Se indlæg
 Udskriv debat
Statistik...
bahtman
hej life
det lyder som om at de har penge nok i din lansby, der hvor jeg skal bygge hus arbejder de altid for 100 baht pr. dag, ovenidet skal de naturligvis havde deres kolde vand og s:aa-l plejer vi ogs:aa-l at give lidt mad efter solnedgang

Leif
Jeg ved godt der er forskel, men jeg troede faktisk ikke man var nede paa 100,- baht nogen steder mere..
Berli Dynaplast ( tysk firma) i Lopburi bataler 138,- per dag og 25,- i timen for overarbejde.
Lopburi er speciel dyrt har jeg fundet ud af Sad K:ee-lrer man ned til Saraburi, eller bare Phabath kan man typisk spare 20 - 50 % og Khoktum er helt galt... Her kan man ikke engang bruge 25 og 50 satang.. Alt regnes i hele baht..
Efter hvad jeg har fundet ud af, s:aa-l har det noget at g:ee-lre med at det er milit:ae-lrt omr:aa-lde og mafian, is:ae-lr narko mafian har v:ae-lret meget aktive i dette omraade og folk har v:ae-lret vant til at pengene faldt ned fra tr:ae-lerne om natten...

Saa jo jeg ved godt omr:aa-ldet her er v:ae-lrre end andre steder, men langt fra den eneste sted det er s:aa-ldan. Det kan man jo se i nyhederne hver dag...

bahtman
ja mord og bomber i hotnews eller hvad de nu kalder deres tvavis er der altid masser af, men det er jo det folk vil se, s:aa-l hvorfor ikke,
og narko ja der er der vist masser af ig:aa-lr viste de en mand som tog en lille dregn som gissel med en knivSad
billederne mindede helt om ham som tog en lille pige som gisel sidste :aa-lr, tvbilleder som :ae-lndte med at blive vist i hoisont p:aa-l dr tv

Pescator
Hej Leif,

Tak for dit input,
Det illustrerer blot at der er forskel på at komme som turist i thailand og faktisk bo der og at skulle håndtere dagligdagen.
Sund kost for os alle! Wink
mvh
Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

surin
ja det er rart at høre fra folk med erfaringer istedet for andre bedrevidene med sky-klapper på

Spring til debat: