Se indlæg
 Udskriv debat
Ny Alliances Jørgen Poulsen kræver 2 millioner
quickmouse
for 750.000 dkr. får man også:

5.000 flygningefamillier i somalia kan holde sulten fra døren i en måned.

750 aids patienter i afrika kan få fuld behandling i et år.

3.170 stærk underernærede børn kan reddes fra at dø.

eller

1 audi tt coupe med en 3,2 liters motor og 250 hestekræfter. Wink

sakset fra nyhedsavisen 08-12-2007.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Webmaster
Hmm, sad lige og læste den sidste nyhed om Jørgen Poulsen og Dansk Røde Kors og faldt over følgende udtalelse i nyheden som jeg ikke havde troet jeg skulle høre fra Radikale/Ny Allliance folks mund.

»Men så går Røde Kors ud og fortæller, at det er negrenes penge, og hvad ved jeg. Og det er dér, den går af«, fortæller Jørgen Poulsen til Jydske Vestkysten.

Fra denne nyhed:

http://politiken....444982.ece

Hvordan forstår I lige den om negerne ? Skal man forstå det på den måde at alle de fattige mennesker som Dansk Røde Kors og hvor Jørgen Poulsen har været øverste mand i en årerække, i princippet skulle hælpe til en bedre tilværelse bare er at betragte som en flok negere ?
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
helge
Bare som en indskudt bemærkning: Jeg nævnte engang,overfor en Røde Korsmedarbejder,om det var nødvendigt,at have hovedkvarter på Dag Hammerskjølds Alle. Det blev ikke godt modtaget. Vil man støtte, har jeg hørt,at Folkekirkens Nødhjælp,er mere effektive pr. krone. mvh helge[center][/center

helge skrev:
Bare som en indskudt bemærkning: Jeg nævnte engang,overfor en Røde Korsmedarbejder,om det var nødvendigt,at have hovedkvarter på Dag Hammerskjølds Alle. Det blev ikke godt modtaget. Vil man støtte, har jeg hørt,at Folkekirkens Nødhjælp,er mere effektive pr. krone. mvh helge[center][/center

Dansk Røde Kors har som en gave fra den danske stat haft brugsretten til statens ejendom Dag Hammarskjölds Alle 28 fra 1976 og indtil i år, er der noget forkert ved det ?

hn
Redigeret af d. 11/12-2007 15:08

helge
Hej. Ja det er jeg klar over. Men måske kunne stedet lejes ud/sælges, og pengene så bruges til nødhjælp. Hvad ved jeg?. Det var bare for at illustrere. Jeg har da før hørt at Poulsens løn var til debat,og det blev sagt at hans løn ikke kom fra indsamlingsbøsserne. Jeg tror bare,at er du i nød,er du noget ligeglad,hvilken kasse hjælpen kommer fra. mvh helge

hej.de skide 750.000 kr.er jo kun småpenge i hele røde kors cirkus.

jeg har sejlet nødhjælp rundt i verden for røde kors og andre der gerne vil gøre noget godt for ulande men dem der har behov for det får måske 10 %,resten forsvinder i den blå luft, men det holder da nogle folk i arbejde herhjemme og i udlandet.

lindy

Spring til debat: