Se indlæg
SAS-SK972/73 eller Thai - TG 951
|
|
Lagt på d. 22/07-2008 09:36
|
|
Begynder Antal indlæg: |
quickmouse skrev: bamsen skrev: Men det ender sgu altid med at thai air, de er som regel billigere, eller konen kun vil flyve med thai air bamsen he,he, man er nok under toefflen hos konen hva bamsen Davs Ja det er jeg sgu nødt til det er jo hende som tjener pengene og jeg tager nu nogle sovepiller, så jeg på den måde kan undgå at skulle høre på de unger, og deres forældre som hele tiden siger, vær nu sød og stop. hold nu op. ja det er sjovt at være forældre. Men der er ikke så mange børn med i sas flyene som i thai air. bamsen |
|
|
Lagt på d. 22/07-2008 09:40
|
|
Ja ok bamsen der kan man se hvor forskellig vi er, for jeg synes det er sas der har flest børn med. Men mon ikke det er som loc skriver alle har hver deres smag, nogle kan lide datteren nogle kan lide moderen, så er der nogle de kan lide dem allesammen. Ps lige en lille vits godt nok fra et supermarkede, men alligevel synes den er meget sjov. I et supermarked skubbede en mand en indkøbsvogn med en hysterisk skrigende unge i. Manden sagde med en rolig stemme, mens han skubbede vognen foran sig: "Rolig nu Morten. Lad være med at skrige. Morten slap så af. Morten ikke være sur." En dame så dette og sagde: "Jeg må rose dig for din tålmodige sjæl. Sikke sødt du prøver at tale din søn til ro." "Dame....det er mig der hedder Morten Redigeret af d. 22/07-2008 09:44 |
|
|
Lagt på d. 22/07-2008 09:52
|
|
den var sgu god |
|
|
huratho |
Lagt på d. 22/07-2008 11:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
hej Jeg synes det er uforskammet at skrive at børn er uønsket, det er tros alt dem der skal bære arven videre. Måske vi skulle gøre lige som ham i Østrig, låse dem inde i en kælder i 24 år. Skam jer Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 22/07-2008 11:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Huratho, nu ved jeg ikke hvor du har læst at børn er uønsket, det eneste jeg kan se, er at DU har spurgt om vi skal have børne fri fly, Hvorfor skulle vi dog have det ??. Nu har jeg fløjet temmelig mange gange, både kort og langt, og JA, der er børn med på alle flyvninger, og Ja de fleste opfører sig pænt, og lidt barne gråd kan nu ikke få mit P.. i kog, men det kan derimod de forældre der ikke kan styrer deres unger, Unger som sidder og sparker på ryglænet, eller er ved at rive stolrygge afled, eller smider med ting og sager. Unger der får lov til at fræse op og ned af gangene, og ikke flytter sig for hverken andre passagerer eller for den sags skyld personalet og deres serveringsvogne, Forældre der bliver p...e sure, hvis man, eller personalet beder Dem tage sig lidt af Deres barn, idet de befinder sig i et fly og ikke i legestuen. der er jo visse sikkerheds foranstaltninger, at tage hensyn til. Ja vi har alle været børn, og mange af os har også børn med når vi flyver, nu er begge mine unger passeret de 20 år, men de har da fløjet siden de var 1,5 år. og ja de har da også vrælet ombord, men lidt slik, sodavand og legetøj plejer at skabe lidt ro. Har ikke problemer med række 31, selvom der normalt sidder familie(r) med babyer, eller mindre børn på de 4 midter sædder. ALLE skal have lov at være der, ALLE skal vel også vise og tage hensyn til andre... Glæder mig til 15/8 tager med SAS til BKK. Kim
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 22/07-2008 12:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Kro90 Jeg er helt enig med dig. Som jeg læser indlæggene, opfatter jeg det som om man ikke ønsker børn ombord på flyene, men måske forkert opfattet af mig. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 22/07-2008 13:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Hep skrev: Dog foretrækker jeg klart SAS, da deres fly er nye, bedre, støjsvage og har skærme i sæderne. Sæderne er også væsentligt bedre - om der er mere plads hos Thai eller SAS ved jeg ikke, men personligt synes jeg at man sidder bedre i sæderne hos SAS. Afgangstidspunktet fra CPH med SAS er også bedre end med Thai i mine øjne. Jeg er fuldstændig enig med Hep, ikke mindst det fremhævede punkt taget i betragtning. Børnene og undertegnede får altid jetlag, når vi flyver fra CPH 14.35 med TG, lukker ikke et øje på turen og ankommer ødelagte. Konen er genetisk priviligeret, hun er thai og kan sove hvorsomhelst, nårsomhelst. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 22/07-2008 15:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Det er nu sjovt så mange forskellige meninger vi har om alt herinde. Det er positivt ment. Jeg har rejst med Thai de første 2 gange. sidste år med My Travel Airways. kl.14.35 kontra 23.55. For det første var der sidst noget af et hus med min søde frue, der jo kom alt for sent op i den der chopping afdeling. De fleste butikker var lukkede, og hvad jeg syntes var slemt, var loungen med faføl kun havde åbent ca. 20 min endnu da vi nåede frem. Jeg kan se på tidligere indlæg, om afg.tidspunkt, at nogle kan nå en arbejdsdag på rejsedagen, og så er SAS eller Mytravel (nu Thomas Cook) jo fin. Jeg arbejder ikke på afrejsedagen så jeg rejser gerne om erftermiddagen. Havde billetter til aften flyet men de er nu ændret, så vi flyver Thai. Egentlig også rart med ankomst om morgenen. Er så på hotellet på Phuket før middag, og dermed næsten en hel feriedag til rådighed. På rejsen i år var vi først fremme på hotellet ved 7-8 tiden aften og så er den dag gået godt og vel. En anden ting er, at vi afleverer vores 3 skønne Labrador hunde i Kennelen dagen før afrejse. Så når rejsedagen kommer er det bare at komme afsted. Nyde glæden ved stemningen i lufthavnen og fruens glade ansigt i parfume butikkerne. Næste rejse er nu godtnok den 31. december så der er det alligevel fridag. Fortsat god sommer Ole |
|
|
frisa |
Lagt på d. 22/07-2008 16:34
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Tilbage til flysæderne.....! Mange, mange tak til Brian,Sam,Kro90,Locturian,KimSwedmark,Bamsefar,Hugo,Carsten,Webmaster..osv.osv for de mange og gode informationer om egne oplevlse i sædet - det var lige det jeg efterlyste. ! Det undre mig dog lidt at læse, at så mange tilsyneladende "kan købe" billige billetter med Thai Air TG 950/51 KBH/ Bangkok ...hvor/ hvordan køber i dem....?? når jeg ser på divrse søgemask., ja så er Thai ALTID i TOP med prisen. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 22/07-2008 17:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Øh jah, undskyld Frisa. Så ikke det oprindelige indlæg. Flovt, ja. Ole |
|
|
sonni08 |
Lagt på d. 29/07-2008 00:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 95 |
Jeg kan anbefale at sidde på econonomyplus/business hos Thai. Det har vi gjort de sidste fem gange og vil aldrig prøve andet. Der helt fantastisk. //Sonni08 |
|
|
kiml |
Lagt på d. 29/07-2008 07:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Jeg har fløjet begge selskaber, og syntes at det er hip som hap det er prisen der tæller, og jeg tror at sæderne har samme størelse, kan ikke mærke forskel. Ang børn ja de skal jo også på ferie, sidst jeg var med Thai havde jeg fornøjelsen af en på sædet foran mig, der var tryk på når barnet var oppe i 100 db. eller stod hun oppe i sædet og hoppede, det er da anstregende, men tænk på de arme forældere de tænker jeg gør det aldrig mere ( før næste år ) de andre er nok sure |
|
|
kiml |
Lagt på d. 29/07-2008 07:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
glemte lige tager afsted i dag med SAS kl. 22,45 glæder mig, har selv børne med, men de er 19 og 21 håber at de sider stille hehe |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 29/07-2008 14:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Kim - godt at du har børnene med til at passe på dig....hehe... igen - min ven - vi tales ved og rigtig go´tur - hils alle derude! Glem ikke at drikke en kold Tiger Beer med morfar fra mig! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2008 14:30
|
|
Ja tag også en kold tiger beer for mig og ellers rigtig god tur |
|
|
PNO |
Lagt på d. 15/08-2008 21:39
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Jeg har prøvet både SAS og Thai. Selvom det er slidte maskiner foretrækker jeg Thai. Det er der flere årsager til Ankomsttiden i Bangkok passer mig perfekt. Jeg synes der er bedre benplads. Servicen er bedre i mine øjne Jeg har nu ikke fundet SAS billetter i flere år der var billigere end Thai Hilsen PNO |
|
|
L |
Lagt på d. 17/09-2008 18:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
Er det rigtigt hvad jeg har hørt at Thai Airways ofte aflyser afgangene fra Danmark kl.14,35...? og hvis ja, hvorfor .... jeg har hørt at det er "med vilje" ? og hvad sker der så ... hvor længe og hvor skal man vente og er der økonomisk kompensation ? |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 17/09-2008 19:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
L skrev: Er det rigtigt hvad jeg har hørt at Thai Airways ofte aflyser afgangene fra Danmark kl.14,35...? og hvis ja, hvorfor .... jeg har hørt at det er "med vilje" ? og hvad sker der så ... hvor længe og hvor skal man vente og er der økonomisk kompensation ? ja, det er sandt nok. også afgangen kl. 01:25 fra bangkok er ofte aflyst, men det skal du ikke være ked af for så er der hotel overnatning i bkk på novotel på thai air´s regning. http://www.novote...otel.shtml og efter sigende så er alle aflysningerne på grund af service quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
L |
Lagt på d. 17/09-2008 19:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
men hvornår kommer man så afsted...? 24 timer senere...eller ? er jo ikke så heldigt at miste en hel dag på udturen...eller at blive hængende dernede hvis man skal hjem på arbejde.... |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 17/09-2008 19:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
L skrev: men hvornår kommer man så afsted...? 24 timer senere...eller ? er jo ikke så heldigt at miste en hel dag på udturen...eller at blive hængende dernede hvis man skal hjem på arbejde.... afgangen fra cph er oftest udsat til dagen efter. afgangen bkk er oftest udsat til 07:00 / 08:00 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
Spring til debat: |