Se indlæg
Thailand Rundt På Cykel
|
|
Lagt på d. 18/08-2008 04:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Du vil såmænd være så velkommen til både mad og drikke her i Pattaya. Men vi har ikke andre muligheder for overnattende gæster end en sofa i stuen som ikke er særlig komfortabel. Nåh jo så er der en plads på det hårde trægulv hvis man er til hårdt underlag og selvpineri. Så er du nået hertil og trænger til "lidt Dansk" så blot en mail så finder vi på noget. Har uoffecielt danmarksmesterskab i frikadeller. Skeptikeren fra Pattaya der er dybt imponeret af din vilje til sådan en tur. Ville ønske jeg var ung og rørig nok, så fulgte jeg med. |
|
|
jan svitzer |
Lagt på d. 18/08-2008 06:20
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Hej muslingskaller Det lyder da godt med sådan en tur rundt i thailand jeg har også en plan det er at køre fra dk til th men det er svært alene men kommer du også forbi KORAT så ring eller skriv så er der også en seng her håber du får lavet et kort så vi kan se din rute rundt i lande hilsen jan (korat) |
|
|
Kalasi |
Lagt på d. 18/08-2008 07:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
Der findes en tråd: http://www.dansk-...post_48122 Le-si lavede et flot stykke arbejde: http://danskthai..../east.html Kalasi |
|
|
manse |
Lagt på d. 18/08-2008 10:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Kære Musling Du er også velkommen her i Nakhon Sawan. Den Kalasi henviser til var en ide vi fik for længe siden, men som sædvanlig på denne site og som Le.Si forklarede mig, så sker dette altid, folk synes det er interessant i starten uden at holde ved. Hvorfor er jeg egentlig ikke klar over, men det er vel fordi vi er nogle hundehoveder som har nok i sig selv. Du skal bare sende mig en PB hvis din vej falder forbi, og for den sag andre også. Jeg har dog haft den glæde, at jeg har haft mange besøg af landsmænd, både for at sige hej og for en enkelt overnatning inden videre færd. Få nu lavet det kort, så vi ved hvilke steder du kommer igennem. Jeg skal nok kippe med det danske flag, hvis du kommer denne vej. Hvis vi ikke ses, ja så må du have en god tur. Tou og Manse |
|
|
Lagt på d. 27/08-2008 20:00
|
|
hej alle sammen jeg har lige fået et tilbud fra sas direkte 6100 kr så jeg tager afsted den 11/9-11/12 3 måneder fedt så jeg der vil have besøg skriv lige en pb og jeg svare tilbage |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 27/08-2008 20:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
muslingskaller skrev: hej alle sammen jeg har lige fået et tilbud fra sas direkte 6100 kr så jeg tager afsted den 11/9-11/12 3 måneder fedt så jeg der vil have besøg skriv lige en pb og jeg svare tilbage Ja det var da en billig pris.... Lykke til med Tour de Thailand. |
|
|
Lagt på d. 04/09-2008 20:25
|
|
bare lige sige 1 uge til og så er jeg flyveklar lige p.t ved jeg ik om jeg bare køre efter min "gamle tur" thailand,laos,vietnam,cambodia, thailand eller jeg holder mig til thailand rundt, med spændende skal det nok blive, og i er velkommen til at følge min tur, og jeg prøver at følge op hver dag eller når jeg møder en internet cafe eller en venlig sjæl med bredbånd P.S det med billed af min rute, det kan jeg altså ikke finde ud af, så hvis nogen kan så skal i være velkommen til at leve det for mig bare send en pb og i får coden til sitet |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 26/10-2008 16:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
muslingeskaller Hvordan mon det går med denne cykeltur? Nogen der har hørt nyt eller haft besøg af cykellisten? |
|
|
sank |
Lagt på d. 26/10-2008 16:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Næ men jeg fræser rundt i Pattaya med fare for liv og helbrede |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 07/01-2009 13:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det kan være musling er blevet "opholdt" et eller andet sted |
|
|
Lagt på d. 07/01-2009 13:38
|
|
jeg har set en cykel holde i pat pong, det er nok ham. |
|
|
hfb |
Lagt på d. 07/01-2009 13:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
muslingskaller skrev: Så er jeg ved at være klar til min næste cykeltur og det bliver thailand rundt ca. 4800 km. Jeg har lavet en hjemmeside hvor i kan læse hvor jeg kommer henne og hvis i er gavmilde så søger jeg overnatninger undervejs og en hyggesnak er jo altid en dejlig ting. http://cykelture.dk God fornøjelse og god tur. Jeg håber du har taget lappegrej med samt husket at tegne en stor ulykke / livsforsikring Du finder ikke mange cykelstier Redigeret af hfb d. 07/01-2009 13:48 |
|
|
manse |
Lagt på d. 07/01-2009 14:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
ja det er ikke meget vi har hørt siden vi alle tilbød husly til vedkommende, men måske har han fundet sin eneste ene, og sat cyklen på stald for en tid, men det kunne da være interessant at høre, om nogle af alle disse venlige mennesker har haft besøg af vedkommende???? |
|
|
Lagt på d. 10/01-2009 11:14
|
|
Hej alle sammen Og undskyld at jeg ikke har givet en lyd fra mig men flere ulykker væltede ned over mig Dagen før jeg skulle af sted blev jeg påkørt( i mens jeg holdt for rødt) dette resulteret i en forstrukken ryg og nakke og måtte ligge i stræk i 3 uger uden at bevæge mig fedt. derefter skulle jeg prøve at komme tilbage til en nomal tilværelse det tog hårt på kroppen og jeg må leve med daglige smerter og engang imellem kan jeg ikke røre mig og må ligge i sengen i flere dage med kæmpe smerter som jeg så får mofinpiller imod, så nu kan jeg se hen imod en pensiontilværelse med lav løn og store smerter. og en alt for lille erstatning 65000 kr men livet er jo vidunderlig herligt og vil da glæde mig over livet. det skal lige siges at jeg da godt kan gå og cykle igen og har det helt fint idag dog med smerter, men jeg kommer nok ikke lige på cykeltur forløbelig nu skal jeg jo til at finde mit gode liv igen og jeg har lidt planer om at tage til thailand i næste måned, nu har jeg jo al den fritid som jeg vil udnytte til noget godt måske skulle jeg begynde at spille dart igen hmmmmm når kan i have en god dag alle sammen hilsen Muslingskaller |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 10/01-2009 16:31
|
Ked af at høre det Musling. Drøn-ægerligt for dig der havde glædet dig til den store tur. Vi er adskellige der havde set frem til at læse om dine beretninger fra turen henad vejen. Håber du vil få det bedste ud af din nye situation. Mvh rinpoche |
|
|
jylland55 |
Lagt på d. 10/01-2009 22:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 127 |
Hvordan er i entelig dækket ind Jer som bor i thailand? jeg tænker på Ulykkesforsikring. Livsforsikringer. Pension. Sparre i op i thailand ? Hospital. samt hus og indbo. samt ansvar ? Hello ....
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2009 16:07
|
|
JUbii efter at have snakket med læger og forsikring og thaikonsulatet så må jeg godt tage min medisin med til thailand, jubii så nu har jeg købt billet til 2/2- 5/5 og jeg tager min cykel med og håber at træne lidt i pattaya 2 uger for derefter køre mod cambodia og cykle lidt i landet og måske laos i ca 1 måned for at køre tilbage til pattaya så må vi jo se om ryg og nakke holder til det, for jeg tænker sku ik på andet og min kærste få fnider af mig så med grønt lys for min læge for som han siger, jeg kan jo kun få flere smerter og så køre jeg jo nok ingen steder med på den anden side hvis jeg ik gør det så bliver jeg jo syg af at tænke på det så afsted på en ikke så vild tur, men det bliver sku dejligt. og jeg skal da prøve at skrive lidt om turen undervejs smerte kan være smerte, jeg glæder mig om ik andet så til varmen. |
|
|
Lagt på d. 22/01-2009 17:00
|
|
Jamen så må du ha en rigtig god tur, godt det ikke er mig hvad skulle man dog der. Ikke fordi jeg er misundelig hæ hæ, jov så pyt da lidt er man vel, men håber da du får en fornøjelig tur. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 22/01-2009 17:02
|
Godt at høre tingene flasker sig for dig musling. Du ønskes en rigtig god tur herfra. mvh |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 22/01-2009 17:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
osse god tur fra mig |
|
Spring til debat: |