Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg har fået nok..
Nordstroem
Hej Suk,

Nu skriver du hasle, det skulle vel ikke være Bistandshaven? En af min brors venner er visevært/Service Medarbejder/Egendoms service teknikker eller hvad de nu hedder, MEN det er ikke småting han kommer hjem med en gang i mellem, han har op til flere knallerter/45 scooter ståenden i skuret, som han har fundet rundt omkring i området og politiet gidder ikke hente dem, så han har et rimeligt godt reservedels lager til sådanne nogle maskiner.. Men de får også stjålet deres værktøj, redskaber, og er nød til at gå med en jern pind/cykle kæde eller andet, da de ikke kan gå i fred for unge mennesker af mellemøstlig udsende. Så det er ikke så sjovt at bo sådanne et sted.. Jeg troede at Toveshøj var slem, men jeg blev klogere hehe

Nordstroem

Emmoride skrev:
Man kan foder danske svin

Det ville da være synd for vores dejlige grise
heri danmark at spise det lort
bamsen

Emmoride skrev:
Fede Rasister Skal Hakkes Til Medister

Gid dine arme er for korteWink

jesperfrb
DSD, den forstod jeg ikkeSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

ebeth
når din xxx klør... Altså Jesper Grin kpn

Davs Jesper
Jo det er ikke så heldigt hvis nummeren klør og armene
er for korte,meget uheldigt.
bamsen

John
ha ha
havde engang en hund, den klarede det glimrene uden arme - på dørmåtten GrinGrin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
jesperfrb
Jo jo, kender godt den, men fik bare ikke fat i den, med hensyn til "hakket medister"WinkWink

Kunne ikke lige se sammehængen, takker for at blive oplystGrinGrin
Redigeret af jesperfrb d. 14/07-2007 01:54

Webmaster
Bande hærgede Århus i morges.

En gruppe unge mænd var i morges fra kl. 6.30-7.30 på hærgetogt i Århus midtby. De fem-seks unge mænd kastede sten gennem ruder til sovende århusianere, sparkede til og hoppede på biler og råbte ukvemsord efter tilfældige forbipasserede.

Ifølge vagthavende hos Østjyllands Politi var de unge ”påvirkede af et eller andet”.

En kvinde vågnede ved et chok, da en sten blev kastet gennem ruden til hendes soveværelse i Frederiksgade. Hun kontaktede politiet, som fik kontakt med banden. Betjentene kunne imidlertid ikke bevise, at banden stod bag den ubehagelige morgenvækning. Derfor kunne vandalerne fortsætte.

Kort tid efter fik en anden århusianer morgenkaffen galt i halsen, da der ligeledes blev kastet sten gennem ruden til hans lejlighed i Grønnegade. Også han kontaktede ordensmagten, der igen fik kontakt med banden.

Afsløret af håndværkere
Og heldigvis havde en gruppe håndværkere på morgenarbejde på et stillads i Grønnegade fin udsigt til optøjerne. Også de kontaktede politiet, og deres vidneudsagn vil blive brugt til at holde ballademagerne ansvarlige for deres hærgen. De kan imødese et stort erstatningskrav foruden bøder for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen.

Tre af de unge mænd, som alle er af anden etnisk herkomst end dansk, sidder i øjeblikket i detentionen på Politigården i Århus. De skal afhøres, når de er faldet til ro, oplyser vagthavende Dan Homann, Østjyllands Politi i Århus.

Kilde: Jyllands-Posten
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
jeg er nået dertil hvor det står helt op i halsen over disse menesker,
hørte talsmanden for islamisk trossamfund i fjernsynet i går..jeg er virkelig ked af det..mine tanker om dem egner sig ikke til dette forum

del af et citat taget fra DDA´s hjemmeside

Selv om der er tusindvis af arbejdsløse indvandrere i landet, som nyder den livslange ferie med alt betalt, - så er virksomhederne nødt til at importere flittige og dygtige medarbejdere fra primært Østeuropa.

Danmark har ganske enkelt de forkerte indvandrere.

Ethvert barn kan forstå, at man bør invitere den arbejdskraft, som der er konkret behov for, - hvis der er behov for den. Og helst midlertidigt.

Ansvarsløse regeringer har i årevis givet adgang for indvandrere, som der ikke er brug for, og som ligger samfundet til byrde, - både økonomisk og kulturelt.

Regeringen bør holde op med at bruge flere penge på den udsigtsløse ”integration” af mennesker, som ikke ønsker at blive integreret.

Send dem hjem, hvor de kom fra. Det er på sigt den bedste løsning for både de pågældende og det danske samfund.

---

Ved Den Danske Forenings 20-års-reception var der nogle gæster, som spontant brød ud i følgende sang, som går på melodien "Du må få min sofacykel..."

De skal ikke integreres, de skal hjem.
De skal ikke integreres, de skal hjem.
De har været her alt for længe
og brugt løs af vore penge,
de skal ikke integreres, de skal hjem!

quickmouse
bamsen skrev:
Davs Jesper
Jo det er ikke så heldigt hvis nummeren klør og armene
er for korte,meget uheldigt.
bamsen

man kører da bare røven hen over gulv tæppet lige hunden gør det, så er det da lige meget om ens arme er for korte eller man slet ingen har......... Grin Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

ubon lynge
quickmouse skriver.man kører da bare røven hen over gulv tæppet lige hunden gør det, så er det da lige meget om ens arme er for korte eller man slet ingen har.........

Hvem skal så tørre op eller vaske tæppetSad ad ad føj da!!!Wink

Ubon.

Pibe

jesperfrb
Ok, så er det vist forstået......GrinGrin

Hvordan går det med dig Mugge, har I fået samlet noget sammen til kommunen?????

Eller forsætter diise umulige unger deres chikanene???

Hå´ber du får styr på det før du går op i limningenCool

jeg går ud fra at det er et boligselskab du bor i, i stort set alle boligselskaber findes der såkaldte husregler for hvordan man opfører sig, prøv at læse dem igennem og find ud af hvad i kan klage over, normalt bliver der klaget over højt musik og larm fra naboen, hvis i er 2 eller flere lejemål som går sammen, kan i klage, efter 3 klager kan i komme i boligretten og evt. få dem smidt ud.Frown
det er et langt skridt, men nok en god ide. forvet ingen ting fra kommunen, dem få i intet ud af.

tuktuk
Anskaf dig et par store hunde, dem plejer Muslimerne ikke at kunne lide, og så kan det være de flytter helt af sig selv !!!!

Ellers kan hundene jo lære angrebsteknikker Grin

www.tuktours.dk
Spring til debat: