Se indlæg
 Udskriv debat
Kærligheden eller mangel på samme!!!
manse
Kære Suk

D u og jeg har sgu da aldrig været bange for hvad folk skriver om os, så hvorfor er du pludselig blevet blød i knæene over nogen uvidende individer. Du er vel ikke ved at falde af på den. lad os da give de unge mennesker en oplevelse på hvordan det kan være her i Thailand. Thailand er jo ikke anderledes fra andre steder, måske en lille smule med hensyn til respekt, men hvad pyt dog med det, for dem der ikke har modtaget den endnu, har måske fortjent det, ja hvad ved jeg, men kære Suk stå ikke tilbage for ligegyldig kritik, for det får de fleste alligevel ikke noget ud af. Nanaok har det godt fræk som en slagterhund, elsker damer og bider mændene haha.

Det er nu jeg vil bruge mit gamle undervisnings klu.

GLEM IKKE AT POSITIVITET BREDER SIG SOM RINGE I VANDET, MEN DESVÆRRE GØR NEGATIVITET DET SAMME.....

Også knus til Ning fra hele familien og hej til dig, hovsa konene siger knus til dig også haha.

Jeps manse jeg giver dig sgu ret.Grin

Saendaeng
Jeg tog hertil Thailand i sin tid for at arbejde , havde ikke lige tænkt at jeg skulle ende med at bo herude.

Idag har jeg verden skønneste kone , som jeg stadig er forelsket i lige så højt , som da jeg mødte hende i sin tid.

Hun er en tempremantfuld dame , men ligeså tempremantfuld hun er , lige så blød kan hun værer.

Hun er den bedste mor jeg kunne tænke mig for mine børn.
Hver gang jeg kommer hjem fra arbejde , så er der ingen bedre end hende er kan få mig til at slappe af , jeg får simpelhent ikke lov til at lave noget den første uge.

Jeg har fundet pigen i mit liv herude , det kunne ikke have været bedre.

Som Manse skriver der er opture og nedture i alle forhold , men det er kun sundt for forholdene.

Har også haft mine problemer med familien , ang de troede jeg var en omvandrende ATM , men det har været moster og tanter , de er blevet sat på plads den dag idag.

Hendes brødre har jeg hjulpet med at åbne forretninger for så de kan klare sig selv den dag idag.

Der er ikke en dag jeg ike savner min kone og børn , når jeg er ude at rejse , er glad for at jeg så kan se dem over skype hver dag..

Håber alle kan finde der livs kærlighed i Thailand , det er bare om at bruge sin sunde fornuft.
For der er mange gode piger herude..

Held og lykke til alle...Smile
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Manse jeg takker for dine store, varme følelser, dem har vi ikke for mange af her på sitet, men der er dog sket nogen positiv forbedring her på det sidste. Måske positiviteten er begyndt at smitte af?

Jeg kom til at tænke på, da jeg havde sendt mit indlæg, hvad jeg egentlig opfatter som noget af det vigtigste i et forhold - det være sig ægteskab, venskab eller blot et kærlighedsforhold

Hele mit liv har jeg sagt - og ment - at ærlighed er det vigtigste i ethvert forhold. Lyver du for din partner/ven/veninde ender det altid galt. Man kan ikke leve i nogen relation hvis der løgne indblandet.

Havde indtil for nylig en ven som kom jævnligt til TH, men Lin og jeg fandt efter næsten 4 år, ud af at han havde så mange løgnehistorier ikke blot over for os, men også over for sin familie I DK. Han er ude af vort liv nu - heldigvis. Vi brugte al for megen tid på at sortere hans historier når han drog af sted. Vi vil hellere være ensomme med os selv, end omgås slige personer. Familien er af helt samme opfattelse. De accepterede ham som ven af huset, men havde slet ingen respekt for ham som menneske. I dag er de glade for at vi vippede ham ud. Jeg har aldrig i de otte år taget een eneste af familiemedlemmerne i en løgn.

OK, den der med at tabe ansigt, er jo en helt anden sag, men det betragter jeg ikke som løgne, dette har jo været oppe at vende i en anden tråd, så ikke mere om det.

Fra Lin og mit første møde den aften, hvor vi gik ud og spiste, havde vi samme mening om det at lyve og det holder vi stærkt i hævd.

Ligeledes mener jeg at man i ethvert forhold bør samtale, kunne snakke om alt, ellers er det da et dødt liv. Tænk kun at kunne tale om antal af drikkevarer, hvor mange damer, fodbold og anden sport, hvad skal vi have at spise o.s.v. Der er så mange ting der sker i samfundet rundt os, som man er nødt til at få sat ord på. Lin og jeg taler meget, fra vi vågner til vi går i seng. Om ikke andet så er det kærlighedserklæringer der bliver udvekslet og de er lige så vigtige, måske de vigtigste.

Og vi bruger alle megen tid på latter og grin. Lin var meget hurtig til at lære den danske form for humor, som jo ikke altid er lige let at forstå og slet ikke at kapere og slet ikke for en udlænding. Men hun kan i dag fyre en gang gas af der er en dansker værdig. Resten af familien er også kommet godt med, men thai jokes er nu heller ikke kedelige, jeg griner meget af de udskældte soaps, der kommer mange guldkorn. Sanuk - et dejligt ord.

Kan i nu passe godt på jer selv og alle de andre derude

Skeptikeren fra Pattaya

Spring til debat: