Se indlæg
 Udskriv debat
Kun otte gange anmeldte danskere sexturisme i 2007.
prasat
til bent og riponche.

hold da helt kæft hvor er i naive. ja jeg kan tage jeg en tur gennem soi cowboy og både vise jer skiltene hvor der står alle piger er over 18 og plukke pigerne ud som jeg kender fra landsbyen som er mellem 16 og 18 bla 2 kusiner til min kone, som selv lige var fyldt sytten da jeg mødte hende i soi cowboy. jeg har haft flere piger med mig som ikke kunne komme ind på diskoteker og når man spørger dørmanden for man at vide det er fordi de kun er 16 eller 17 år.
nu når vi siger billeder hvor gammel er min kone så på mit avatar??
men man skal 15 år tilbage for at opleve åbenlys børnesex i thailand, dengang foregik det ret åbenlyst i pattaya i ålbarerne hvor gågaden starter, men dette har de heldigvis fået ryttet op i, det var små drenge ned til 8 års alderen.
jeg fatter bare ikke at du bent som er bosidende i thailand kan fornægte de ting som en lalle glad dum turist som mig ser hver gang jeg er i thailand.
til nixon jeg tror pigen er under 18

prasat

Suk Rak Ning
30 +
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

kan se at sindende er oppe og køre på dette spørgsmål . men ville selv være mere end 100% sikker på at det er en pædofil der går spadserende med en mindreårig og dette menes piger og drenge under 12 år , det er som nogen har været inde på være en fader til barnet eller forsørger for den sags skyld jeg ville ikke selv være i stand til at gennemskue dette , det er lige føren man skal have et skilt på sig hvor der står , det er mit barn , eller kun gøre dette i selskab med moderen.

Suk Rak Ning
Jeppe.

Jeg havde samme tanke, bare med en T-shirt med tryk, det er en trist verden vi leve i, hvad paedofoli angaar.....

Og ja Jeppe, man skal selvfoelgelig vaere 100 procents sikker inden man anmelder nogen.

Syntes at det initiativ de har taget i Cambodia er fint, har de en staerk mistanke om at det er en paedofil der er paa spil, ja saa filmer de ham uanset hvor han gaar hen indtil der er tilstaekkelige beviser mod manden til en retssag....

bruno
Så lige denne debat..

http://debat.bt.d...d_uid=1819

Jenni skriver:
Jeg har set, at 150 000 danskere vil tage til Thailand på trods af skærpet terrorrisiko.
Det må forbavse meget, ikke?

Har du en bemærkning til det?

GODDAW Jenni.

Davs Bruno

Jeg lavede lige dit links aktivt
bamsen
Redigeret af d. 23/01-2008 07:31

http://gj-blog.dk/
Davs
Ja den jenni er vist lidt blød i boldenGrin
så las os håbe hun får råd til en psykolog

bamsen

huratho
Hej
Selvfølgelig skal det anmeldes, det gælder ALT kriminalitet også økomomisk. Hvis man er vidne til en forbrydelse skal det anmeldes.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

bop bop bop bop Grin

Ja hugo den hopper jeg sgu ikke med på Grin

bamsen

xxxx
Hejsa Bamse..
Ja der kan vist ikke siges ret meget andet til det.......

Hugo prøv nu at tænke baglæns og tæl op hvor mange gange du har været lidt på kant med loven..
gult lys i trafikken - hugget en af naboens æbler etc etc etc.. Sidder du så og har dårlig samvittighed over at du ikke blev straffet.. At der ikke lige var en der anmeldte dig.
Nej vel..

Børne sex - sex med mindre årige..
Ja hvor går grænsen ?????

Hvis peter på 17 lige høvler jane på 14, så er der ikke en der løfter et øje.. nåe de hygger sig da bare....

Hvis Søren på 25 lige høvler jane på 14, så er han et pædofilt svin, som skal have nosserne skåret af...

Her bliver jeg så nød til at have hjælp... For hvad er forskellen. ????

For mig at se, er det øv han kan få hende, jeg kan ikke...

At der ikke er ret meget af det her i Thailand... ok dog nok mest mellem Thaier.. det må skyldes som Prasat skriver.. tag solbrillerne af næste gang i kommer uden for døren..

Jeg ved ikke hvordan andre spørger når de vil vide noget, men slynger man et konkret spørgsmål i hovedet på konen / kæresten... som f.eks Er der børne sex i Thailand.
Ja så svarer hun promte ... nej...

Prøv at gå 2 - 3 gange over åen efter vand når i vil vide noget som er et måske kedelig emne..
Næh, man skal sige noget i retning af at jeg har hørt de andre snakker om at... etc etc etc så er der større chance for at få et rigtigt svar.. I det at hun er ikke den som stempler andre, hun bekræftiger det bare i givet fald...
ryggen fri... noget af det vigtigste i livet for en Thai....
Og så tyd deres krops sprog,,, hvis ørerne ryger ned mellem skuldrene og hurtige øjekast omkring sig, for der efter at tale med lav stemme.. ja så er der noget man taler om, men ikke i alles påhør. Og da slet ikke overfor farang, medmindre klovnen lige har antydet han ved et eller andet...

Hulens besværlig, men man kan jo også bare leve i lykkelig uvidenhed

Draaben
le-si, var du fuld da du skrev dit indlæg? alle ved da at grænsen ved børne sex er 18 år i thailand, og om Hugo har stjålet æbler eller kørt over for gult, kan vist ikke siges at være kriminelt.

Nyd dagen og vejen...Frank
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

thaikurt1
Jeg har lige læst at Rejsebranche skændes om sex-kampagne.

De store charterbureauer vil ikke støtte annoncer i danske aviser eller tv de mener at kampagnen skal føres på de destinationer, hvor forbrydelserne sker.

Red Barnet vurderer, at mere end en million børn verden over udsættes for seksuelle overgreb
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Davs
Ja der har RED MIMI ret.
jeg tror også at tallet er meget stort.Sad
DESVÆRRESadSad

bamsen

xxxx
Draaben skrev:
le-si, var du fuld da du skrev dit indlæg? alle ved da at grænsen ved børne sex er 18 år i thailand, og om Hugo har stjålet æbler eller kørt over for gult, kan vist ikke siges at være kriminelt.

Hejsa Frank..

Hvis der er en lov der siger det er forbudt, er man vel kriminel hvis man bryder loven.. eller ?????????
Du har måske en ædru udgave af lov fortolkning. ???

Grænsen ved børne sex i Thailand, ja mange siger 18 år, men såvidt jeg har forstået det er der nogle nuancer...
Og så for nemheds skyld siger vi 18 år, skulle den lov håndhæves, hvor mange mænd tror du så lige var på fri fod i Thailand...
selvfølgelig ikke nem at svare på, men en helvedes masse ville sidde i spjældet.
Præcis som hvis man håndhævede de 15 år i dk..

Gad vide hvad jeg skal beskyldes for at have indtaget denne gang Grin

Rasmus
fejl:
Redigeret af Rasmus d. 15/02-2008 16:08

Sabel
Draaben skrev:

Er det dig og din dame der er på billedet? Er hun betjent eller soldatWinkWink

Suk Rak Ning
Sabel.

Du maa frem med luppen, hvis du kigger godt efter har kvinden paa billedet et stofemblem paa venstre overarm, hvis du kigger rigtigt godt efter saa vil du finde svar..Grin

Lidt hjaelp til dig.........maaske emblemet ser saadan her ud, men det vil Draaben sikkert svare paa, naar han kommer online.....

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3e/Tourist_Police_Thailand.JPG/450px-Tourist_Police_Thailand.JPG[/img] is not a valid Image.

Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/02-2008 16:23

Sabel
Suk skrev:
Sabel.

Du maa frem med luppen, hvis du kigger godt efter har kvinden paa billedet et stofemblem paa venstre overarm, hvis du kigger rigtigt godt efter saa vil du finde svar..Grin

Lidt hjaelp til dig.........maaske emblemet ser saadan her ud, men det vil Draaben sikkert svare paa, naar han kommer online.....

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3e/Tourist_Police_Thailand.JPG/450px-Tourist_Police_Thailand.JPG[/img] is not a valid Image.

Ja nu kan jeg se hvad det er heheheheGrinGrin Tak for svaret og billedetGrin

Draaben
Hej Sabel.
Ja det er min kone og mig på billedet, I mellem tiden er min kone blevet opgraderet til major, før var hun kaptain.
Hun arbejder hos tourist politiet, spændende arbejde, skulle jeg hilse og sige.
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

Spring til debat: