Se indlæg
 Udskriv debat
Thaigift og Thai-bosat
thaikurt1

Dem har jeg ikke modet ret mange af , men jeg har modet nogen hvor de er 4 pige sover sammen .

De fleres af dem sende penge hjem til familien og deres born.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
der fines go go bar for barpigerne, bla i pattaya, hvor de selv kan købe sig til sex, fra mandlige ludere,
der er åbenbart nogle af pigerne som ikke er helt tilfreds med det deres kunder præstere Cool

prasat
sikkert men hvem tænker på pigen i en sådan handel, der er hun købt for at yde ikke nyde

prasat

Don
prasat skrev:
sikkert men hvem tænker på pigen i en sådan handel, der er hun købt for at yde ikke nyde

prasat

- Hvilket så tiltrækker rigtig mange klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der tager til Thailand og spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af at kunne komme til at snakke med fordi de er nogle tabere!
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

northwoods
Jeg ved ikke med barpiger. Men jeg kunne forestille mig, at nogle gogopiger har en løn, der svarer til kasseassistenter m/k i Danmark, i danske penge.

god original
Måske kunne vi diskutere alle disse klicheer i en anden tråd.

stoney
Grin Ja don skriver sgu sin mening,folk burde stå ved hvad de mener og ikke lade andre bestemme om det er rigtigtGrin.Pigerne kan der siges og tænkes meget om,men de har et job og ligger ikke andre til last,da kunne mange danskere lære noget.AngryAngry

Suk Rak Ning
[small]
Jeg kan snart sangen udenad..........!
[/small]
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

prasat
det har du ret i Don, men der er også mange ganske almindelige mænd imellem, som bare har den lyst at gå til sådan nogle piger og som også gør det i danmark, jeg har da bla. flere kunder i danmark som skal smøres på bodel når der skal en ordre i hus. de har både kone og børn og har sikkert ikke en chance for at score hende den 22 årige som arbejder der. men er det ikke derfor der er penge imellem. man for et eller andet ønske opfyldt og hun for penge. og må jeg så spørge dig hvor ved du fra at der er rigtig mange klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der tager disse steder hen??? er det da et sted du kommer meget siden du har denne indgående viden omkring kunderne???

prasat

rinpoche
Jeg er ikke "imponeret" af sex-turister, ejheller af den meget større thai/thai sexindustri i form af lokale bordeller, som er langt mere rå.

Men det er nu engang ikke en perfekt verden og som det siges, er det verdens ældste erhverv.
Og så længe det drejer som om voksne, der af eget valg er slået ind på denne næringsvej, så siger jeg lev og lad leve.

rinpoche

Spring til debat: