Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
SAS Juni-Juli
|
|
kanut |
Lagt på d. 29/12-2006 07:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
dn skrev:
jo tak for oplysningen, har lige bestilt flybilletter med sas med afrejse den 22juni i 18 dage til 18600kr for to voksne 1 ungdom og et barn. det må man sige at være et okay tilbud.... har lige et spøgsmål... ifølge tidsplanen lander vi kl 14.45 i bangkok, men vi skal videre til phuket, men den afgang jeg har kigget på lukker for indtjekning kl 15.45, er der tids nok til at komme af sas flyveren, henter kufferterne og finde indtjekninsskranken til phuket på en time.??? eller måske skulle jeg overveje afgangen kl 19.10 istedet for.. Så kan vi dele 2 øl, da jeg også skal med SAS den 22/6-07 kl 22,50 Hilsen Kanut MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
dn |
Lagt på d. 29/12-2006 22:32
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
hey kanut.. det er en aftale, bare jeg kan skifte den øl ud med en vand.. rører nemlig ikke spritus..... |
|
|
kanut |
Lagt på d. 30/12-2006 04:01
|
det er ok med mig, bare vi hygger os, jeg går altid med Kasket så jeg er nem at kende, men jeg skal nok give dig noget mere at gå efter når tiden nærmer sig. Hilsen Kanut MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
kanut |
Lagt på d. 23/09-2008 13:23
|
Jeg har lige talt med SAS kundeservice, jeg ville gerne vide hvad der sker med en billet som er købt nu i September 2008 , men med afgang august 2009, det kunne jo være rart at vide om man skulle et stop i Tyskland og om der kom forskellige tillæg til billetten som, skulle betales til de nye ejere, det kunne SAS ikke udtale sig om, så jeg klapper hesten lidt med køb Af 2009 billetter
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 23/09-2008 22:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
kanut skrev: Jeg har lige talt med SAS kundeservice, jeg ville gerne vide hvad der sker med en billet som er købt nu i September 2008 , men med afgang august 2009, det kunne jo være rart at vide om man skulle et stop i Tyskland ............... Sikkert, for du skal nok flyve med LufhanSAS. (kunne ikke lad være). Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |