Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad ender kampen i aften med ?
Payanak
Demokrati???

Hvorfor skal 5 millioner mennesker straffes for hvad en lille haandfuld neandertalere laver i et 'paa geringstidspunktet sindsyg' - oejeblik???

mugge
Ja det er da godt at den almene kvabsede befolkning i dette lille sukkersøde kongerige,endnu engang kan få lov til at hade og svine en borger til,så denne mand resten af sit liv er ulykkelig. Hvad skal vi gøre?? Skal vi være ligeså intellektuelle som ekstra bladet og skrive [UPASSENDE ORD] på forsiden,og hænge ham ud med navn og adresse??...eller nej kære medborgere,hvad med at rest forfølge evt de børn som han har...selvfølgelig var han fuld..jaja..vores store nationale STOLTHED carlsberg, som har ødelagt nok så mange mennesker i tiden og flere kommer til,skummer glædeligt øl ud over parken til glæde for dem selv. Dejligt at vi stærke danskere,igen kan samles og rakke ned og svine en mand til,godt at han nu for altid er en mærket mand.Forsæt endelig,han skal jo ikke tro at han er noget.
Hykleri er værste skuffe,lavt ,og siger måske mere om dem som håner end om den, der bliver hånet.

Locturian
Mugge? Er du stiv? Du synes det er "synd" for ham? Han kan ikke have været mere fuld og "uskyldig" end at han formåede at spurgte 50 meter, fra sin plads på tribynen, ned forbi security, forbi alle de andre fans, og ind på banen og så direkte levere slag mod dommeren. Når man er fuld, ja, så herregud, så kan man godt i sin brandert slå lidt til højre og venstre, men han var meget målrettet og direkte, han vidste hvad han gjorde! Og undlad venligst at bruge så nedladende kommentarer omkring den danske befolkning, tak !

Desuden, han er ikke borger i Danmark, han er flyttet til Sverige...
Redigeret af Locturian d. 03/06-2007 14:17
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Payanak
Hvis ikke det var fordi han allerede boede i Sverige, saa ville han nok have flyttet derover her en af dagene Pfft

Det er egentligt mærkeligt, han kan godt huske han løb ind på banen, men at han slog ud efter dommeren det husker han ikke. Gad vide om det er noget hans forsvare har påduttet ham at sige for at slippe for en hårdere straf?

Men det eneste der desværre nok sker er at han får en løftet pejefinger og får at vide det må han ikke gøre igen, for så ryger du i fængsel med fri bar og telefon og alt luxus.

Hva så mugge synes du det er i orden han ødelægger alt fodbold for dk i mange mange år fremover, der skal da dømmes så folk ikke laver det samme igen og for min skyld kunne dbu godt stævne ham så han får regningen.

mugge
hej loc,nej jeg ikke stiv (mere ),synes blot man skal kigge på parken og hvem der har ansvaret for hvordan han kan løbe derind..pludselig vasker alle hænder i ham for tabet til sverige,inkl pressen,dbu,parken og tlihængerne..selvfølgelig var det helt hen i den fjeneste galakse det han lavede..og straffen kommer da,men der må sgu da være nogen som VIRKELIG har det dårligt derinde i parken

oleskyum
Sig mig er der nogen der overhovedet har opdaget, hvorfor Danmark ikke kommer med, det er fordi de har samlet for lidt poient til nu.

Manden er skyld i kampen ikke blev spillet færdig, ingen tvivl om det, men hvordan han kan være skyld i de meget dårlige kampe Danmark har spillet i denne kvalifikation er jo tåbelig.

Havde vi spillet godt var vi jo allerede klar til slutrunden.

Berg
jsh71 skrev:
Det er egentligt mærkeligt, han kan godt huske han løb ind på banen, men at han slog ud efter dommeren det husker han ikke. Gad vide om det er noget hans forsvare har påduttet ham at sige for at slippe for en hårdere straf?

Men det eneste der desværre nok sker er at han får en løftet pejefinger og får at vide det må han ikke gøre igen, for så ryger du i fængsel med fri bar og telefon og alt luxus.

Hva så mugge synes du det er i orden han ødelægger alt fodbold for dk i mange mange år fremover, der skal da dømmes så folk ikke laver det samme igen og for min skyld kunne dbu godt stævne ham så han får regningen.

DBU har idag på live pressemøde sagt at de vil anligge erstatnings sag mod ham "om ikke andet for at statuere et eksempel" (var General Seækretærens direkte ord valg)

jpo
dem der skulle passe på, så på kampen,
havde de passet deres arbejde havde dette ikke sket.
ku ved om de får en god løn, denne dag skulle de ikke have nogle penge.
det mener jeg bare.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
jpo
jeg ved ikke hvad man kan sige om den tyske dommer men mere rystet var han ikke end han kunne beholde fløjten i munden,,
det var nok for at vise hans magt.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Berg
jpo skrev:
jeg ved ikke hvad man kan sige om den tyske dommer men mere rystet var han ikke end han kunne beholde fløjten i munden,,
det var nok for at vise hans magt.

Synes han er i sin gode ret til at gøre som han gør, det hører ingen steder hjemme at en tilskuer overfalder dommer eller for den sags skyld nogen andre på banen (eller udenfor) og kan godt forstå dommeren ikke har lyst til at forsætte kampen efter den hendelse.

her er en af de sjældne øjeblikke hvor jeg er 110 % på Loc´s side

et kæmpefjols der ødelægger det for en hel nation, det har været vist på både CNN og BBC

han skal bespottes resten af hans liv, ganske enkelt, alt økonomisk skal dbu nok fratage ham

Når min surhed har lagt sig lidt mere herhjemme, så kunne han "måske" godt få lidt af en kultstatus herhjemme, for hvem har ikke tænkt på samme før lolGrinGrinGrin

Måske skulle man trykke t-shirt med hans foto på, plus wanted dead or alive.GrinGrin

Ole> mener nu ikke at danmark spiller så dårligt, det viser da god moral at vende 0-3 til 3-3 og vi var da tæt på at vinde kampen både 4-3 el 5-3, så helt ringe er det da ikke.

larsen99
lung skrev:
her er en af de sjældne øjeblikke hvor jeg er 110 % på Loc´s side

et kæmpefjols der ødelægger det for en hel nation, det har været vist på både CNN og BBC

han skal bespottes resten af hans liv, ganske enkelt, alt økonomisk skal dbu nok fratage ham
Han har ikke ødelagt noget for en hel nation, for han har ikke ødelagt noget for mig, og jeg vil da mene jeg er en del af nationen, selvom fodbold rager mig et stykke.

Cool

roald
Onlinespil: Undgå mavepumper og tilskuerslag

En vittig sjæl har lavet et spil på nettet baseret på skandale-fodboldkampen mellem Danmark og Sverige.
Af Tommy Grøn
Dommer Herbert Fandel får her hjælp af Michael Gravgaard til at holde fodboldtilskueren fra livet. Men i onlinespillet er Fandel på egen hånd.

»Du er dommer i en vigtig EM-kvalifikationskamp og skal overleve så lang tid, du kan.«

Sådan lyder det i instruktionerne til onlinespillet 'FodboldFjolset', der er baseret på den skandaløse fodboldkamp mellem Danmark og Sverige i lørdags.

Angribes fra flere sider
Det er dog ikke helt let at være dommer i spillet:

Dels skal man undgå at blive ramt af tilskuere, der invaderer banen, og dels skal man flytte sig for farlige mavepumpere fra midtbanespilleren Christian Poulsen.

Det er ikke første gang, Christian Poulsen har inspireret et onlinespil. Mange vil huske bataljen under EM-slutrunden i 2004, hvor italienske Fransesco ('Snotti'Wink Totti sendte en spytklat efter Poulsen.

Den episode inspirerede til spillet 'Sputoff', hvor man styrer en storspyttende Totti, der prøver at ramme de danske spillere.

Danmark dømt som taber

Danmark taber landskampen mod Sverige 0-3, hvilket blev en kendsgerning efter UEFA fredag drøftede sagen i disciplinærudvalget Hans-Henrik Hare - 12:28 - 08. jun. 2007 Senest opdateret - 12:36 - 08. jun. 2007

Fredag trådte UEFA's disciplinærudvalg sammen for at diskutere sagen fra Parken 2. juni, hvor en tilskuer entrede banen og forulempede dommer Herbert Fandel.

Udvalget besluttede at lade Danmark tabe kampen 0-3. Derudover bliver DBU idømt en bøde på knap en halv million kroner.

Flere iagttagere har gættet på, at Danmark derudover ville blive idømt at skulle spille flere EM-kvalifikationskampe på hjemmebane for lukkede døre.

Det er ikke tilfældet. Alle fire kampe skal dog afvikles minimum 250 kilometer fra København. Desuden skal den førstkommende hjemmekamp mod Liechtenstein 12. september spilles for lukkede døre.

det er kun fodbold
bamsen

Hva fanden bamse det kun thailand hvis du ikke kan komme afsted engang GrinGrin

thailand og fodbold HM
fodbold er ikke vigtigt
Men det er vigtigt at komme til thailand
bamsen

Ja bamse det jo nok derfor det står heri andet (ikke thai relateret) Der er jo andre ting i livet end thailand når man ikke er der GrinCool

Spring til debat: