Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Er der mig eller sker det ???
|
|
Lagt på d. 01/03-2005 19:53
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa ole Ja der har du ret der er mange faranger som mærkeligt nok skvatter ud fra balkonen og dør men det er altid selvmord eller uheld selv om de skulle ha bundet armene på ryggen,og døren ud til balkonen er låst Men det har jeg godt nok aldrig hørt Men vi har jo meinert som begik selvmord bundet og med en pose om hovedet som var bundet med en snort rundt om halsen bamsen |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 01/03-2005 20:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
bamsefarr skrev: Hejsa ole Ja der har du ret der er mange faranger som mærkeligt nok skvatter ud fra balkonen og dør men det er altid selvmord eller uheld selv om de skulle ha bundet armene på ryggen,og døren ud til balkonen er låst Men det har jeg godt nok aldrig hørt Men vi har jo meinert som begik selvmord bundet og med en pose om hovedet som var bundet med en snort rundt om halsen bamsen nej nej meinert var bare uheldig at falde og ramme en pose med hovedet og i et forsøg på at få posen af så var han så uheldig at rulle sig i en snor Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 01/03-2005 21:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
jeg tror at nogle af selvmorderne er dække over at nogle af pigerne doper deres kunder og så er der nogle som får for meget og dør så smider de dem ud over altanen for at dække over dem selv ja hvem ved.......... jeg kender en som brugte det trix i thailad nogle gange når det var en gammel kunde de ikke gad at være sammen med så fik de lidt i glasset på hotellet så falder de hurtig i søvn og de slipper for at gå i seng med dem.......
Redigeret af dutling68 d. 01/03-2005 22:03 |
|
|
mugge |
Lagt på d. 02/03-2005 09:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
eller måske er det bare lidt kinky sex med en pose og lidt bondage der driver dem til altanen!!!!! |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |