Se indlæg
Tv udsendelse onsdag den 16 januar 2008 på DR 1
|
|
Lagt på d. 16/01-2008 16:53
|
|
Begynder Antal indlæg: |
jeg undskylder herfra også.... var skrevet med et smil på læben og skrev endda at ironi måske var anvendt Dextapoul tag det ikke så seriøst tror vist ingen mente noget dårligt... En gang imellem er det rart at kunne kigge en i øjenene og se det skæve smil dette kan man desværre ikke her andet end brug af disse Velkommen til ... mvh thordk Redigeret af d. 16/01-2008 16:54 |
|
|
Lagt på d. 16/01-2008 17:16
|
|
Ja Men idag d.16 Januar kommer der en udsendel i dr 1 som hedder Fra thailand.til thy og er om par dansk-thai par som bor oppe i nordjylland, Gud ved om de oversætter når de mænd skal sige noget Det var såmænd bare det.husk at se det bamsen |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 17:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Ja på DR1 klokken 20.00 til 21.00 i aften.
Ubon.
|
|
|
Lagt på d. 16/01-2008 17:55
|
|
Førest en undskyldning dextapoul,hvis han føler sig trådt på hvis du går tilbage i de forskellige tråde vil du se mange joks men det er ikke personligt,så ta det som en oplevelse. Angående thaipiger i aften på dr.1 er nongle af hovedpersonerne med i aftenshowet på dr.1 kl.1800 lindy |
|
|
Lagt på d. 16/01-2008 18:12
|
|
bamsen skrev: Ja Men idag d.16 Januar kommer der en udsendel i dr 1 som hedder Fra thailand.til thy og er om par dansk-thai par som bor oppe i nordjylland, Gud ved om de oversætter når de mænd skal sige noget Det var såmænd bare det.husk at se det bamsen Ja bamse man må håbe de kan oversætte fra dansk til et sprog du kan forstå Ja det bliver sjovt at se, jeg undrer mig bare over der er så mange thaire i thy. |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 16/01-2008 20:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
er der endelig nogen af dem fra det program som er på Dansk thai hjemmesiden her det kunne nu være radt hvis der var for at høre hvordan der går nu da programet er fra sidste år ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 21:05
|
Programet sendes igen den 28-1. Earthrush det ved jeg ikke om der er nogle af dem som er på DTW, det var ikke lige nogle navne jeg kunne genkende. Ubon.
|
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 16/01-2008 21:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 339 |
Hvor er vi danskere da bare utrolig naive!
[img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 21:12
|
Sjimmel hvorfor mener du vi er det.
Ubon.
|
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 16/01-2008 21:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Fint program - ikke nedladende på nogle punkter men meget objektivt filmet og vist hverdagen når der skal handles "hurtigt" - mht at blive gift i en fart.....bare lidt ærgeligt at vi danske statsborgere ikke selv får 100% lov til at bestemme når man er blevet gift og skal have den klods om benet fra US der hedder 7år og 54000kr deposit.... Latterlig regel ( jeg var under den "gamle" 3års regel) Hvorfor skal nogen bestemme over et parforhold i 7år? Det er sgu da sindsygt i år 2008! bare min mening om det.... Redigeret af pdrhan d. 16/01-2008 21:18 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 16/01-2008 21:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Rigtig god udsendelse. Så udsendelsen sammen med nogle herboende Thaipiger. (Malmø) Der blev grinet meget, da de selv husker deres første dage her sammen med deres tilkommende. Modigt gjort af dem som stillede op i udsendelsen. Hvordan mon det siden hen er gået Kae og Kjeld? forhåbentligt er det gået rigtigt godt. Rasmus |
|
|
helge |
Lagt på d. 16/01-2008 21:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 187 |
Hej. Jeg så ganske vist ikke hele programmet;kun indledningen. Nu er det endeligt slået fast,at thaier bruger turistvisum,til at finde sig en ægtemand i Danmark. Hvordan kommer det til at indvirke på visumregler og folkestemning?. Bare en tanke. Mvh Helge |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 16/01-2008 21:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Jeg syntes nu bare at de viste at visumreglerne bliver misbrugt til at hurtigst muligt at finde en mand. Tror måske der er nogen som tjener en skilling på at finde mænd til deres bekendte eller familiemedlemmer i Thailand. Bare min tanke om filmen måske jeg ikke har ret hvem ved |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 16/01-2008 21:29
|
ubon lynge skrev: Sjimmel hvorfor mener du vi er det. I min verden er det "unormalt" at gifte sig efter 1 uge f.eks. og jeg synes at man skal gifte sig af kærlighed, og at gifte sig er stort. og man kan umuligt nå at opbygge en stor kærlighed efter en uge kun. [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 21:34
|
Ja der skal nok blive noget ud af det, det kan måske få indvirkning på hvis andre vil have en thai her op, sådan forstå at reglerne bliver sådan at der ikke er nogle som har rå til det mere, eller det bliver meget svært at få et turistvisum fra thailand hvem ved, men ellers var det en god udsendelse
Ubon.
|
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 21:36
|
Sjimmel Ja der kan jeg kun give dig ret, det kan næsten ikke være for kærligheden efter en uge, så nu forstod jeg hvad du mener med at være naiv
Ubon.
|
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 16/01-2008 21:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
Vi så den også, grinede lidt, men syntes det var er ret godt program. Man kan jo håber der kommer en 2er :-) Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 21:38
|
phitsanulok kunne du godt forstå hvad de sag eller var det fordi der var tekst på, det var jo fra vestjylland
Ubon.
|
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 16/01-2008 21:39
|
Sådan er det jo med alt herhjemme, nyhederne blusser lige op et par dage og så har alle lykkeligt lagt det på hylden igen. Husker tydeligt dokumentaren med "rudy Frederiksen" alle mente jo at han ville få klø osv. men det gik da nærmest i sig selv efter et par uger. that is the way it is in our country [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Lagt på d. 16/01-2008 21:40
|
|
Sjimmel skrev: I min verden er det "unormalt" at gifte sig efter 1 uge f.eks. og jeg synes at man skal gifte sig af kærlighed, og at gifte sig er stort. og man kan umuligt nå at opbygge en stor kærlighed efter en uge kun. Jeg håber at Kae og Kjeld er glade og meget lykkelige, men een af de ting der primært slog mig var den manglende kontakt (kropssprog og øjenkontakt) der var imellem dem, selv under brylluppet - det KAN også være udtryk for blufærdighed i forhold til at TV hold... Men det var det jeg lagde mest mærke til... Ellers en forbavsende åbenhjertig udsendelse må man sige, så ros til tilrettelæggerne af den... . |
|
Spring til debat: |