Se indlæg
Ny billig årsrejseforsikring
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 27/04-2008 10:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Cesse, Nåh, og hvad giver du så for at få American Express Gold, det skal også indberegnes i forsikringsprisen. Jeg giver 595kr p.a. for Mastercard Gold, ekstra dage har jeg ikke undersøgte da som regel er jeg på ferie under 60 dage som er dækningsperioden med M. G. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 27/04-2008 12:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Jeg bruger også Mastercard Gold privat , og som firmakort har vi platinium . Jeg syntes vi er dækket rimelig godt ind på denne måde , men har dog alligevel lavet forsikring ved Bupa. Man kan aldrig få for mange.... Mit Marstercard giver jeg 660 kr for om året. Michael B Kristensen
|
|
|
Dennis Damgaard |
Lagt på d. 27/04-2008 12:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
http://www.forsik...efault.asp Jeg kan få 3.mdr for 1650.kr her. |
|
|
cesse |
Lagt på d. 27/04-2008 13:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Lung Yao skrev: Cesse, Nåh, og hvad giver du så for at få American Express Gold, det skal også indberegnes i forsikringsprisen. Det kan jeg ikke huske jeg tror det er 600 kr men det er for to år |
|
|
cesse |
Lagt på d. 27/04-2008 13:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
nu har jeg tjeket priser American Express Gold koster for to år 595 kr genmen den danske bank og gælder i 60 dages ferie man kan da købe det antal dage man skal bruge extre for 20 kr pr dag husk at du skal købe rejsen på kortet Hilsen Christian ps. 90 dage giver 1195 Kr |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 27/04-2008 14:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
På mastercard , skal vi ikke købe rejsen på kortet.
Michael B Kristensen
|
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 27/04-2008 15:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
Selv om kortene hedder det samme. F.eks Master Card Gold f.eks. så er der ikke samme dækning på alle disse. Det afhænger af hvor den pågældende bank har genforsikret. nogle har AIG andre IF. og nogen sikker noget helt tredie. ved American Express skal rejsen betales med kortet. Det samme gælder Danske Mastercard Mobil og Nordea Mastercard Gold samt Lån og spar bank Mastercard Eurocard Gold/ Globcard Platinium: Skal kortet købes inden rejsen bestilles. Der er en god artikel med ovesigt om rejse forsikringer i feb 08 udgaven af 'Peng og privatøkonomi' En rejseforsikring gælder vel også kun når der er tale om rejse væk fra sin normale hjemadr. Selv har jeg haft alm. brand årsrejseforsikring til 700 kr. igennem de sidste ca. 5 år. Og så har jeg også dækning På mit Sas Diners 'Vip' Card. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
Lagt på d. 27/04-2008 16:35
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg synes det lyder billigt. Hvad dækket er sådan årsrejseforsikring egentlig? Eksempel: 3 måneder i Thailand. gælder den hjemrejse , hospitalsregning m.v.? jfr. priserne hos Europæiske eller Gauda for en 3 måneders forsikring. |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 27/04-2008 17:34
|
Hej Girobank: Der er vist ikke mange der tilbyder 3 mdr. forsikring medmindre det tegnes fra gang til gang. (sikker også dyrer) Men dem fra Mastercard/eurocard/ american mv. Dækker nogenlunde det samme som europæriske, Gouda, Go Safe mv. Men mange gange prøver forsikringsselskaberne også at sælge tillægsdækning. F.eks tyveri/overfald/ baggage forsikring mv. Men der er mange alligevel dækket af deres 'hjemforsikring, Indboforsikring' og da der ikke kan udbetales dobbelt erstatning er det bare overforsikring. Ulykkedækningen i kortene kan opfattes som 'Ad on' til de forsikringer man har i forvejen. Kortene svinger meget i pris enkelte gratis (hvis man er god kunde i banken eller måske igennem interesseforeninger/fagforeninger) genrelt er prislejet omkring 6-900 kr. for guldkort samt 15-18000 for Platinium kort ( mere forsikring, Lounge adgang, større kredit Mv) Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
John |
Lagt på d. 27/04-2008 17:39
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Jeg har min årsrejseforsikring (Verden) hos Alm. Brand. Den dækker hele husstanden og jeg betaler 500 kr. om året for basisdækning. Der kan købes flere dage, såvidt jeg husker koster en uge omkring 500 kr. john@dansk-thai.dk
|
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 27/04-2008 18:24
|
Hov. der skulle have stået 15-1800 kr for platiniumkort
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 27/04-2008 21:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Jeg har lige fået tilbud på en FamiliePlus forsikring hvor der er Årsrejseforsikring med i til 1800 kr om årt, familie plus dækker jo i hjemmet alt så som indbo til 2 mill ansvar ved person og tingskad for 8.889.959 kr samt kortslutning penge husdyr cykler færdselsskader dybfrost retshjælp samt rejsegods afbestillingsforsikring lejeskadedækning teknikforsikring golfdækning gravsteddækning tyveri plus og hjem rejseforsikring for os 3 mig konen og sønnen, og den dækker også ophold i udlandet i over 3 måneder og det er gennem konens fagforeningen Krifa forsikring, jeg syntes det er billigt, vi har tegnet sådan en forsikring og er ved og få de andre lavet om også, da jeg kan spare mange penge på andre forsikringer, så som bil ulykkesforsikring scooter forsikring var ved at regne på det og det bliver da til 3700 kr vi kan spare ialt ved at flytte der over, og det er da også en slags penge syntes jeg. Men der er mange forsikringer og man skal se sig for tror jeg en dækker mere end andre HYGGE
Ubon.
|
|
|
Jake |
Lagt på d. 27/04-2008 23:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Husk, når I vælger forsikring, ikke kun at kigge på prisen, men på det I får for pengene. Kan MasterCard fx hjælpe jer med at finde et egnet hospital, hvis I kommer alvorligt til skade ude på landet et sted?? Svaret er NEJ. Uden at komme til at lave reklame for noget bestemt selskab, så ved jeg, at fx Europæiskes alarmafdeling har et verdenomspændende netværk af samarbejdspartnere som, om nødvendigt, vil sørge for at man kommer til rette hospital hurtigst muligt. Det er for mig det vigtigste. Ikke om forsikringen koster 800 kr eller 1000. |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 28/04-2008 01:16
|
Hej Jake: Nu er det ikke mastercard som har noget med forsikringen at gøre. Det er forsikrings selskabet som mastercard/banken har tegnet police/ forsikringen i. Så man kontakter fosikringselskabet som står bag. og det har en hotline eller arbejder med f.eks SOS. Så man skal have et telefon nr. På samme måde som andre forsikringer virker. Så det gælder vel også ude på 'Lars tyndskids marker'
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
Lagt på d. 29/04-2008 06:53
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg har lige været så uheldig at besvime, falde om slå hovedet ned i asfalten og brække kæben. Heldigt jeg var forsikret. Det var godt nok dyrt, 1291 kr. kunne være man skulle overveje at lave en årsforsikring så meget som jeg flyver frem og tilbage. blev operaret på bumrungrad international hospital i bangkok i forgårs. KANON service og flinke søde sygeplejesker der så helt kede ud af det da jeg fortalte dem jeg var gift Jeg ringede til gouda da jeg fandt ud af den var helt gal med kæben som henviste mig til det hospital samt sørgede for at ringe til dem inden jeg kom så de ventede på mig. enestue med dvd afspiller og en lille terresse hvor man kunne ryge. Så nu står den op youghurt og andet flydende mad for mig det næste stykke tid..... |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 29/04-2008 10:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Christian skrev : nu har jeg tjeket priser American Express Gold koster for to år 595 kr genmen den danske bank og gælder i 60 dages ferie man kan da købe det antal dage man skal bruge extre for 20 kr pr dag husk at du skal købe rejsen på kortet I betingelserne for Danske Bank Mastercard Gold, står der at rejsen ikke nødvendigvis skal betales med kortet. holmholm |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 29/04-2008 11:19
|
ja Holmholm: det er rigtigt som både du og Cesse skriver. American express / gold/platinium Der skal rejsen betales med kortet, Kan være et problem hvis man bestiller online, til flere personer/forskellige familier. Og som du siger er det ligegyldigt med Master Card Gold fra Danske Bank. (gælder vist de fleste gold mastercard, Dog ikke Nordea) Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 29/04-2008 16:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
jeg fik desværre brug for gouda, i forbindelse med min søn`s død i danmark, men jeg fik en service, som jeg slet ikke havde forventet, kontakt med det samme, hjem med thai airways næste dag, alle udgifter til taxa og diverse + gouda sendte mail til mig, om der var noget de kunne hjælpe med, kanonservice fra start til slut. europæ.var en del dyrere, + man skal vælge det præcise land, hvor man vil holde sin ferie, jeg tænker på, hvad hvis man har et uheld eller bliver syg under et visarun i et andet land, så dækker de ikke, fordi du har tegnet en forsikring der gælder en ferie til thailand? eller der noget jeg har misforstået |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 29/04-2008 23:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Til laodanmark. Jeg mente faktisk American Express gold card. I betingelselserne fra Danske Bank står der at : Rejsen skal ikke nødvendigvis betales med American Express Gold Card for at forsikringen gælder. Kan ses på denne side under Sektion B. side 3 af 15. http://www.danske...?site=BGNB Redigeret af holmholm d. 29/04-2008 23:49 |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 30/04-2008 00:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
http://www.danske...rCardBasis Redigeret af Lung Yao d. 30/04-2008 00:54 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |