Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Mikkel Kessler vs. Joe Calzaghe
|
|
blume |
Lagt på d. 04/11-2007 04:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
Ingen tvivl om hvem der vandt, det gjorde desværre Joe, kom igen Mikkel, han var for hurtig og smart, imponerende af en bokser på 35 år, erespekt for det. Fra en på tuden fra Odense, kan i sove godt. Blume |
|
|
Riis |
Lagt på d. 04/11-2007 04:34
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Dårlig boksekamp. så den på: http://4.livefoot...zaghe.html Riis Phuket Redigeret af d. 07/11-2007 04:43 http://johnriis.spaces.live.com
|
|
|
Lagt på d. 04/11-2007 06:28
|
|
Begynder Antal indlæg: |
dybshavdykker, jeg regner ned vi skal dele din bankbog på kampen, en dag på beer garden soi 7, og til Ajarn, dine to piger er kun stadig på 7/1, hvis du kommer med brugeroplysning, bør de vøre korrekte |
|
|
blume |
Lagt på d. 04/11-2007 16:51
|
Hej riis Er du nu sikker på at du så den samme kamp, eller der måske var noget af den ene eller anden slags der måske hindrede dig i at være bare rimelig objektiv. Det var en spændende kamp med den rigtige vinder. Venlig hilsen fra Fyns land Øboen Blume |
|
|
Berg |
Lagt på d. 04/11-2007 19:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
blume skrev: Hej riis Er du nu sikker på at du så den samme kamp, eller der måske var noget af den ene eller anden slags der måske hindrede dig i at være bare rimelig objektiv. Det var en spændende kamp med den rigtige vinder. Venlig hilsen fra Fyns land Øboen Blume Kan kun give dig ret Blume - Calzaghe var bedre på dagen, synes Mikkel kun var en skygge af sig selv, og mener stadig at Mikkel er en langt bedre bokser. Men igen tvivl Calzaghe vinder 7-5 i runder og det kan man ikke pille ved lige meget hvor meget danske briller man har på Man kan så diskutere hvor mange af Calzaghe's træffere der egentlig bør give point da han slår meget urent og ca 50% af hans slag er med åben handske, samt alle de mange slag i nakken som aldrig giver point fradrag. Men sådan er det at bokse på hjemme bane, det har vi jo set før med Brian Nielsen som vinder kampe han taber stort Ærgeligt ærgeligt bedre held næste gang Mikkel (håber da der er skrevet en rematch i kontrakten). Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
blume |
Lagt på d. 04/11-2007 23:58
|
Hej Berg Godt skrevet og er meget enig med dig i alt hvad du har observeret. Respekt fra Fyn for din kyndighed. Blume |
|
|
Lagt på d. 05/11-2007 02:32
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Dybhavsdykker, hvornår skal vi mødes og dele din bankbog i Beer Garten, soi 7 ??? Berg, du må også gerne komme med |
|
|
Riis |
Lagt på d. 05/11-2007 03:19
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Hej Til alle i denne chat: Jeg var meget skuffet, da jeg skev det indlæg, men må give jeg ret: det er ingen tvivl om at det er den rigtige vinder, og heller ingen tvivl om at Michael ikke ydede hans bedste. Men et par utrolig dygtige boksere, med et par uheldeige fejl fra Joe's side, vil jeg også sige. Efter hvad jeg har hørt bliver der ingen remach, Michael går efter sigende en vægtklasse op. Og Joe har på et pressemøde sagt, at der ikke kommer en ny kamp Riis http://johnriis.spaces.live.com
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/11-2007 11:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Riis... Sjovt at se din beskrivelse af kampen...Jeg husker tydeligt for ca. et halvt aar siden...hverken du eller jeg vidste hvem M var...og nu er du klog paa boksning...........ha ha ha ha , glaeder mig at du laere saa huertigt, ha ha ... Suk.....Golle....... Glaeder mig til der kommer en fodboldkamp.........det interesserede du dig heller ikke for, men glaeder mig til din komentar........ha ha ha ha ha Hvis du skal goere din adreese aktiv, saa ska du goere den blaa og derefter klikke paa url og ikke paa img................55555 Undre mig, at du ikke har vaeret behjaelpeligt med hvad fragt koster til DK -TH.....du havde jo en forretning igang tidligere...men svarede aldrig...Er du faldet af paa den ??? Her er hvad du skrev, men du svarede aldrig folk.. Er der nogen i Dk. eller Th. der er inresseret i, at få noget sendt den ene eller anden vej. Hvis det kan gøres til en rimelig kubikmeter pris. Det kan værer både private ting, eller ting man ikke kan få det ene eller andet sted Det kan også værer til dem der har forretning, og har brug for forskelligtø Og uden overraskelser. Mvh. Riis
Redigeret af Suk Rak Ning d. 05/11-2007 11:50 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 05/11-2007 16:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Du Suk! Hva med du fandt dig et arbejde ? Så kunne du få brændt lidt af al den krudt af! I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
Berg |
Lagt på d. 07/11-2007 00:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
ABEKATTEN skrev: Dybhavsdykker, hvornår skal vi mødes og dele din bankbog i Beer Garten, soi 7 ??? Berg, du må også gerne komme med Jeg er først tilbage i bangkok fra den 26 december desværre, men hvis det kan blive efter der er jeg frisk på en kop øl, hvis konen tør slippe mig løs i soi 7 Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |