Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Eagle Paradise, utleie,salg av condos i PATTAYA.
|
|
issan |
Lagt på d. 26/01-2008 17:36
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
issan skrev: Unnskyld frøken ebeth, men nå har jeg brukt hele helgen på disse sider istedet for på min kone. HUN er ikke spesielt glad nå; så mulig jeg må flykte avgårde. ER du i Pattaya om 2-3 uker så skal du få personlig omvisning i alle de condoer som ikke er utleid allerde. Og da få du heller spandere en middag på meg. For nå er jeg ferdig med alt, untatt de siste bilder fra en annen condo/leilighet. Det er faktisk ikke mulig å oppdrive og drive en internettside med så mange leiligheter. Nå er jeg rimelig trøtt, og kanskje må sove litt, regner med at alle dansker nå har fått ett svar de kan leve med. God natt alle sammen. Ta en titt igjen: http://thailand.9...eparadise/ |
|
|
Lagt på d. 26/01-2008 17:41
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Takk Issan Det var godt at du fik lavet lidt om på det Nu har man en chance for at se priser og man behøver ikke spilde sin egen eller eagles tid med det bamsen |
|
|
issan |
Lagt på d. 26/01-2008 18:10
|
jo bare hyggelig det. Hvis dubor i Chaiyaphum så er det faktisk ikke så mange timer til meg heller. |
|
|
Lagt på d. 26/01-2008 19:10
|
|
Det er da okay priser. |
|
|
issan |
Lagt på d. 26/01-2008 20:18
|
ja, dessto lenger vekk fra byer sesto billigere, sånn er der bare, men da har du en kjempegod sjansje til å prate til deg selv. |
|
|
issan |
Lagt på d. 26/01-2008 20:22
|
Fy flate, men nå er jeg full, så nå legger jeg meg før det blir kniv og øks. Natti alle semmen. |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 27/01-2008 12:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
issan skrev: Fy flate, men nå er jeg full, så nå legger jeg meg før det blir kniv og øks. Natti alle semmen. Meget norsk Det hjalp da på din hjemmeside at du fik flere oplysninger på. Med hensyn til at spise sammen kommer jeg meget sjældent i Pattaya, men måske kan jeg overtales til at du køber mig et måltid, hvis du kommer nordpå Jeg forsøger jo ikke hjælpe dig, for at gøre din veninde sur.... hun bliver nok god igen, men for at du skal få solgt din vare. Her er et eksempel på hvordan det også kunne se ud: [url]www.hackensack.dk/maetaeng[/url] vh |
|
|
issan |
Lagt på d. 27/01-2008 14:19
|
Jeg bor 70 mil nord for PATTAYA, lenger nord kan du nesten ikke komme. |
|
|
Lagt på d. 27/01-2008 14:52
|
|
ebeth skrev: [quote] Jeg forsøger jo ikke hjælpe dig, for at gøre din veninde sur.... hun bliver nok god igen, men for at du skal få solgt din vare. Her er et eksempel på hvordan det også kunne se ud: [url]www.hackensack.dk/maetaeng[/url] vh Jeps - det viser hvor langt man kan komme med standardværktøjer... Jeg er nok enig i kritikken isaan - hvis man vil noget komercielt så skal man lægge sig lidt i selen for at få det til at se professionelt ud, min tanke når jeg ser din side (isaan) er at det er et lidt halvdskummelt projekt, ikke videre professionelt, hvilket er det indtryk jeg så overfører på udlejer og sælger... Når jeg ser Ebeths hjemmeside... selvom jeg ikke VIL bo i Chiang Mai, så har jeg næsten lyst til at tage afsted for at sepå huset... . |
|
|
issan |
Lagt på d. 27/01-2008 15:24
|
For masse hevy ting er ikke noe mer enn ungdommer liker. Det som vår generasjon liker ,det er fakta-opplysninger som Dere spesille dansker har fått nå. (ps, det var ikke vondt ment). Men det har seg slik at disse conods er snart fullbukka. Men når det er full så er likevel firma istand til å fikse og ordne med andre leiligheter. Når der gjelder huset i Chang Mai, så er det bare noen få bilder der, og enkelt og greit. Hvordan skal en klare å gjøre tilsvarende hvis en har kanskje over 100 hus som til tider er ledig og opptatt? Det var det som var tankene bak ideen om å lage en jævlig dårlig hjemmeside so m ihvertfall folk reagerte på, og det har jo skjedd nå. tusen takk alle sammen. Og gittarist/monkey/heavy og punk får vi la ungene våres holde på med , hvis en ikke er spesielt trengt etter f.eks. elvis. Redigeret af issan d. 27/01-2008 15:34 |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 27/01-2008 16:05
|
I'll rest my case, før jeg begynder at se på den engelske del af siden, issan. Du gør det på din måde jeg på min. Med hensyn til alder, har det ikke noget at gøre med selvkritik! Der er mange der vil sige at jeg heller ikke er et barn mere.. Hav det godt i Yasothon. vh |
|
|
issan |
Lagt på d. 27/01-2008 17:28
|
สวัสดีครับ Jeg skal ihverfall stå for mine ord,hvis du er en kvinne og har lyst på en middag for 2. |
|
|
helge |
Lagt på d. 27/01-2008 19:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 187 |
Om man for intervenere i den internordiske romancen den. Det ser ud til at være et dejligt hus, Ebeth. Mvh Helge |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 27/01-2008 20:10
|
Hej Helge Det er et rart hus, i en rar landsby, men det ligger i Thailand og som en gammel gift kone, kunne jeg godt tænke mig at holde ferier lidt tættere på Danmark. Jeg har ligesom været der, gjort det og købt adskillige t-shirts. Må så også sige at hvis vi ikke får solgt, ender vi vel med den der 50% løsning, hvor det er vinter i HangDong og sommer på Lolland. -og til den søde nordmand: Jeg er en kvinde, jeg kan måske drikke dig under bordet men.... jeg kan med garanti ikke slæbe dig hjem, så der bliver nok ikke nogen middag for to i Yasothon. vh |
|
|
helge |
Lagt på d. 27/01-2008 20:36
|
Hej Ebeth. Du må gerne drikke mig under bordet. Til gengæld lover jeg, at slæbe både dig og bordet hjem. Mvh Helge |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 27/01-2008 23:51
|
Hmm er der lidt foul play her, hvem har sladret om min størrelse, siden du ved du både kan slæbe mig og bordet vh |
|
|
helge |
Lagt på d. 28/01-2008 01:15
|
Hej Ebeth. Hvis det drejer sig om mere end et cafebord, må du selv lige gi' en hånd med. Eller få en galant nordmand til hjælp. Han er formodentlig blevet ædru igen, når vi går under bordet. Mvh Helge |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 28/01-2008 11:58
|
Vil det sige at du/I har tænkt på at besøge Chiang Mai og omegn? Så skal vi bare ha' fat i en fuld nordmand, det er ikke så svært. vhXXXX (det er mit nye alias ) |
|
|
issan |
Lagt på d. 28/01-2008 12:34
|
Vil det sige at du/I har tænkt på at besøge Chiang Mai og omegn? Så skal vi bare ha' fat i en fuld nordmand, det er ikke så svært. vhXXXX (det er mit nye alias smiley) Nå er denne nordmann blitt edru, men faktisk så står tilbudet til lags enda. Spesielt siden jeg skal flytte til KHITSANULOK, ca 2-300 km sør fra Chang mai. |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 28/01-2008 13:13
|
Det er langt at køre fra Phi-lok, men det er jo også langt at køre for Helge. Hvis vi skal lave noget, hvilket vi godt kan, er det så ikke bedre at tage jeres familier med? |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |