Se indlæg
 Udskriv debat
jeg skal giftes med en thai mand
pdrhan
Jesse James skrev:
Svar til Hr.pdrhan.
Grunden til at du sandsynligvis har måtte tage til Thailand og finde en pige at gifte dig,er måske at du havde store problemer med at finde en dansk pige,som du kunne overbevise om din bedreviden.
Jeg har boet i Thailand siden 1977 og har nok mere erfaring i Østens mystik en du har,jeg vil betrakte dig som en lalleglad amatør turist.

JESSE jAMES - Jeg vil her undlade at kommentere dine udgydelser om din mening om mig , det har du jo overhovedet ingen forudsætninger for , da du ikke kender mig , så mon ikke du bare skulle sætte dig tilbage og tænke på hvad det er for noget crap du lukker ud!!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

lillefixq
køre allesammen ...jeg er nu glade for alle jeres svar...men jeg beholder nu min thaimand lige gyldtigt om de er i høj kurs eller ej...jeg kender nu godt min thaimand og har boet sammen med ham over flere gange men dog kun i thailand...han er absoult ikke voldlig eller drikker sig stiv hver og hveranden weekend....jeg stoler på ham og det er gensidtigt...jeg ønsker kn det bedste for alle mennesker her på jorden og meninger har vi dog alle lov at have og jeg forbeholder mig retten til at have min...men jeg takker som sagt for alle jeres svar

Klovn
Jesse James skrev:
Svar til Hr.pdrhan.
Grunden til at du sandsynligvis har måtte tage til Thailand og finde en pige at gifte dig,er måske at du havde store problemer med at finde en dansk pige,som du kunne overbevise om din bedreviden.
Jeg har boet i Thailand siden 1977 og har nok mere erfaring i Østens mystik en du har,jeg vil betrakte dig som en lalleglad amatør turist.

Dette svar er simpelthen for usselt,at du har boet i Thailand siden 77

gør ikke nogen forskel! hvordan kan du sige at pdrhan ikke kunne

finde en dansk pige så han (tog en Thai) fy for pokker jesse,vi er da

mange herinde der er gift med smukke Thaipiger.

på denne måde rammer du jo os alle,jeg mener at dette er et angreb

på D T W.

Frankie goes to Pattaya

lillefixq
jeg ved nu at min thai mand ikke er sådan som der blir beskrevet...men okej alle har jo ret til deres mening og jeg forbeholder mig retten til at have min.....og jeg elsker min kommende mand og ved hvem han er og hvad han står for...har levet sammen med ham over flere gange dog kun i thailand...men han er så absolut ikke voldlig og drikker heller ikke...men tak for oplysningen...

rinpoche
hej lillefixq,

Jeg beklager de meningsudvekslinger du her har været vidne til, og som jeg selv også har været en del af Sad Ikke en måde at byde et nyt medlem velkommen på. Jeg undskylder.

Jeg har selv en god del mandlige thai-bekendte bla. i min familie, og der er ikke en finger at sætte på dem.

Jeg ønsker jer begge to al mulig held og lykke; som jeg ser det, er der overhovedet ingen grund til ikke at forfølge lykken Smile

mvh
rinpoche

roald
Der er nogle regler der skal være opfyldt for at få en udenlandsk ægtefælle til danmark :

Du skal være over 24 år.

Kunne forsørge din ægtefælle.

Have egen bolig af rimelig størrelse, dvs. mindst 20 kvadratmeter pr. person.

Stille med en økonomisk sikkerhed på 55.241 kr.

Ikke have modtaget hjælp fra det offentlige som f.eks. bistandshjælp eller integrationsydelse inden for det sidste år inden ansøgningen.

Ikke være dømt for vold eller lignende mod ægtefælle eller samlever inden for de seneste 10 år.

Være dansk eller nordisk statsborger, have permanent opholdstilladelse, eller have flygtningestatus.

Ægteskabet må ikke være indgået under tvang

lillefixq
smiler jamen jeg kan opfylde alle krav...smiler mange tak for hjælpen

roald
Hej lillefixq

du skriver i første indlæg at du skal giftes med en thaimand, du skriver senere at du skal HENTE ham til september, og at i har søgt om 3 mdr. turistvisum til ham.
Hvis det er meningen at i skal giftes til sep. i TH, skal i søge om varig opholdstilladelse ( familiesammenføring ) og ikke 3. mdr turistvisum

roald
Til JESSE JAMES :

du skriver i 2 indlæg at du har boet i thailand siden 1977, hvordan passer det med at du i din brugerprofil har skrevet at du er født den 18. dec 1982 Shock

lillefixq
ja der er rigtigt at jeg har skrevet begge ting....og vi skal også begge ting...men vi ved ikke i nu om vi gifter os i sept eller om vi vil vente til han har besøgt danmark....vi skulle jo gerne have begge familier med til bryllupet..så det kræver lige lidt mere planlægning...så i første omgang henter jeg ham bare til en ferie i danmark, men man ved jo aldrig hvad dagen bringer før sole er gået ned......så hvem ved om vi så gifter os i sept for at det skulle blive nemmer for os begge to.........men jeg takker for dit svar og ved så n at hvis vi gifter os dernede skal vi så søge om sf....smiler

ingolf
Hejsan.
Om du vil gifte dig i Thailand, Har du måske for denne addresse.
www.skut.com
Lykke til.
mvh Ingolf.

jeg tror jesse klaphat har byttet om på årstallene fødselsdag/boet i thailand Sad

til lillefixq vil jeg ønske held og lykke.. Wink

jesperfrb
Glem ham "jesse klaphat"AngryAngryAngry

Jeg ønsker lillefixq alt held og lykke....GrinGrinGrinGrin
Det hjælper ikke at gifte jer i september, for da ved du forhåbentlig om han får visa eller ej. WinkWink

Gør nu det I har planlagt, at holde bryllup med jeres familier, og få en god ferie sammen i DK.WinkWink

Når så tiden kommer til bryllup, så må I så beslutte hvor det skal holdes, så begges famillier kan være med, men den tid den glædePfftPfftCool
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Suk Rak Ning
Jesse James skrev:
Svar til Hr.pdrhan.
Grunden til at du sandsynligvis har måtte tage til Thailand og finde en pige at gifte dig med,er måske at du havde store problemer med at finde en dansk pige,som du kunne overbevise om din bedreviden.
Jeg har boet i Thailand siden 1977 og har nok mere erfaring i Østens mystik en du har,jeg vil betrakte dig som en amatør turist.

DU LYDER SOM EN BUMS.

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

prasat
det ser ud til at jessie james bor i prasat området, for der opfører alle mændene sig på den måde han beskriver og mange af kvinderne er også dybt alkoholiseret men det er nok et helt andet emne

prasat

pdrhan
roald skrev:
Til JESSE JAMES :

du skriver i 2 indlæg at du har boet i thailand siden 1977, hvordan passer det med at du i din brugerprofil har skrevet at du er født den 18. dec 1982 Shock

L O L -ja den er sgu go´...Født i 1982 , der havde jeg været i Thailand 1. gang.....

Jesse James
Jeg skal love for at Husarene er kommet til tasterne men,jeg vil foreslå jer at læse de Thailandske aviser og især dameblade.
Her vil i få et indblik i det sociale liv i Thailand..Her står der mange artikler om familie tragedier,druk,stoffer,voldtægt,mord og mishandling af børn og hustruer....God fornøjelse...
Hr Olsson

pdrhan
Jesse James skrev:
Jeg skal love for at Husarene er kommet til tasterne men,jeg vil foreslå jer at læse de Thailandske aviser og især dameblade.
Her vil i få et indblik i det sociale liv i Thailand..Her står der mange artikler om familie tragedier,druk,stoffer,voldtægt,mord og mishandling af børn og hustruer....God fornøjelse...

Ja de blade er jo nok ikke bedre end dem du finder herhjemme!
Så lev du bare videre i din lille verden basseret på tabloid og dameblads sladder , så skal det nok gå dig godt! Held og lykke med dit liv fremover!

Jesse James
Jeg håber du lever et godt liv ude på måge-øen ,men det må være svært for dig at leve blandt almindelige mennesker som ikke er i besiddelse af den samme inteligens som dig.
Hr Olsson

quickmouse
Jesse James skrev:
Svar til Hr.pdrhan.

svar til: jesse james ( klaphatten )

bedreviden ha ha, du kan jo ikke engang selv kende forskel på hvornår du er født og så påstå hvornår du kom til thailand føestegang.

har kun en ting at sige

V*A*T*P*I*K

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: