end velkommen til at ringe til Skeptikeren |
|
|
vandango |
Lagt på d. 27/09-2008 04:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
goldwing skrev: vandango skrev: Ja den bliver sgu meget barsk for Ulrich. Jeg kan desværre ikke præsentere ham for nogle ædruelige landsmænd. Ja, jeg ryster sandelig på hovedet af dit indlæg her...... Nu har jeg læst du kommer en del på Copenhagen Bar, og der kommer der sandelig en del Danskere som drikker, (nogle mere end andre) ....men helt sikkert også en del mennesker som har et almindeligt forhold til alkohol.. Så den med du ikke kender ædruelige Danskere i Pattaya,...... Ja enten er du selv for beruset til at skelne eller også er du blind...eller omgåes kun med alkoholdet.... De Danskere jeg møder rundt omkring er almindelige turister eller fastboende fra Danmark, og jeg ser ingen forskel på om de bor i Th. eller DK. Men mange tager helt sikkert en øl eller sjus ekstra, man er vel på ferie, men hvis alle turister er en flok fulderikker i dine øjne, så Ok herfra. Tænk på hvordan alle de beerbarer skulle overleve hvis alle ikke drak, jeg tror ikke på de kunne overleve på barfine alene. Selvfølgelig har jeg da mødt mange almindelige danskere i Pattaya. Folk kigger forbi, får en sludder og en bid brød og lidt at skylde det ned med, jeg har da endnu ikke set nogen sidde og kigge dybt i vandflasken. Men jeg møder da endnu flere, som skal knalde den af i et par uger med barpiger og masser at drikke, Pattaya er jo Pattaya. Jeg må selv indrømme at jeg godt kan lide at hyggesnakke og drikke mig lidt stiv fra tid til anden, så jeg vil heller ikke male et skønbillede af mig selv. Første gang jeg var i Pattaya, var jeg stangstiv i 14 dage, før jeg begyndte at lande, så jeg vil ikke gøre mig hellig. Men der ligger også noget ironi og en advarsel i mine ord når Ulrich tager til sex og festbyen Pattaya. For ikke så lang tid tilbage læste jeg nogle indlæg fra en temmelig slukøret Ulrich, som havde fået sine følelser gevaldigt i klemme hos en Thaipige i en anden by. Jeg forestiller mig at Ulrich som tørlagt alkoholiker (måske også kærestesorger), kan være noget sårbar når han ser alle de triggere han vil være omgivet af i Pattaya. Jeg har selv gået i AA for år tilbage, så det sidste jeg ønsker er, at se ham falde i. Men jeg vil stadig vove den påstand at det bliver svært at finde nogen, der ikke hyggesnakker med noget humle indenfor en rimelig rækkevidde. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 27/09-2008 05:01
|
goldwing skrev: Her har jeg reserveret dec. og jan. Kun 9.500 bt. mdr. + vand og el. .... med pool og internet.... billigt http://www.tycoon... Det var godt nok billigt, ser også ud til at være nemt at komme omkring. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 27/09-2008 05:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
hej Ulrich hvorfor prøver du ikke at komme til cha-am det er ikke så langt fra hua hin ca 25 kilometer her går vi og hygger os, tempoet er mere roligt her der er ikke det vilde natteliv. og vi har et godt sammenhold her for byen er ikke så stor bor ca 25,000 her og jeg kender en del steder hvor du kan leje et hus fra ca 4000 til 10,000 baht og der er et nu til leje for 9000 baht og det ligger 2 min fra stranden...så tag et smut forbi det tager ca 2 timer fra bangkok så du sender bare en besked til mig så finder vi ud af noget...og ang AA jeg mener der ligger noget i hua hin men er ikke sikker det må en af dem fra hua hin vide...... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Payanak |
Lagt på d. 27/09-2008 05:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Ulrich55 skrev: efter nogen overvejelse, tager jeg temmelig hurtigt fra Phuket til Pattaya, hvor jeg ikke har været før..er der nogen der kender et billigt sted at bo. Du kan jo så tage temmelig hurtigt tilbage igen! Nej, seriøst så vil jeg råde dig til - hvis du altså er fast besluttet på at bo 3 mdr. i Pattaya - at rejse til andre byer uden for Valhalla. Og så må jeg tilkendegive min forundring over, at du planlægger at flytte til et sted hvor du aldrig har været før. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 27/09-2008 06:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
Og så må jeg tilkendegive min forundring over, at du planlægger at flytte til et sted hvor du aldrig har været før hvad gjorde du selv da du kom til thailand...han gør vel det eneste rigtige og det er da at tage rundt og kigge hvad der sker i de forskelige byer og så tager man den derfra. manden er jo en fri fugl og kan gøre hvad han har lyst til måske han tager til pataya et stykke tid og bagefter tager han til bkk og måske et smut til nord thailand og så bagefter finder man ud af hvor man havde det bedst. det vil jeg syntes ville være en god ide.... og ang hvor man bor ja nogle har det godt i bkk andre har det fint i hua hin eller hvad ved jeg bare man selv har det godt med hvad man gør og ikke skader andre ja så er alt jo fint Redigeret af dutling68 d. 27/09-2008 06:29 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 27/09-2008 10:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Cha-nok skrev: ..................................................................................... Og så må jeg tilkendegive min forundring over, at du planlægger at flytte til et sted hvor du aldrig har været før. Derfor min "advarsel" til Ulrich, som jeg opfatter at være i "risiko gruppen" for muligt offer p.g.a. hans "psykisk tilstand"(ikke nedladende). Skeptikkeren, Jeg skrev også at jeg ikke ønskede at "male fanden på væggen". Men jeg håber at du ville indrømme at "disse skrækscenarier" er hyppiste i Pattaya end i fx. Korat eller Nong Kai (hvor der også bor mange faranger). Og som jeg nævnte før, så skal Ulrich passe på HVOR og med HVEM han færdes med. Ellers ville jeg ønske ham et hyggelig ophold i Pattaya. Hvad er det i vejen med Jomtien, der er mange hyggelige steder hvor man kan bo billigt, møde danskere og ikke langt fra Pattaya City hvis man ville svinge med ørene (eller var det snabelen ) Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 27/09-2008 10:58
|
|
Ulrich55 skrev: efter nogen overvejelse, tager jeg temmelig hurtigt fra Phuket til Pattaya, hvor jeg ikke har været før..er der nogen der kender et billigt sted at bo. i 3 mdr..guesthouse, værelse, eller andet vill jeg blive glad for en tilbagemelding..Jeg rejser på Torsdag, og har fået anbefalet Pattaya frem for Phuket, og vil selvfølgelig prøve Pattaya, men kender ikke et øje..Ved heller ikke om der er AA møder i Pattaya..all the best Ulrich55 Davs sikke dog en masse som kan komme ud af at ulrich spørger efter et billigt sted at bo. bamsen |
|
|
vandango |
Lagt på d. 27/09-2008 11:07
|
Skeptikeren skrev: Sikke en lørdag morgen at vågne til. Går ind på sin ynglingsite og så er det første man læser at man bliver slået i hartkorn med alle de druksnuder som åbenbart er de eneste Vandango kender til, stakkels den "kæreste" han har. Vor Herre bevares Vandango, du er sku da vist langt ude, håber virkelig ikke Ulrich "møder dig", men OK det bliver da vist ikke hos AAA. Sikke gode råd at give. Opsøge danske steder, hvor alle ved at der for det meste kun sidder bøvehoveder med dag- og ugegamle branderter. Nu syntes jeg da godt nok at du lige er skeptisk nok - lol |
|
|
Lagt på d. 27/09-2008 21:32
|
|
ingolf skrev: bkk skrev: kan anbefale dig at leje dig ind i view talay 2 eller evt højere, du kan leje fra en dag til evigheden, der er massere af muligheder, ligger et meget roligt sted bkk, det lyder da interesant, har du noget link til det?? Ingolf bamse kom med et godt link http://www.thaila... men der er massere af andre selskaber Jeg starter næsten altid med at kigge her http://www.fairpr...or_rent.pl og så ender jeg normalt med at finde noget billigere, men fair har det største udbud, og de er nemme at lave forretninger med. men dog en lille smule dyre end de fleste andre og en helt anden ting så behøver man ikke at drikke for at bo i pattaya, ( jo man behøver en masse vand) der er massere af andre ting at lave, find dig en hobby, gerne af hunkøn |
|
|
Ulrich55 |
Lagt på d. 30/09-2008 08:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
tak for de mange såvel positive, som debile meldinger ;o) nu har jeg da noget at gå efter..tusind tak..
Ulrich
|
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 30/09-2008 08:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Ulrich55 Du ønskes en god rejse og jeg håber da du finder et sted og bo, men vi høre vel fra dig når du har fundet dig en plads hvor du kan få internet adgang God Tur
Ubon.
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |